Nou, zo dom bak ik ze zelf nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
Is dit nou een typisch hicham verhaal netzoals pepijn van die pepijn verhalen poste? of is het zo erg nog niet
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Das wel een goed plan ja![]()
'Ik werk altijd te hard'![]()
Het hele balanseermachientje kost bij Polo 35 euro.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
als we dat met alle motorrijders kopen daar komt het op iets van 40 euro per persoon...
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, heb je nog wat crack voor die adobe zooi??
Das een goeie ja.. en dan hoef ik ook niet te liegen want ik ben soms ook perfectionistischquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.
En werkgevers zijn best dol op mensen die voor hun werk het onderste uit de kan halen.![]()
quote:
hij had em er niet op gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.![]()
Van Photoshop 6.0 kende ik mijn serienummer nog uit het hoofdje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef ZX-7R het volgende:
hij had em er niet op gezetof ik kijk er over heen
![]()
Was het niet gebakken stinkvis die dat zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
@bwt ik ben niet verstandig met de CR, want dan was deze naar de hoogste bieder gegaan.
Maar Makster neemt hem over, dus hij blijft in de Fok! MC familie.![]()
![]()
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef worldpimber het volgende:
Was het niet gebakken stinkvis die dat zei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.![]()
waarom reageer je danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet dat mijn advies wordt opgevolgd natuurlijk, al ist alleen maar omdat ik het zeg
faggets betalen wel minderquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
schijnt een homo hotel te zijn, niets voor ons jullie dus![]()
Ik heb een uitgebreide mail naar fouwerkerk gestuurd???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, iemand zou mij nog mailen over details aangaande morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |