1 | javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
wat is datquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
Ik heb foktools.
FOK!mededelingen / Einde FOK!toolsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:46 schreef dady het volgende:
Waar haal je Foktools vandaan dan?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
Ik heb foktools.
Heey jij daar, jij bent crew.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:32 schreef Pool het volgende:
Goed topic dit!
Onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, je hebt d'r wel Firefox voor nodig.
Weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heey jij daar, jij bent crew.
Waar zijn de alternatieve PI's gebleven, zoals nummertje 48 en de BB PI's? Alleen 49 is nog over, zo lijkt het.
*Eens is*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef Dagonet het volgende:
Het is trouwens een bloedirritante PI.
*ESC ramt
Inderdaad. Voor de geïnteresseerden: met IE moet je, nadat je op de 'Reageer'-knop hebt gedrukt, de code (die in de OP staat) plakken in de adresbalk en daar kun je het PI-nummer (voor de bewegende PI: 49) invullen. That's it.quote:
Niet doen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Eens is*
Ram die 49 er ook eens uit dan.![]()
Neuh, nostalgie, streamverslagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Eens is*
Ram die 49 er ook eens uit dan.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, nostalgie, streamverslagen [afbeelding].
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, nostalgie, streamverslagen [afbeelding].
Ze hebben alle alternatieven verwijderd. Alleen 49 is nog overquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef mic_forever het volgende:
wat is numme 50 ff testen
niet in fokforum_lightquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ze hebben alle alternatieven verwijderd. Alleen 49 is nog over
Stomme "ze"
1 | javascript:(function() {var tekst=document.form.message.value; var tmpstr=""; var golf = new Array("sub", "nee", "sup", "nee"); var i=0; var todo=0; while(i<tekst.length){if (todo==4) todo=0; if (tekst.charAt(i-i)==" ") todo--; if ((todo!=1)&&(todo!=3)) {if (tekst.charAt![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt niet...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:21 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de leukste
Alleen jammer dat bijna elke andere browser het ook kan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:51 schreef DaMook het volgende:Hij doet het
Is FF toch nog ergens goed voor
Nee dat is eenvoudig....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef mic_forever het volgende:
of je download gewoon TAMPER IE control Panel plugin en verandert de sended data ipv van deze ingewikkelde shizzle
Fok is de enigste site die ik in FF bekijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bijna elke andere browser het ook kan...
Euhm.... Die tabs doen het ook bij andere sites hoor... (M.a.w.... ze zijn overal handig...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fok is de enige site die ik in FF bekijkDie tabs zijn zo handig als je veel topics tegelijk bekijkt
Bij andere site's heb ik geen tabs nodigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Euhm.... Die tabs doen het ook bij andere sites hoor... (M.a.w.... ze zijn overal handig...)
Wow, geen PI... Welke code is dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef ILCILA het volgende:
lalala
40.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Wow, geen PI... Welke code is dat ook alweer?
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
jup.. en het werkt ook in IE![]()
bestaat er ook een lijstje met alle PI's ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
bestaat er ook een lijstje met alle PI's ?
Jaquote:
Ohquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Rainboww het volgende:
[..]
[..]
Ja
[FB] dWc_RuffRyder hoe kom jij aan een animated posticon?
maar die 1 tm 15 werken niet meer als PI...
Rechtermuisknop op het plaatje. Eigenschappen. En dan zien we:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef Koenz0r het volgende:
hey alexxxxx wat is de code van dat gezichtje
Vroeg ie het aan jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op het plaatje. Eigenschappen. En dan zien we:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/50.gif
Dus: nummer 50.
Tot zover bij Les 1: wat kan ik allemaal met de rechtermuisknop.
Ach... je zou verwachten van een mod dat hij ook weet dat je geen tvp's mag plaatsen. En dat moderators eventuele tvp's dienen te verwijderen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Whehe, dit hoort toch bij de basiskennis van een mod
Alexxxxxquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het grappig dat iedereen dnekt dat dit ijsmeis is
Nee, er zijn hele topics overquote:Op maandag 16 januari 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alexxxxx! Alleen jij zegt dat steeds
.
dat is die ene gast met dat rare haar uit dat topicquote:Op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is dit Nol van RTL4?![]()
[afbeelding]
Danny?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef tonks het volgende:
[..]
dat is die ene gast met dat rare haar uit dat topic
gewoon hetzelfde: bookmark toevoegen met als adres de bovenstaande javascript code.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe moet dat met opera dan ?
Ja, dat wist ik toen niet en ik kan 't nu allang niet meer edittenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde: bookmark toevoegen met als adres de bovenstaande javascript code.
De FAQ klopt dus niet. Je hebt niet persee Firefoxs ervoor nodig![]()
Dat meiske uit mn PI wel, maar die vertikt hetquote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen niet en ik kan 't nu allang niet meer editten.
Gebruik operaquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb geen Firefox, ( kan geen pagina weergeven ) kreeg ik te lezen.![]()
1 |
1 |
Dat wist ik wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:14 schreef HuHu het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat in je adresbalk gooien als je in het reageervenster zit.
Ja, uh , hallo, hele venster verneukt ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef yosander het volgende:
oooh
zoooo
javascript:void(document.reply.message.value=document.reply.message.value.replace(/\s/g,"\n\n"))
Handig...
Omdat operaquote:
Nee hoor, misschien heb je een klein beeldscherm?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, uh , hallo, hele venster verneukt ?
Welk nummer is dat?quote:
Da's geheim.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat als standaard PI plaatsen.?
kan ik gewoon aanklikkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lees de OP eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oe, post het scriptje eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:21 schreef Isdatzo het volgende:
mijn opera dingetje werkt nog steeds![]()
Die hetequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
oh je mail staat in je profiel.. alleen welke van de 2 zal ik 'm sturen?
Maar nog steeds alive and kickingquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No shit, het topic is ouder dan 3 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |