Ik help je wel mee:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen hehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen hehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik help je wel mee:
http://weblog.ray-man.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAAAAAAAAAARGH! Real Saturdaytonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.
psv was beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Wel mee doen aan de [rijsvraag heh, van BMH!quote:
ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, doe eens allemaal niet zo vloeken door die psv en ajaxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hier te gaan zeggenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?quote:
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kon je deze niet kwijt bij FRS ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Op Ebay wou ook niemand het hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord.
Op de rest reageer ik nog geen eens meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef mordradead het volgende:
JA GOFTERDOMME NANOSTRAY KOMT MET DE POST
omfg, dat je geen rechterhandblessure hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:49 schreef peristilius het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wissel wat af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg, dat je geen rechterhandblessure hebt
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zienquote:
jammer dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yup, en nee, ik hoef echt niks te betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef HomerJ het volgende:
Niet? Toen ik dat kreeg moest ik eerst wat doen om de resultaten te zien.
Heb je Nikky al ontvangen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Congratulations on being a member of the first-place cabin at Camp Hyrule
2005. As a member of Cabin 9, you've won an official Camp Hyrule 2005
T-Shirt, wallpaper and signature file.
Was een online kampf met tienduizende andere Nintendo fans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
ga je serieus naar dat soort trieste kinderkampjes?
ga dan op scouting ofzo...
Geen idee. Camp Mario?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Gamedemon het volgende:
online kamp? hoe heet dat kinderkampje dan waar je echt heen kan, ook van nintendo ?
en toen was je niet toegelaten vanwege je "nadrukkelijke aanwezigheid" ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij ook kamp hyrule, had ik iets over gelezen geloof ik jaartje terug ofzo
/carequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Goedemiddag! Mijn dag is nu al actief, 7 uur er uit, werken, nbu ff pauze en weer verder werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ik wil vrijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
12 jaar, en nu al aan de alcohol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.: {Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.\Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SCHELD ME MAAR UIT
BrEeZaH sletquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.: {Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.\Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SCHELD ME MAAR UIT
Bier was opquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
BrEeZaH sletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IDD, en FRS helpt ons een handjequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Damn wat zijn het toch dure tijden voor gamersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Xbox controllers ook, daar hoor je toch ook niemand over zeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef mordradead het volgende:
de ds is zo groot
mwah, haal de micro meer voor de gadget fetishquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je een GB micro haalt ben je echt gestoord, lap er dan 3 tientjes bij en je hebt een ds waar je ook GBA games op kan spelen
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegtquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Micro wil ik ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ding gaat een succes zijn ook, ongelofelijk strak dingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of heeft geld te veel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik leg er ook geen 100 euro voor neerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wacht wel ff tot dat ding in prijs verlaagd is.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het in het begin niet voldoet aan de verkoopverwachtigingen, zal de prijs vanzelf omlaag gaan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoelang wil je wachten dan? die gba sp is ook nog steeds geen 50 euro, verwacht dat ook niet met die micro voor de komende 2 , 3 jaar
Helemaal niet. Als de Micro €100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Gamedemon het volgende:
mijn slagzin is altijd :
Er zijn altijd idiooten die het kopen
en dat geldt op alles
Wedden van wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de Micro €100.000 kost op de release gaat NIEMAND hem kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3=2 actiequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Rodie83 het volgende:
Wie koopt er nu nog bij FRSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook nooit, maar je kreeg het 3e spel gratis, + dat Project rub daar 15 euro goekoper is dan bij een andere winkel!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
ik koop bij de frs geen games
De games zijn het zelfde als wanneer je die bijvoorbeeld bij de Dixons koopt, alleen dan dit keer goedkoper, normaal koop ik mijn spellen altijd bij de dixons, maar deze actie kon ik niet lang me voorbij laten gaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:02 schreef HomerJ het volgende:
FRS zuigt, RaymanNL zuigt ook dus dat komt mooi uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb samen met mijn broer 2 GBA's en een GBASP dus ik ga geen micro halen. Maar ik denk dat nintendo juist de mensen die nog geen GBA hebben hiermee aan wil spreken, vooral vrouwen omdat die em dan "lievv" vinden ofzo..quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegt
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:24 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
Sam, Alex, en Clover.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met pics, graagquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Fox Kids Jetix zou ik zeggen...
Tuurlijk wel, ze neuken toch met elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat kijk vraag ik me af of ze nu al haar op hun kut hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weer. De vraag is nu alleen nog tot wanneer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef mordradead het volgende:
he, doet het forum het weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet jij niet naar pub?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef taart het volgende:
en ik drink bacoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat doe ik hier eigenlijkquote:
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet postenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef taart het volgende:
[..]
wat doe ik hier eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is waar ook, je was er gebandquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:29 schreef mordradead het volgende:
en dat was jou schuldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is sowieso al zielig om in PUB te posten, maar om er dan ook nog eens geband te wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan sinds kort weer topics bekijken in pub maar nog steeds niet postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt me uitspraak gejatquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef taart het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je samen met Mordra weer aan de ranja gezeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat heeft hij gedaan met zijn Jamai-look?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef jercovski het volgende:
vette pet heb je daar op bernieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
komen die ook uit pub? of zijn ze daar nog te jong voor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je samen met Mordra weer aan de ranja gezeten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zijn 2 doorsnee pub usersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Young_David het volgende:
[..]
komen die ook uit pub? of zijn ze daar nog te jong voor?
Kunnen we op GAM dan geen minimale leeftijd instellen om te voorkomen dat dat soort gasten GAM binnenkomen? 16 ofzo ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat zijn 2 doorsnee pub usersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in de slowchat komen ze zoiezo nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Kunnen we op GAM dan geen minimale leeftijd instellen om te voorkomen dat dat soort gasten GAM binnenkomen? 16 ofzo ...
idd, daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat zijn 2 doorsnee pub usersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rayman is hier....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
in de slowchat komen ze zoiezo nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben allang 17quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
die is wel 16 jaar.... capibar en rockstah weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop