Ok zal er een btje rekening mee houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef bonke het volgende:
dat zijn pubers
daar doe je weinig aan
ze kunnen het niet helpen dat ze nog niet volwassen zijn
dus gedragen ze zich zo
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom val je wel over kanker, maar niet over kuttyfus? Ik ken mensen die overleden zijn aan kuttyfus. Je doet me ongelooflijk pijn nu.
Hipquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Tja, zoals met vele irritante zaken, het went.
kanker als scheldwoord was 40 jaar geleden helemaal not done, sterker nog, mijn Oma zegt nog steeds alleen "K" als ze het erover heeft, en inde loop der jaren is dat steeds minder geworden, en nu zit het zelfs in top40 hits.
Ik zal het zelf niet zo snel doen, maar goed. het is nu "hip".
Staat niet voor niets tussen " "quote:
Ach, zeik niet. En ik ben geloof ik geen puber meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:56 schreef bonke het volgende:
dat zijn pubers
daar doe je weinig aan
ze kunnen het niet helpen dat ze nog niet volwassen zijn
dus gedragen ze zich zo
Ik was gister zó geirriteerd door die pokkehond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Tja, zoals met vele irritante zaken, het went.
kanker als scheldwoord was 40 jaar geleden helemaal not done, sterker nog, mijn Oma zegt nog steeds alleen "K" als ze het erover heeft, en inde loop der jaren is dat steeds minder geworden, en nu zit het zelfs in top40 hits.
Ik zal het zelf niet zo snel doen, maar goed. het is nu "hip".
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:03 schreef Ricky_ het volgende:
Hier ook al:
Mensen die "kanker" in de TT gebruiken
![]()
Heb je al gezien dat in dat topic weer een linkje staat naar een ander topic van iemand die er over loopt te zeiken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:03 schreef Ricky_ het volgende:
Hier ook al:
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:03 schreef Ricky_ het volgende:
Hier ook al:
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat in dat topic weer een linkje staat naar een ander topic van iemand die er over loopt te zeiken?
zolang als je die taal bezigt ben je in mijn ogen een onvolwassen persoonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, zeik niet. En ik ben geloof ik geen puber meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |