Jup bij mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef V2i het volgende:
Ik weet zeker dat het ergens 30+ graden is en er minimaal 12 uur zon per dag schijnt.
In zijn directe omgeving vast en zeker nog niemand dood gegaan aan die vreselijke ziekte.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Misschien dat je de topictitel aan zou kunnen passen in " Wat een rotzoomer" ofzo iets...
Dit is meteen zo extreem...of niet dan?? ( Teringzomer,Tyfuszomer Kutzomer etc zou ook nog kunnen...)
Wil jij dan nooit meer kanker rotterdam roepen... boefjequote:Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Misschien dat je de topictitel aan zou kunnen passen in " Wat een rotzoomer" ofzo iets...
Dit is meteen zo extreem...of niet dan?? ( Teringzomer,Tyfuszomer Kutzomer etc zou ook nog kunnen...)
Heb jij mij dat wel eens horen roepen dan????quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wil jij dan nooit meer kanker rotterdam roepen... boefje
??quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:17 schreef XiChico het volgende:
jajaj is goed die juynk kanker kanker krantenwijk voor je moer
Zoveel zon hebben we nu toch ook weer niet gehad?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij zomer denk ik altijd aan 30+ graden ende minimaal 12 uur zon per dag, daar heb ik deze zomer nog maar enkele dagen van mogen genieten, het regent iedere dag en de temperatuur komt ook maar met moeite boven het vriespunt uit.
Bah zulks een kutweer.
tering of tyfus is inderdaad wat minder erg dan kankerquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Aan tering (longtuberculose) en tyfus raak je in Nederland niet zo snel je dierbaren kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
tering of tyfus is inderdaad wat minder erg dan kanker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |