Gôh... er is iemand die de grap snapt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
Mensen die "kanker" in de TT gebruiken![]()
Zat mensen in mijn omgeving hebben kanker, maar dat weerhoudt mij er niet van om te schelden met kanker..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:56 schreef Vivi het volgende:
Ik ga me er niet over opwinden, maar ik verzeker je dat als iemand waar je van houdt die ziekte heeft en er aan gaat overlijden je de humor niet echt inziet van posts als "kanker"
Beetje sneu.
Ja, of uit het gebrek aan een hersenstam...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:58 schreef error32 het volgende:
mja, maar fuck vind ook niemand erg terwijl er ook zoveel mensen verkracht wordne
en shit, je zal maar doodgaan door constipatie...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:58 schreef error32 het volgende:
shit, je zal maar doodgaan door constipatie...
Het was niet bedoeld om grappig te lijken ik wil zekere personen op Fok! pesten, als het je niet bevalt dan verzoek ik u kankervriendelijk om op te kankeren.. Dank Uquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Drommels nog aan toe zeg, verzin eens iets wat echt leuk is al je zonodig grappig wilt lijken TS![]()
Zou ik kunnen doen, maar doe ik expres niet om u terug te pesten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef wappiej het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om grappig te lijken ik wil zekere personen op Fok! pesten, als het je niet bevalt dan verzoek ik u kankervriendelijk om op te kankeren.. Dank U
Krijg meer dan zat aandacht, maar heb zo m;n dagen da'k t errug amusant vind om mensen op de stang te jagen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, maar doe ik expres niet om u terug te pesten.
Mensen die zo met krachtermen menen te moeten smijten moeten trouwens sowieso iets compenseren wist je dat, zonder zulks excessief gedrag krijgen ze anders geen aandacht.
Misschien is een praatgroep wat voor jou![]()
Ik laat me niet op stang jagen, maar er zijn mensen die echt ongelooflijk veel shit door die ziekte hebben gekregen, je kunt hier mensen echt mee raken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:18 schreef wappiej het volgende:
[..]
Krijg meer dan zat aandacht, maar heb zo m;n dagen da'k t errug amusant vind om mensen op de stang te jagen..
Jij begrijp of aug kapoet?![]()
auwoer iedereen heeft wel kutshit meegemaakt en als je niet met je eigen kankerzooi kan lopen kankeren of met de kankerzeik van iemand anders dan kan je er net zo goed meteen een kanker einde aan maken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik laat me niet op stang jagen, maar er zijn mensen die echt ongelooflijk veel shit door die ziekte hebben gekregen, je kunt hier mensen echt mee raken.
Mensen die amusement ten koste van anderen maken vind ik nogal zwak.
Oh dus jij kijkt geen TV?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik laat me niet op stang jagen, maar er zijn mensen die echt ongelooflijk veel shit door die ziekte hebben gekregen, je kunt hier mensen echt mee raken.
Mensen die amusement ten koste van anderen maken vind ik nogal zwak.
wij zitten op 1 lijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:24 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
auwoer iedereen heeft wel kutshit meegemaakt en als je niet met je eigen kankerzooi kan lopen kankeren of met de kankerzeik van iemand anders dan kan je er net zo goed meteen een kanker einde aan maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |