IDD, vorig jaar was deze actie ook al rond deze tijd, en het is een heerlijke actiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef clowncloon het volgende:
heftig...goede actie van pearl...eh frs
Het staat ook nergens, maar ik heb het gisteren bij de FRS nagevraagt, en hun zeiden dat het weer komt, en ze waren in een flauwe (melige) bui dus ze zeiden alleen de einddatumquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link? Ik zie het nl nog niet staan
gewoon op de winkel prijs van de games, heb je een game van 60, 40 en 45 uitgezocht, dan krijg je de goedkoopste gratis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Molluck het volgende:
Normaal geprijsde games? dus 3 games voor 120 euro ipv 180?
waar zie jij dat staan? Ik zie alleen 3 dvd's voor 25,-quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
3 halen, 2 betalen is voor CD's al begonnen.
Ze moeten dat ook doen voor alle DVDeesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
3 halen, 2 betalen is voor CD's al begonnen.
Lezen is een kunst...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:02 schreef rotskibo het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan? Ik zie alleen 3 dvd's voor 25,-
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het staat ook nergens, maar ik heb het gisteren bij de FRS nagevraagt, en hun zeiden dat het weer komt, en ze waren in een flauwe (melige) bui dus ze zeiden alleen de einddatum
En ik heb ook al die advertensie in een map van hun gezien![]()
Ik zeg toch... lezen is een kunstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef rotskibo het volgende:
Ik had het over Cd's en niet over games
Vorig jaar was dat even op de site. Dat hadden ze snel gecorrigeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef DarkChylde het volgende:
is dit bovenop je free-id korting? (niet dat ik die heb, maar dan regel ik die wel)
Euhm, ik heb niets te vragen eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:15 schreef Retarded het volgende:
Jaaaaa hoorhet mocht eigenlijk niet bekend zijn, maargoed.. het staat ook al in de huis-aan-hius folder die binnenkort in de bus valt. De aktie begint maandag 29/8... en de PSP games doen ook mee!
Voor vragen sta ik altijd open natuurlijk
hahaha, zal er werk van makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euhm, ik heb niets te vragen eigenlijkGeef maar door dat het een prima actie is en vraag of ze ff een hoop games pre-orderbaar maken (DDR Mario, Mario Football vooral)
zie 3 posts boven jequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
IK kreeg net te horen van iemand dat de actie op 29 augustus start![]()
Tofquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
zie 3 posts boven jeanyway, de pre-used games lopen ook mee in de aktie!
Mario Footballquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:12 schreef H.Flick het volgende:
Virtua Tennis voor de PSP...
Maar nou moet ik er nog 2 verzinnen... iemand tips? Ik heb een PS2, een XBox en een GC.
quote:
pre orderen doe ik niet meer bij de free record, laatste keer dat ik dat deed kreeg ik 2 games een week later dan ze in de winkel kwamenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:11 schreef Retarded het volgende:
[..]
hahaha, zal er werk van makenvoor pre-orders is het natuurlijk ook cool ja, had ik nog helemaal niet aan gedacht. Hoop dat je in die periode al redelijk wat Xbox360 games kunt pre-orderen
![]()
xbox 360 is toch kut, koop maar gewoon wat gamesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:41 schreef Klonk het volgende:
mooi, dat word weer geld uitgeven ? (of juist niet en sparen voor de 360, moeilijk)
ik koop misschien zelf 1 pakketje met wat budgets, want in november wil ik genoeg geld overhoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:41 schreef Klonk het volgende:
mooi, dat word weer geld uitgeven ? (of juist niet en sparen voor de 360, moeilijk)
Dat heet marketing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nadeel van dit soort acties dat ik altijd minstens 2 games koop die ik eigenlijk niet van plan was te kopen waardoor ik nog duurder uit ben.
Same here, leuk die actie, maar tsja, voor PSP hebik maar 1 game nodig. NDS heb ik nog niet, voor PC is er niks wat ik wil hebben. Xbox, tsja, Jade Empire en voor de NGC mss straks Pokemon XD. Kortom, super slim van de FRS, want je koopt dingen die je niet gebruikt. Ik importeer wel gewoon voor de PSP en de rest mss ooit uit de budgetbak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Nadeel van dit soort acties dat ik altijd minstens 2 games koop die ik eigenlijk niet van plan was te kopen waardoor ik nog duurder uit ben.
van de week ff kijken of ze iets leuks hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Actie op internet al gestart, maar geen Mario DDR en Mario Football in de pre-orders
sukkelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga wat PSP-games kopen in deze actie denk ik
ja dat is waar.. ik denk dat ik 3 goedkope ga halen.. maar dan doe ik het samen met mijn broertje... allebei eentje en dan nog 1 die we allebei leuk vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk is het niet verstandig om zowel budget als full price artikelen in een combi te kopen. Je kunt beter of 3 dure of 3 goedkope halen... Maar zo worden mijn opties nog kleiner
IDD Tijsquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:55 schreef Daxter-freak het volgende:
[..]
ja dat is waar.. ik denk dat ik 3 goedkope ga halen.. maar dan doe ik het samen met mijn broertje... allebei eentje en dan nog 1 die we allebei leuk vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |