Eenschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef HomerJ het volgende:
Waarom moet het toch altijd verkeerd lopen?
Please stop baggeren, en dat domme bier gezeik moet ook ophouden.
Geen ideequote:Stof der discussie:
Van welke film komt de titel?
Misschien.quote:Is de Xbox360 te duur?
Ochtendbraker hierquote:Zijn hier nog nachtbrakers net als mij?
November 2006 in Japan, VS en EU komen later.quote:Voorspel de datum van de PS3-launch
Nee.quote:Word de Revolution de laatse (home) console van Nintendo?
Zijn zoveel goede games...quote:Wat was de beste game van 2005 tot nu toe?
Star Warsquote:Van welke film komt de titel?
PS2 verkocht ook voor 1099 guldenquote:Is de Xbox360 te duur?
Ook hier een ochtenbrakerquote:Zijn hier nog nachtbrakers net als mij?
14 Oktober 2006quote:Voorspel de datum van de PS3-launch
Hopelijk niet, maar, als de Revolution flopt, omdat mensen het nieuwe niet willen, maar het oude, kan het best wel eens opgekocht worden door Microsoftquote:Word de Revolution de laatse (home) console van Nintendo?
Metroid prime 2 schiet me het snelst te binnenquote:Wat was de beste game van 2005 tot nu toe?
Die was van 2004 schatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:37 schreef Doppertje het volgende:
Metroid prime 2 schiet me het snelst te binnen
IDD, ze hebben het gisteravond echt wel verneuktquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef HomerJ het volgende:
Vage vraagquote:Stof der discussie:
Nee, precies goed, 360 euro zou ook wel leuk zijnquote:Is de Xbox360 te duur?
Nee, ik doe niet aan nachtbrakenquote:Zijn hier nog nachtbrakers net als mij?
Maart 2006quote:Voorspel de datum van de PS3-launch
Ja.quote:Word de Revolution de laatse (home) console van Nintendo?
RaymanDS.quote:Wat was de beste game van 2005 tot nu toe?
Zo goedquote:
Vind je meteos toch wel leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een discussie over de beste 2005 game tot nu toe wel okayIk heb daarom even een top 3 gemaakt
3) DK: Jungle Beat
2) Resident Evil 4
1) Meteos
Er zijn ws nog wel games die ik nu even vergeet en er komen misschien nog andere titels in te staan (God of War, Atelier Iris, Nintendogs, AW:DS, Mario Kart DS, Mario Soccer, etc etc)
Idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, ze hebben het gisteravond echt wel verneukt![]()
Eens.quote:Vage vraag
quote:Ja.
Vooruit dan maar...quote:Zo goed![]()
Nou kom ik metr een serieus lijstjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind een discussie over de beste 2005 game tot nu toe wel okayIk heb daarom even een top 3 gemaakt
3) DK: Jungle Beat
2) Resident Evil 4
1) Meteos
Er zijn ws nog wel games die ik nu even vergeet en er komen misschien nog andere titels in te staan (God of War, Atelier Iris, Nintendogs, AW:DS, Mario Kart DS, Mario Soccer, etc etc)
Gelukkig, ik schrok al toen je laatst zei dat het spel tegen vielquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
JAAAAH. Het is in het begin erg verwarrend, maar op een gegeven moment knal je er van alles over je scherm.Tis een geniaal spel. Het enige dat me niet lukt is een opdracht in de multiroute star trip.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef HomerJ het volgende:
Stof der discussie:
dunno
Is de Xbox360 te duur?
te goedkoop
Zijn hier nog nachtbrakers net als mij?
vanavond pas
Voorspel de datum van de PS3-launch
5 mei 1945
Word de Revolution de laatse (home) console van Nintendo?
ja
Wat was de beste game van 2005 tot nu toe?
Metal gear 3
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef HomerJ het volgende:
Stof der discussie:
Star Wars
Is de Xbox360 te duur?
Voor mij wel, maar ja dan maar ff sparen
Zijn hier nog nachtbrakers net als mij?
's Nachts heb ik meestal wel wat beters te doen
Voorspel de datum van de PS3-launch
In welk gebied?
Word de Revolution de laatse (home) console van Nintendo?
Hopelijk![]()
nee denk het niet
Wat was de beste game van 2005 tot nu toe?
MGS 3 was vet
quote:
Te duur waarvoor? De PS2 is tot nu toe de best verkochte console, blijkbaar hebben ze niet echt last gehad van de hoge launchprijs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:
Xbox 360 te duur?
JAZEKER.
"PS2 was ook 1100 gulden"...
Nou, dus? Newsflash! PS2 was ook te duur!
Te duur waarvoor?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Te duur waarvoor? De PS2 is tot nu toe de best verkochte console, blijkbaar hebben ze niet echt last gehad van de hoge launchprijs.
strax 70EUR per game.. Is niet te duur hoor voor een EA spel. Kom maar op met FIFA 07 kep er zin in!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:50 schreef peristilius het volgende:
Ach ja het is maar net wat mensen ervoor over hebben. En ¤399,- hebben veel mensen er zeker wel voor over. En als ze gewoon wat willen gamen is ¤334,- ook al genoeg. 2 Jaar geleden waren de Xbox en PS2 nog ¤299,-. Niet te duur nee.
Ja, de onthulling van de prijzen maakt het tot een actuele gespreksonderwerp.quote:
Ik leg nog niet eens ¤30,- neer voor de meeste EA games. Veel anderen doen dat wel, moeten zij weten. Jij hebt waarschijnlijk ook iets van fl 150,- betaald voor OoT, ben jij dan ook een mongool?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
strax 70EUR per game.. Is niet te duur hoor voor een EA spel. Kom maar op met FIFA 07 kep er zin in!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:08 schreef HomerJ het volgende:
Resident evil 4 is toch wel dé game voor mij in 2005!
0, maar ben geen sloeber. Heel misschien, maar dan ook echt heel misschien komt er ooit nog wel eens eentje hier te staan. Wil eerst ff Nintendo afwachten, dan de Revo kopen, kijken of hij bevalt. Zo niet, zal de Xbox three-shittyquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel Xbox 360 consoles ga jij kopen?
» 4 of meer
» 3
» 2
» 1
» Ben sloeber
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Duurder dan ¤250,- zal de Revolution ook niet worden (tenzij ze bij Nintendo heel dom zijn), als dat ding ooit nog uit gaat komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind 300 euro duur zat voor een thuis console, van mij hoeft het echt niet duurder. Dat vind ik het echt niet waard. Dat de PS2 bij het begin zo duur was, dat meosten ze zelf weten. Maar hoger als 250 euro ga ik (denk ik) niet voor de revolution neerleggen
(De rest van de Next Gen haal ik niet
)
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Duurder dan ¤250,- zal de Revolution ook niet worden (tenzij ze bij Nintendo heel dom zijn), als dat ding ooit nog uit gaat komen.
Ik, maar ik ben wel degene die gaat ownen, niet jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.
Wie gaan er hier trouwens allemaal straks met de DS online![]()
Ik wil jullie namelijk ownen met Mario Kart![]()
Wordt*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Revolution word toch 199 dollar, zo duur waren de andere Ninty consoles ook.
Ik ga wel online, maar ik speel niet tegen jouwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dat denk-en verwacht ik ook niet.
Wie gaan er hier trouwens allemaal straks met de DS online![]()
Ik wil jullie namelijk ownen met Mario Kart![]()
Ik dacht dat RaymanNL je favoriete FOK! user wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ga wel online, maar ik speel niet tegen jouwNitendo-fanboy
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zou onze favoriete user Ruzbeh tegen die tijd ook al een DS hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb OOT voor 35 gulden gekocht dus bespaar me de accusatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik leg nog niet eens ¤30,- neer voor de meeste EA games. Veel anderen doen dat wel, moeten zij weten. Jij hebt waarschijnlijk ook iets van fl 150,- betaald voor OoT, ben jij dan ook een mongool?
Ach een ander spel dan, zocht alleen een spel dat elke nintendo fanboy gelijk gehaald moest hebben. Nep nintendo fanboy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb OOT voor 35 gulden gekocht dus bespaar me de accusatie.
Vroeger waren er veel meer leuke tekenfilms (op de zaterdagochtend): Eek the Cat & the Thunderlizzards, Life with Louie, The Tick, Bobby's World, Batman, X-men, Taz-mania, Spider-Man. Mooi was die tijd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:12 schreef Tomasso het volgende:
Samurai Pizza Cats
Toffe serie was dat
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Hebben nog meer mensen zo'n hekel aan Totally Spies?
Klopt. Jammer dat Jetix die tekenfilms niet meer uitzend en dat Cartoon Network achter de decoder zit. Dát waren pas tekenfilmsquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vroeger waren er veel meer leuke tekenfilms (op de zaterdagochtend): Eek the Cat & the Thunderlizzards, Life with Louie, The Tick, Bobby's World, Batman, X-men, Taz-mania, Spider-Man. Mooi was die tijd.
Earth Worm Jim op TCC (voor Cartoon Network).![]()
Vind het stiekem wel leuk. Volgens mij kijken er meer jongens naar dan meiden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef HomerJ het volgende:
Hebben nog meer mensen zo'n hekel aan Totally Spies?
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel leuk. Volgens mij kijken er meer jongens naar dan meiden.![]()
Hehehequote:Op zondag 21 augustus 2005 12:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
EIgenlijk moeten ze een tekenfilm versie maken van Danger Girl:
[afbeelding]
Dat zou zeker succesvol zijn.![]()
En borstvergroting.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon Totally Spies in wat meer uitdagende pakjes doen, zal hetzelfde effect hebben
Tekenfilm figuren gaan niet naar de plastisch chirurg voor een borstvergrotingquote:
En toch horen vrouwelijke figuren grote borsten te hebben. Nieuwe TR of beter gezegd Lara Croft ziet er gewoon onnatuurlijk uit met kleinere borsten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tekenfilm figuren gaan niet naar de plastisch chirurg voor een borstvergroting
Je tekent ze gewoon wat groter
Ik vind Totally Spies zo ongeloofelijk achterlijk en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hehehe. Gewoon Totally Spies in wat meer uitdagende pakjes doen, zal hetzelfde effect hebben
Wel opvallend dat je er zoveel van afweet én dat je je speciaal ergert aan herhalingen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind Totally Spies zo ongeloofelijk achterlijk en ongeloofwaardig.
-Ze hebben alle 3 precies zelfde figuur, even grote borsen, even grote heupen etc. hoe ongeloofwaardig.
-Die portals slaan nergens op, overal is een ingang waar je met 80.000 km/h door heen reist.
-Elke missie loopt hetzelfde, onderzoek, even vechten, ze worden gevangen genomen, boef gaat weg als ze net dood gaan, ze ontsnappen, pakken de boef en dan als ze klaar zijn komt die achterlijk WHOOP!
-Zulke ongeloofwaardige stukken, als boeven die 2 meter achter hun lopen, ze gaan een gangetje in en boeven lopen recht door.
-ALTIJD MAAR DIE STOMME KUT HERHALINGEN!
BANNEN DIE SERIE!![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 06:23 schreef rockstah het volgende:
Hehe, mijn laatste keer nachtbraken. Morgen weer lekker naar school
Is jouw dat overkomen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
vijf uur lang vast zitten in de meest ongustig liggende trein omdat er een bom-melding is binnen gekomen in utrecht is cool.
lieten ze de mensen er dan niet gewoon uit? dat vind ik altijd zo vreemd als er problemen zijn, dat ze niet ff de deuren opengooide en mensen laten lopenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
vijf uur lang vast zitten in de meest ongustig liggende trein omdat er een bom-melding is binnen gekomen in utrecht is cool.
Dat mocht niet van de ProRail, die verzorgt onder andere de veiligheid, niemand mocht de trein uit, het raam kmocht zelfs open, en je mocht roken in de trein.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lieten ze de mensen er dan niet gewoon uit? dat vind ik altijd zo vreemd als er problemen zijn, dat ze niet ff de deuren opengooide en mensen laten lopen
Mario Kart DS?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:40 schreef BMH het volgende:
More cars,
More guns,
More textures,
More sound effects,
More players online,
Peter Moore,
More drooling
More....
you've seen it all before!
But now you can experience it in HD.
WOOT WOOT
Die hoort ook in de het rijtje van stilstaan in de tijd.quote:
Ze hebben nieuwe wapens in het spelquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Die hoort ook in de het rijtje van stilstaan in de tijd.
BAK EENS WAT NIEUWS PRUT DEVELOPERS! Sequels zijn leuk en alles, maar zorg ervoor dat ze iets nieuws hebben. Mario Kart DS heeft een online functie. Leuk en aardig, we zullen er heus wel wat uurtjes mee spelen, maar het is niets nieuws!!!!
![]()
Tuurlijk word het wel een leuk spel. Maar we kenne het al! Ik zie liever een keer iets nieuws.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe wapens in het spelDie gebruik maken van de mic en de twee schermen
32 banen, waaronder 16 nostalgische en een flipperkast baan () Dat spel word wel wat BMH
![]()
online ken ik het spel nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk word het wel een leuk spel. Maar we kenne het al! Ik zie liever een keer iets nieuws.
Sloeber!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
pff dan pleur ik hem hier wel neer
[afbeelding]
Vooral geschikt voor nierpatiënten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:23 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
Sony walkman bean![]()
![]()
Gweldig, dat moet je toch gewoon hebben![]()
[afbeelding]
In het vorige topic stond 350 x een post met bier. De volgende topic, ging gewoon door. Tain boos, en nu komt Capibar niet meer terug.(goh, wat jammer)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:27 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben ook weer terug na 3 weken frankrijk en daarvoor 1 week limburg.. Nog iets bijzonders gebeurd? ik heb daar niks gevolgd..
Modradeadquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:35 schreef mordradead het volgende:
Jullie hebben geluk, met mijn terugkomst wordt de slowchat wederom naar een onherroepelijk hoog niveau gebracht. Anyways, de afgelopen dagen ben ik in biddinghuizen geweest en dat was toch erg leuk
Ohwjahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef mordradead het volgende:
Ik ben niet met de trein geweest, we waren er met de autonog wel in de file gestaan maarja het was ook verschrikkelijk druk daar.... de eerste dag ongeveer 5 uur in de rij gestaan, 2.5 uur genikst en 2.5 geschuiveld
Excuuuuuuuuuuuuse me princessquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Cult:
[afbeelding]
LOS ANGELES, CA - Shout! Factory and DIC Entertainment bring the complete animated series "The Legend Of Zelda" to DVD for the first time. The three-disc set includes all 13 episodes of the series spawned from the massively popular and influential 1980s Nintendo video game. The Legend Of Zelda: The Complete Animated Series captures the adventure, action and nostalgia of the game, and breathes life into its characters: Link, Princess Zelda and the evil wizard Ganon. Bonus features include two games, a downloadable character sketch gallery, selected original live-action segments from "The Super Mario Bros. Super Show!" and more. The DVD release reinforces the continued popularity of Zelda properties and adds to the buzz of Nintendo's upcoming new Zelda game release, The Legend Of Zelda: Twilight Princess. The Legend Of Zelda: The Complete Animated Series will be in stores October 18th for $29.98 (suggested retail price).
"The Legend Of Zelda" animated series originally aired in 1989 in conjunction with the popularity of The Legend Of Zelda Nintendo gaming releases. The 17-minute segment aired on Friday afternoons as part of the weekly-daily broadcast of "The Super Mario Bros. Super Show!" Each "Zelda" episode follows the adventures of Link as he bravely defends the kingdom of Hyrule from the evil wizard Ganon and tries to steal a kiss from Zelda. In addition to the complete series, the DVD boxed set features five of "The Super Mario Bros. Super Show!" original live-action wraparounds, starring Captain Lou¬ Albano (Mario from "The Super Mario Bros. Super Show!"), Danny Wells and occasional celebrity guests such as Moon Zappa, Norman Fell and more. Other bonus material includes a Legend Of Zelda trivia quiz, a Legend Of Zelda match game and a downloadable character sketch gallery
Nu is het wachten op Captain N op dvd.
Je had ze een tijdje geleden bij de kruidvat, daar waren ze 3.50 ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excuuuuuuuuuuuuse me princess
Ik zag gisteren bij de Makro Mario DVD's staan, maar dat was niet "Super Mario Bros Super Show", het waren neppers!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:51 schreef mordradead het volgende:
spam, ban wegwezen
capibar die kan je gewoon blokkeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Tain het volgende:
die zijn er ook wel, maar ik hoef/wil niet iedereen op mijn gmail te hebben
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
capibar die kan je gewoon blokkeren.
ROTFL was toch zonder Tquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
ROTFL http://games.fok.nl/news.php?newsid=5985![]()
![]()
![]()
Daar heb je ook een goede patch voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:21 schreef Thomper het volgende:
MSN zonder reclame en frutsels.
erg goed spel nog steeds, ook met blue shift mooier gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef peristilius het volgende:
* peristilius heeft net half-life uitgespeeld
Werd tijd ook, dat spel komt uit '96 ofzo.
Wattes?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erg goed spel nog steeds, ook met blue shift mooier gemaakt?
Had dat eerder gezegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:15 schreef Gamedemon het volgende:
lol, je kon die crappy graphics een heel stuk opleuken met een patch die op blue shift zit, start blue shift maar is op en kijk naar het menu daar staat ie tussen en bekijk het verschil , tis vrij groot namelijk
Maar jij hebt geen vlekjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:49 schreef mordradead het volgende:
gelukkig heb ik nog wel een konijn voor je bernie
Google talk is relax manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
ikheb ook google talk![]()
douwe.terpstra@gmail.com
gaat meer om de inhoudquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef mordradead het volgende:
goede site
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef mordradead het volgende:
EIgenlijk wist ik die inhoud alhet moraal is... rare hoort bij nintendo, microsoft is kut
hee! Dat heeft meer inhoud als: http://weblog.ray-man.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef BMH het volgende:
Fanboy.nl
Kan het ermee door of moet ik meteen stoppen?
Een gemiddeld talpa programma heeft dat nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hee! Dat heeft meer inhoud als: http://weblog.ray-man.nl
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Een gemiddeld talpa programma heeft dat nog.
En die van mij dan, ik ben al veeeeeeel langer bezig en heb natuurlijk veel meer ervaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn blog is nog altijd het tofst, maar fanboy.nl is wel aardig. Tis iig een betere URL
idd. Bloemen >> Rareware afkraken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn blog is nog altijd het tofst, maar fanboy.nl is wel aardig. Tis iig een betere URL
Dat vind ik echt tof, dat ze jou een bos bloemen hebben gestuurd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
My point exactly.quote:
Ik zou in iig een andere URL nemen roy!quote:
Noot, notendop en nintendo konden allemaal niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zou in iig een andere URL nemen roy!
fokgames.blogspot.com vind ik niks
doe dan noot.blogspot.com
Je kunt beter niets zeggen dan iets doms.. Tenzij het dom is en reacties uitlokt. Dan mag het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik wel snel heb, en meerdere mensen, is dat een blog vaak snel instort, dat je daar niks meer post. Dan is de lol er meestal af
Ik heb ook al wat stiltes gehad! Maar ik heb gewoon de edit link bij de bookmarks staan dus als ik me verveel zie ik die link![]()
IEquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem in mn IE koppelingenbalk staan. Tot nu toe probeer ik gewoon wat te tikken als ik daar zin in heb, bovendien heb ik nog tientallen ideeën en kan ik het combineren met FOK!games natuurlijk.
Dan kan ik beter stoppen met me blogquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt beter niets zeggen dan iets doms.. Tenzij het dom is en reacties uitlokt. Dan mag het wel.![]()
Ja maar dan meot ik weer heel erg gaan baggeren in de slowchat, ik hou me weblog dus gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef mordradead het volgende:
daar kun je inderdaad beter mee stoppen
Ik heb er wel eentje voor je. Voor een tientje mag je hem hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef mordradead het volgende:
had ik al verteld dat ik hopeloos op zoek ben naar een gamecube petje?
Beter 4 gelijkwaardige teams als 3 gelijkmatige en 1 slechte. BIj 1 slechte is het namelijk zo dat iedereen van dat team wint en dus sowieso al 6 punten heeft. Lastig uit te leggen, maar zie al die keren dat PSV met 10 punten uitgeschakeld is maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:50 schreef HomerJ het volgende:
Hehe, we hebben wel gemazzeld met de loting.
Ik vrees dat het voor PSV héél moeilijk gaat worden
PSV gelijkstellen aan AC Milanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beter 4 gelijkwaardige teams als 3 gelijkmatige en 1 slechte. BIj 1 slechte is het namelijk zo dat iedereen van dat team wint en dus sowieso al 6 punten heeft. Lastig uit te leggen, maar zie al die keren dat PSV met 10 punten uitgeschakeld is maar![]()
het word een dolle boel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:23 schreef BMH het volgende:
Check me sig! Het word een dolle boel op mijn Weblog!
Nog wat geheime informatie voor jullie: Ik ga op mijn Weblog binnenkort Xbox games & andere goodies (lees Gamecube petje!) weggeven! Vertel het voort!
Uhhuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Whahahahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:
http://www.fanboy.nl/
Ik geef een Xbox game weg op mijn BLOG!
RS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:
http://www.fanboy.nl/
Ik geef een Xbox game weg op mijn BLOG!
Leuke manier om van je kutgames af te komen, had ik ook moeten doenquote:
Ik help je wel mee:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
hahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik help je wel mee:
http://weblog.ray-man.nl
AAAAAAAAAAARGH! Real Saturdaytonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.
psv was beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Wel mee doen aan de [rijsvraag heh, van BMH!quote:
ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, doe eens allemaal niet zo vloeken door die psv en ajax![]()
![]()
hier te gaan zeggen
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?quote:
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?
Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorder
Kon je deze niet kwijt bij FRS ofzo?quote:
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord.
Op de rest reageer ik nog geen eens meer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef mordradead het volgende:
JA GOFTERDOMME NANOSTRAY KOMT MET DE POST
Wissel wat af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg, dat je geen rechterhandblessure hebt
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zienquote:
jammer dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zien
yup, en nee, ik hoef echt niks te betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef HomerJ het volgende:
Niet? Toen ik dat kreeg moest ik eerst wat doen om de resultaten te zien.
Heb je Nikky al ontvangen?![]()
quote:Congratulations on being a member of the first-place cabin at Camp Hyrule
2005. As a member of Cabin 9, you've won an official Camp Hyrule 2005
T-Shirt, wallpaper and signature file.
Was een online kampf met tienduizende andere Nintendo fans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
ga je serieus naar dat soort trieste kinderkampjes?
ga dan op scouting ofzo...
Geen idee. Camp Mario?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Gamedemon het volgende:
online kamp? hoe heet dat kinderkampje dan waar je echt heen kan, ook van nintendo ?
en toen was je niet toegelaten vanwege je "nadrukkelijke aanwezigheid" ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij ook kamp hyrule, had ik iets over gelezen geloof ik jaartje terug ofzo
/carequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Goedemiddag! Mijn dag is nu al actief, 7 uur er uit, werken, nbu ff pauze en weer verder werken
(ik wil vrij)
12 jaar, en nu al aan de alcohol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
BrEeZaH sletquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
IDD, en FRS helpt ons een handjequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Damn wat zijn het toch dure tijden voor gamers.
Xbox controllers ook, daar hoor je toch ook niemand over zeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef mordradead het volgende:
de ds is zo groot
mwah, haal de micro meer voor de gadget fetishquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je een GB micro haalt ben je echt gestoord, lap er dan 3 tientjes bij en je hebt een ds waar je ook GBA games op kan spelen
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegtquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Micro wil ik ookDing gaat een succes zijn ook, ongelofelijk strak ding
Of heeft geld te veel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik leg er ook geen 100 euro voor neerIk wacht wel ff tot dat ding in prijs verlaagd is.
Als het in het begin niet voldoet aan de verkoopverwachtigingen, zal de prijs vanzelf omlaag gaan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaar
Helemaal niet. Als de Micro ¤100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Gamedemon het volgende:
mijn slagzin is altijd :
Er zijn altijd idiooten die het kopen
en dat geldt op alles
Wedden van wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de Micro ¤100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopen
Ik ook nooit, maar je kreeg het 3e spel gratis, + dat Project rub daar 15 euro goekoper is dan bij een andere winkel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
ik koop bij de frs geen games
De games zijn het zelfde als wanneer je die bijvoorbeeld bij de Dixons koopt, alleen dan dit keer goedkoper, normaal koop ik mijn spellen altijd bij de dixons, maar deze actie kon ik niet lang me voorbij laten gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef HomerJ het volgende:
FRS zuigt, RaymanNL zuigt ook dus dat komt mooi uit
ik heb samen met mijn broer 2 GBA's en een GBASP dus ik ga geen micro halen. Maar ik denk dat nintendo juist de mensen die nog geen GBA hebben hiermee aan wil spreken, vooral vrouwen omdat die em dan "lievv" vinden ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebbenquote:
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebben![]()
met pics, graagquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...
Tuurlijk wel, ze neuken toch met elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebben![]()
Weer. De vraag is nu alleen nog tot wanneer.quote:
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet postenquote:
dat is waar ook, je was er gebandquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet posten
Het is sowieso al zielig om in PUB te posten, maar om er dan ook nog eens geband te wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet posten
Heb je samen met Mordra weer aan de ranja gezeten?quote:
Wat heeft hij gedaan met zijn Jamai-look?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je samen met Mordra weer aan de ranja gezeten?
dat zijn 2 doorsnee pub usersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
komen die ook uit pub? of zijn ze daar nog te jong voor?
Kunnen we op GAM dan geen minimale leeftijd instellen om te voorkomen dat dat soort gasten GAM binnenkomen? 16 ofzo ...quote:
in de slowchat komen ze zoiezo nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Kunnen we op GAM dan geen minimale leeftijd instellen om te voorkomen dat dat soort gasten GAM binnenkomen? 16 ofzo ...
Rayman is hier....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
in de slowchat komen ze zoiezo niet
Ik ben allang 17quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
die is wel 16 jaar.... capibar en rockstah weet ik niet
en jij een duitserquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Young_David het volgende:
Thomper is 15 ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |