gokje: je bankrekening?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??![]()
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:26 schreef Mike het volgende:
Okee, zo is het wel genoeg. i-spy, ga alsjeblieft ergens anders spelen.
het zijn geen pics het zijn webshops waar iedere idioot (zelfs jij) deze dvd's kan bestellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.
En volgens mij zijn we allemaal graag van een wangedrocht als hem af.
Gezien. Dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
Alle 3 voor 19 euro inclusief verzenden... alle 3 met hoes (waarvan DaT met de holografische).. toch een aardig koopje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?
ik vond the day after tommorow echt een bagger film waar ik nog geen 5 euro aan wil spenderen namelijk
Fight Club krijg ik als het goed is vandaag binnen.. de SE digipack versie voor maar 8,75quote:
niet bij allesquote:
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
pakje van dvdpacific (binnen een week)
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?
haha had t net ook in dat feedback topic gepost:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.
Daarom betaal ik al heel lang gewoon wat extra zodat ie vaak binnen een weekje wel binen is.
alleen jammer van die acteerprestaties van mevrouw lopezquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:36 schreef grunge-metal het volgende:
Net gekocht:
[afbeelding]
Blood And Wine.
die 2e, International Priority Air Mail Shippingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?
Ach ja voor 3,95 kon ik hem niet laten liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen jammer van die acteerprestaties van mevrouw lopez
DING!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Ja daar heb je gelijk in!quote:
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is al uit in amerika, heb hem vandaag ook toevallig ontvangen![]()
shit man jij ruleert de pan uit man waar kun je al die r2 dvd's kopen man, ik moet het helaas doen met r1quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoer![]()
Aangezien niemand je feliciteerd doe ik het maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
Nee, ik wou zeggen, dat is heel duidelijk photoshop. Loser!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef kinky_queen het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet hoor Ash
![]()
Waar en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad:
[afbeelding]
Alle giftsets heb ik nu
Ik zit te denken aan Stargate Atlantis. Binnenkort te koop. Schijnt erg goed te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:46 schreef Droopie het volgende:
Nog goede tips voor me??
Is Stargate bv. iets?? Die was ook niet duur
Van harte gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
op large.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Timo20,
Waar heb je dat Pulp Fiction T-Shirt gekocht?
Ik heb ze bij www.dvdpacific.com besteld behalve lotr rotk die heb ik bij www.dvdsoon.com besteld maar dat duurde enorm lang voordat hij hier was. Dvdpacific is wellicht niet de goedkoopste maar ze zijn wel snel hier en het is R1. Mooiere uitgave dan R2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar en voor hoeveel?
Ik moet em namelijk ook nog als enige.
I've got Hartiganquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Met Dwight cover, had liever Alba gehad maar ach deze is ook netjes.
Ruilen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Nope, ik wil dus echt wel Hartiganquote:
ik moet nog eens aan de gang met m'n eigen home made Chinatown shirtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciflapstaart![]()
![]()
![]()
En vanavond nog ontvangen:
[afbeelding]
2 disc SE, voor ¤ 9,99
en, ja Hare ik weet dat t geen dvd is, maar vond m toch wel cool genoeg om m ff te posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
daarmee trouwens gelijk aan i-spy z`n wens voldaan mbt. de eigen gemaakte pics![]()
![]()
veel suc6 met op de uni
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Oh Gods, nou zie ik al die mooie plaatjes van die House of Flying Daggers en ik heb 'em nog steeds niet binnen! Ik kan echt niet meer wachten!![]()
Vind het eigenlijk ook raar dat je niet zelf kan uitkiezen, maar jah wat doe je eraan he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.
Ik ging voor Gail.
Ik vond hem erg mooi, heb me geen moment verveeld. Prachtige omgevingen, mooie actie scenes en een iets minder flinterdun verhaal dan bij Hero.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.
Sollyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Gorro het volgende:
Het is niet de bedoeling om in het topic te gaan slowchatten. Deze posts heb ik dan ook verwijderd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
Ja vind je het gek... die manier van verzenden van layoyo..... bij mij is het slotje een beetje beschadigd voor de rest is hij gelukkig wel helemaal heelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Ben ik ff blij dat er op die van mij nog geen krasje zit.
En dat gepraat over een bootleg is echt complete bullshit, maar goed, ze zijn nogal eigenwijs en wantrouwend daar bij dvdtherapy dus probeer ze maar eens te overtuigenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Komt van het vele bloedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef knep het volgende:
Hm mijne ook binnen, niet beschadigd.
Alleen de dagger is een beetje roestig.
ben ik blij dat ik deze niet besteld heb, en al helemaal niet bij Layoyoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Ja die ketting hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
Plaatje werkt hier nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef AntiChrist het volgende:
Net opgehaald bij het postkantoor:
[afbeelding]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik deze niet besteld heb, en al helemaal niet bij Layoyo
Als ik zo`n zwaar beschadigd exemplaar zou ontvangen zou ik echt flippen
On-topic:
Net gebracht door m`n "vriend" de postbode:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hele mooie, grote tin
was ook snel hier trouwens: maandag verzonden, nu hieralapage
![]()
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Komt Timo met zo een fucking mooie TinEditie van R.E. Heb ik een simpele 2disc editie met kartonnen omhulsel...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
maar ja die heb ik niet, dus dit is 1 van de mooiste die ik hebquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
daarom noem ik ook niet m`n "vriend": die gast is werkelijk zo onvriendelijk en chagarijnig als de tyfusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.
das wel waar, maar heb de film nog niet gezien (ga m zo kijken). Heb t eerste deel ook, en ik ben dan zo erg dat ik (in de meeste gevallen, maar er zijn uitzonderingen) ook de sequels moet hebben. Gewoonweg om de serie compleet te hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
Heb je ze zeker wel alle 6 gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef furanku het volgende:
Loop ik even bij de blokker langs.. gewoon ff checken , meestal hebben ze daar soms wat dvdtjes liggen die nergens anders meer te verkrijgen zijn. Vind ik me daar een stuk of 6 stuks van Once Upon A Time in America.. de bijna OOP digipack versie![]()
[afbeelding]
Strakke shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |