Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
omdat mijn iq vele malen hoger ligt dan dat van een gemiddelde feijenoorder
Kon je deze niet kwijt bij FRS ofzo?quote:
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord.
Op de rest reageer ik nog geen eens meer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
misschien wil iemand uit de familie wel vertellen wat het inhoud.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:56 schreef mordradead het volgende:
JA GOFTERDOMME NANOSTRAY KOMT MET DE POST
Wissel wat af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
omfg, dat je geen rechterhandblessure hebt
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zienquote:
jammer dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jammer dat jij moet betalen om de resultaten te zien
yup, en nee, ik hoef echt niks te betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:56 schreef HomerJ het volgende:
Niet? Toen ik dat kreeg moest ik eerst wat doen om de resultaten te zien.
Heb je Nikky al ontvangen?![]()
quote:Congratulations on being a member of the first-place cabin at Camp Hyrule
2005. As a member of Cabin 9, you've won an official Camp Hyrule 2005
T-Shirt, wallpaper and signature file.
Was een online kampf met tienduizende andere Nintendo fans.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
ga je serieus naar dat soort trieste kinderkampjes?
ga dan op scouting ofzo...
Geen idee. Camp Mario?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:31 schreef Gamedemon het volgende:
online kamp? hoe heet dat kinderkampje dan waar je echt heen kan, ook van nintendo ?
en toen was je niet toegelaten vanwege je "nadrukkelijke aanwezigheid" ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij ook kamp hyrule, had ik iets over gelezen geloof ik jaartje terug ofzo
/carequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
Goedemiddag! Mijn dag is nu al actief, 7 uur er uit, werken, nbu ff pauze en weer verder werken
(ik wil vrij)
12 jaar, en nu al aan de alcohol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
BrEeZaH sletquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, ik dronk net een bavcardie lemon: {
![]()
\
SCHELD ME MAAR UIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |