Ik help je wel mee:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je moet het trouwens wel een beetje overhypen heh![]()
hahahhahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik help je wel mee:
http://weblog.ray-man.nl
AAAAAAAAAAARGH! Real Saturdaytonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik post morgen wel Revolution foto's op me blog.
psv was beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:33 schreef HomerJ het volgende:
Vorig jaar waren ze anders harstikke gelijk!
Wel mee doen aan de [rijsvraag heh, van BMH!quote:
ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, doe eens allemaal niet zo vloeken door die psv en ajax![]()
![]()
hier te gaan zeggen
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?quote:
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me nou niet dat jij er niets van snapt?
Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorder
Kon je deze niet kwijt bij FRS ofzo?quote:
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord.
Op de rest reageer ik nog geen eens meer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef mordradead het volgende:
JA GOFTERDOMME NANOSTRAY KOMT MET DE POST
Wissel wat af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg, dat je geen rechterhandblessure hebt
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zienquote:
jammer dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zien
yup, en nee, ik hoef echt niks te betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef HomerJ het volgende:
Niet? Toen ik dat kreeg moest ik eerst wat doen om de resultaten te zien.
Heb je Nikky al ontvangen?![]()
quote:Congratulations on being a member of the first-place cabin at Camp Hyrule
2005. As a member of Cabin 9, you've won an official Camp Hyrule 2005
T-Shirt, wallpaper and signature file.
Was een online kampf met tienduizende andere Nintendo fans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
ga je serieus naar dat soort trieste kinderkampjes?
ga dan op scouting ofzo...
Geen idee. Camp Mario?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Gamedemon het volgende:
online kamp? hoe heet dat kinderkampje dan waar je echt heen kan, ook van nintendo ?
en toen was je niet toegelaten vanwege je "nadrukkelijke aanwezigheid" ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij ook kamp hyrule, had ik iets over gelezen geloof ik jaartje terug ofzo
/carequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Goedemiddag! Mijn dag is nu al actief, 7 uur er uit, werken, nbu ff pauze en weer verder werken
(ik wil vrij)
12 jaar, en nu al aan de alcohol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
BrEeZaH sletquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
IDD, en FRS helpt ons een handjequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Damn wat zijn het toch dure tijden voor gamers.
Xbox controllers ook, daar hoor je toch ook niemand over zeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:12 schreef mordradead het volgende:
de ds is zo groot
mwah, haal de micro meer voor de gadget fetishquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je een GB micro haalt ben je echt gestoord, lap er dan 3 tientjes bij en je hebt een ds waar je ook GBA games op kan spelen
iedereen die al een GBA, GBA SP of een DS heeft is Gestoord als die voor de micro 100 euro neerlegtquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Micro wil ik ookDing gaat een succes zijn ook, ongelofelijk strak ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |