abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:45:43 #1
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29502883
Bij zomer denk ik altijd aan 30+ graden ende minimaal 12 uur zon per dag, daar heb ik deze zomer nog maar enkele dagen van mogen genieten, het regent iedere dag en de temperatuur komt ook maar met moeite boven het vriespunt uit .
Bah zulks een kutweer .
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29502926
Ik weet zeker dat het ergens 30+ graden is en er minimaal 12 uur zon per dag schijnt.
pi_29502945
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef V2i het volgende:
Ik weet zeker dat het ergens 30+ graden is en er minimaal 12 uur zon per dag schijnt.
Jup bij mij
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:51:11 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_29502947
Er was ons toch een broeikaseffect beloofd ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_29502974
Lekker man, beetje koel weer!
Regen is alleen iets minder, maar ach alles beter dan 30 graden in Nederland.
pi_29503087
Ik heb 2 weken vakantie...
Vorige week is verregend en deze week lijkt het al niet veel beter.

Ik ga de komende maand extra werken zodat ik nog een weekje kan opnemen in een naar ik hoop warm najaar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:04:43 #7
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29503112
Misschien dat je de topictitel aan zou kunnen passen in " Wat een rotzoomer" ofzo iets...
Dit is meteen zo extreem...of niet dan?? ( Teringzomer,Tyfuszomer Kutzomer etc zou ook nog kunnen...)
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_29503153
regen regen en nog es regen
pi_29503222
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Misschien dat je de topictitel aan zou kunnen passen in " Wat een rotzoomer" ofzo iets...
Dit is meteen zo extreem...of niet dan?? ( Teringzomer,Tyfuszomer Kutzomer etc zou ook nog kunnen...)
In zijn directe omgeving vast en zeker nog niemand dood gegaan aan die vreselijke ziekte.
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:17:07 #10
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_29503253
Het was even wachten geblazen, maar uiteindelijk is ie er dan.... De klaag over het regen topic, nu even wachten tot het weer 30+ graden wordt en we hebben weer de Klaag over de klote warmte topics.

Zo heb je altijd een reden om op die knop Nieuw Topic te rammen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_29503255
jajaj is goed die juynk kanker kanker krantenwijk voor je moer
pi_29503262
quote:
Wil jij dan nooit meer kanker rotterdam roepen... boefje
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:25:32 #13
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29503331
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:17 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Wil jij dan nooit meer kanker rotterdam roepen... boefje
Heb jij mij dat wel eens horen roepen dan????
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_29503345
Ach, woensdag wordt het beter volgens Piet
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_29503393
Ik ben altijd het zonnetje in huis .
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:31:25 #16
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29503407
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:17 schreef XiChico het volgende:
jajaj is goed die juynk kanker kanker krantenwijk voor je moer
??
verklaar je nader...
|X|
|X|
pi_29503508
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij zomer denk ik altijd aan 30+ graden ende minimaal 12 uur zon per dag, daar heb ik deze zomer nog maar enkele dagen van mogen genieten, het regent iedere dag en de temperatuur komt ook maar met moeite boven het vriespunt uit .
Bah zulks een kutweer .
Zoveel zon hebben we nu toch ook weer niet gehad?
pi_29503612
quote:
tering of tyfus is inderdaad wat minder erg dan kanker
pi_29503645
Nou verbrand je verkankerde bolletje zeker niet he?
Sie mussen auch immer mich haben.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:00:47 #20
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_29503675
Ik heb lekker mijn winterkleren bij me.
For great justice!
pi_29503723
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb lekker mijn winterkleren bij me.
Op m'n werk stond de airco aan, dat was best koud
pi_29503729
Waar is de tijd dat kanker nog geen bijvoegljik naamwoord was

Beetje jammer!
pi_29503813
Het is juist géén kankerzomer, met zo weinig zonuren. Probeer met zulk weer maar 'ns 'n flink gevalletje huidkanker te kweken.
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 15:54 schreef dark_humanity774 het volgende:
tering of tyfus is inderdaad wat minder erg dan kanker
Aan tering (longtuberculose) en tyfus raak je in Nederland niet zo snel je dierbaren kwijt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:24:01 #24
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29503879
Ik vind de titel misleidend. Bij een kankerzomer denk ik aan veel zon, heel veel zon waar je huidkanker van krijgt. Van regen krijg je tenminste geen kanker. Zie buiten het resultat van klimaatsverandering..
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_29503931
Sorry hoor, maar als je echt zomer wil moet je verhuizen, dit is en blijft Nederland.
pi_29503980
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Aan tering (longtuberculose) en tyfus raak je in Nederland niet zo snel je dierbaren kwijt.
Ach ik vind het een hoop gezeur, het is een woord wat sommigen gebruiken om ontevredenheid mee aan te geven. En nee inderdaad kanker is niet leuk nee. maar neem het toch allemaal niet zo serieus, dit is internet..
pi_29504000
Kankerland, ik ga emigreren!
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:07:21 #28
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_29504308
Het is gewoon een kankerzomer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_29504362
ik vind het ook heel vergezocht: als ik "kankerzomer" zeg, weet iedereen wat ik bedoel. En in mijn omgeving zijn al wel mensen aan een vorm van kanker overleden.
pi_29504455
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:35 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Ach ik vind het een hoop gezeur, het is een woord wat sommigen gebruiken om ontevredenheid mee aan te geven. En nee inderdaad kanker is niet leuk nee. maar neem het toch allemaal niet zo serieus, dit is internet..
Ah... het "het is maar internet" kut-argument.

Je hebt gewoon te maken met andere mensen van vlees en bloed, hoor. Het is niet zo dat jij de enige bent en dat alle andere users een stelletje bots zijn, ofzo.

We schelden in Nederland met ziekten, maar dat doen we doorgaans wel met ziekten die hier weinig tot geen slachtoffers (meer) eisen. Itt bij tering, tyfus en de pest kent iedereen wel iemand die aan kanker lijdt/leed en eventueel als gevolg daaraan overleden is. Kanker als scheldwoord is daardoor vele malen kwetsender dan de andere ziekten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_29504822
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt gewoon te maken met andere mensen van vlees en bloed, hoor. Het is niet zo dat jij de enige bent en dat alle andere users een stelletje bots zijn, ofzo.

We schelden in Nederland met ziekten, maar dat doen we doorgaans wel met ziekten die hier weinig tot geen slachtoffers (meer) eisen. Itt bij tering, tyfus en de pest kent iedereen wel iemand die aan kanker lijdt/leed en eventueel als gevolg daaraan overleden is. Kanker als scheldwoord is daardoor vele malen kwetsender dan de andere ziekten.
Als je je zo druk maakt om elke keer dat het woord kanker gebruikt wordt hier op het forum heb je nog een lange weg te gaan. Dit is een VRIJ forum, iedereen mag posten wat hij/zij wil, daar doe je weinig aan. Ik denk niet dat het de bedoeling is om je te kwetsen.
pi_29505334
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, met kanker schelden is erg, maar ik mag het wel een tyfus zomer noemen, lekker boeiend dat er in Afrika duizenden mensen dood gaan aan tyfus.

hypocriet
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_29505600
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:24 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Nee, met kanker schelden is erg, maar ik mag het wel een tyfus zomer noemen, lekker boeiend dat er in Afrika duizenden mensen dood gaan aan tyfus.

hypocriet
Het is een feit dat tyfus minder kwetsend is dan kanker, omdat kanker geen ver van mijn bed show is. Da's hypocriet, idd... Niet zozeer van mij, maar wel van "men".
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:49 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Als je je zo druk maakt om elke keer dat het woord kanker gebruikt wordt hier op het forum heb je nog een lange weg te gaan. Dit is een VRIJ forum, iedereen mag posten wat hij/zij wil, daar doe je weinig aan. Ik denk niet dat het de bedoeling is om je te kwetsen.
Ach... m'n oom heeft leukemie achter de rug, maar ik voel me echt niet gekwetst als iemand met kanker scheldt, hoor.
Het is idd een vrij forum, maar dat wil nog niet zeggen dat je maar kan posten wat je wil. Zo ben je verplicht om rekening te houden met met medegebruikers. Lees de FAQ, lees de Policy. Als veel mensen er aanstoot aan nemen dat jij kanker gebruikt als scheldwoord, kan een moderator je verplichten om daarmee te stoppen.

Ik heb overigens minder problemen met schelden met kanker, dan met mensen die het wegwuiven onder 't mom "het is maar internet", zoals jij dat doet. Dat is dan ook waar ik me druk om maak... Dat belachelijke, kinderachtige gedrag.
pi_29506462
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is een feit dat tyfus minder kwetsend is dan kanker, omdat kanker geen ver van mijn bed show is. Da's hypocriet, idd... Niet zozeer van mij, maar wel van "men".
Onzin, en dan ook nog zeggen dat het hypocriet is van anderen en niet van jou
quote:
Ach... m'n oom heeft leukemie achter de rug, maar ik voel me echt niet gekwetst als iemand met kanker scheldt, hoor.
Het is idd een vrij forum, maar dat wil nog niet zeggen dat je maar kan posten wat je wil. Zo ben je verplicht om rekening te houden met met medegebruikers. Lees de FAQ, lees de Policy. Als veel mensen er aanstoot aan nemen dat jij kanker gebruikt als scheldwoord, kan een moderator je verplichten om daarmee te stoppen.

Ik heb overigens minder problemen met schelden met kanker, dan met mensen die het wegwuiven onder 't mom "het is maar internet", zoals jij dat doet. Dat is dan ook waar ik me druk om maak... Dat belachelijke, kinderachtige gedrag.
En denk je dat de FAQ en de policy heilig zijn? Helaas voor je, er hier meerdere soorten mensen komen en aangezien het vrij is om te posten zal zeker niet alles je aanstaan. Dat het woord kanker op meerdere manieren gebruikt word, tja: Als het echt aanstootgevend zou zijn was de tt allang verandert.
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
Het is juist géén kankerzomer, met zo weinig zonuren. Probeer met zulk weer maar 'ns 'n flink gevalletje huidkanker te kweken.
Dit bedoel ik dus dat je internet niet al te serieus moet nemen: je loopt steeds te beweren dat er niet over kanker gespot mag worden maar ondertussen doe je het zelf ook. En dan ook nog mij belachelijk noemen dat is erg bekrompen.
pi_29507373
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:45 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

Onzin, en dan ook nog zeggen dat het hypocriet is van anderen en niet van jou
Ik ben wat dat betreft niet hypocrieter dan anderen, nee.
quote:
En denk je dat de FAQ en de policy heilig zijn? Helaas voor je, er hier meerdere soorten mensen komen en aangezien het vrij is om te posten zal zeker niet alles je aanstaan. Dat het woord kanker op meerdere manieren gebruikt word, tja: Als het echt aanstootgevend zou zijn was de tt allang verandert.
Nope... Ik zeg alleen dat je niet vrij bent om alles te zeggen. En dat is ook niet zo. Het zal er ook mee te maken hebben dat het forum op het moment nauwelijks bereikbaar is, dat het er nog staat. (ligt er ook maar net aan welke moderator aanwezig is).
quote:
Dit bedoel ik dus dat je internet niet al te serieus moet nemen: je loopt steeds te beweren dat er niet over kanker gespot mag worden maar ondertussen doe je het zelf ook. En dan ook nog mij belachelijk noemen dat is erg bekrompen.
Ik loop helemaal niet te beweren dat er niet over kanker gespot mag worden!
Ik zeg letterlijk dat je mensen meer kwetst als je kanker als scheldwoord gebruikt, dan dat het geval is bij andere ziekten. Maar op de één of andere manier haal jij daar een hele andere betekenis uit dan wat er letterlijk staat. Ook een kunst, natuurlijk.

En dan nog... Waarom denk je dat ik er speciaal een knipoog-smiley bij zet? Dit forum is geen onzin voor je leven, dus dergelijke opmerkingen zonder smiley kan je serieus opvatten. Niet alles op internet is per definitie onzin "omdat het op internet staat", zoals jij lijkt te denken.

Ik maak er trouwens een weinig serieuze opmerking over, als kwinkslag op de woordkeus van de topicstarter. Niet zozeer omdat kanker geen serieuze ziekte zou zijn, maar omdat de topicstarter het nodig vindt om het zo in z'n topictitel te verwerken..
pi_29507463
Wat een triest topic met dito reacties.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:19:28 #37
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_29507477
super zomer was elke zomer maar zo
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_29507579
Wij zijn toch ook het enige land ter wereld die met ziektes scheld, zou niet nederlands zijn als we dat niet zouden doen, we moeten de traditie hoog houden.
pi_29507710
SLOTJE AUB SLOTJE SLOTJE KUTTOPIC SLOTJE !
Sie mussen auch immer mich haben.
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:35:02 #40
11102 knep
Mountainfreak
pi_29507805
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:30 schreef B.Honderd het volgende:
SLOTJE AUB SLOTJE SLOTJE KUTKANKERTOPIC SLOTJE !
pi_29507862
het is gewoon een kankerzomer
niet janken
het is de waarheid negga's
pi_29507941
Volgens mij is het meer een kankerzomer als het juist heel zonnig is

Ik zit er trouwens niet mee, op hitte zit ik echt niet te wachten.
pi_29510900
ik wou er net een topic over openen. zit al 2 dagen binnen omdat het te kut is om naar buiten te gaan.
ook al niet op vakantie geweest dus ik heb nog maar weinig zon gezien kut zomer. kut nederland, kut nep broeikaseffect.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:03:02 #44
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29511654
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:37 schreef mic_forever het volgende:
het is gewoon een kankerzomer
niet janken
het is de waarheid negga's
absoluut niet sukkel, met deze bewolkingsgraad zal het aantal kankergevallen juist lager uitvallen.

en dat gezeik, TS opent vast ook een topic dat het zo kankerheet is als we hier een hittegolf hebben. Koop een airco en sluit jezelf op, huillie
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29512075
hoi swa
pi_29514092

pi_29515668
edit-

[ Bericht 24% gewijzigd door dark_humanity774 op 09-08-2005 08:49:36 ]
pi_29515737
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft niet hypocrieter dan anderen, nee.
[..]

Nope... Ik zeg alleen dat je niet vrij bent om alles te zeggen. En dat is ook niet zo. Het zal er ook mee te maken hebben dat het forum op het moment nauwelijks bereikbaar is, dat het er nog staat. (ligt er ook maar net aan welke moderator aanwezig is).
[..]

Ik loop helemaal niet te beweren dat er niet over kanker gespot mag worden!
Ik zeg letterlijk dat je mensen meer kwetst als je kanker als scheldwoord gebruikt, dan dat het geval is bij andere ziekten. Maar op de één of andere manier haal jij daar een hele andere betekenis uit dan wat er letterlijk staat. Ook een kunst, natuurlijk.

En dan nog... Waarom denk je dat ik er speciaal een knipoog-smiley bij zet? Dit forum is geen onzin voor je leven, dus dergelijke opmerkingen zonder smiley kan je serieus opvatten. Niet alles op internet is per definitie onzin "omdat het op internet staat", zoals jij lijkt te denken.

Ik maak er trouwens een weinig serieuze opmerking over, als kwinkslag op de woordkeus van de topicstarter. Niet zozeer omdat kanker geen serieuze ziekte zou zijn, maar omdat de topicstarter het nodig vindt om het zo in z'n topictitel te verwerken..
Nja ik heb geen zin meer om nog serieus hierop in te gaan, laat ik het zo zeggen ik vind het niet erg als mensen het woord kanker gebruiken zowel op i'net als irl. En meld het maar lekker in feedback hoor, vermeld er dan ook gelijk bij dat je er zelf ook grappen over maakt. Beetje hypocriet.

[ Bericht 26% gewijzigd door dark_humanity774 op 09-08-2005 14:09:51 ]
pi_29515809
Ik zou zeggen, zoek werk en ga op vakantie.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 08:58:50 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29515821
k heb een trui aan.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')