quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Die zijn het ergste!quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:26 schreef cerror het volgende:
Die zijn het ergste!
- Wilt u wat drinken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
"kan ik u helpen? Nee ik kijk alleen even rond."![]()
- Wilt u wat eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef cerror het volgende:
- Wilt u wat drinken?
- Neen, ik zuig wel wat uit de navelstreng.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
Verdrink in je bier..
Stik in een bitterbal..
Loop met je harses tegen een bittergarnituur...
Krijg terminale alcoholvergiftiging..
Fatalistische poëzie heerschtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
Verdrink in je bier..
Stik in een bitterbal..
Loop met je harses tegen een bittergarnituur...
Krijg terminale alcoholvergiftiging..
quote:
Tja soms moet het er even uit he...quote:
Dat is wel vaker nadat men gedronken heeft. Al betreft het dan niet immer poëziequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Tja soms moet het er even uit he...
Ik heb vandaag... *kijkt naar klok* niet gedronken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is wel vaker nadat men gedronken heeft. Al betreft het dan niet immer poëzie
Het is nooit te laatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
168 delen al voorbij geweest en ik ontdek dit pas nu!
Wat een heerlijkheid: bier en frituur![]()
!
Welkom in dit twijfelachtige schemergebied tussen slowchat en ... slowchat..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
!
Herzlich wilkommen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef Falco het volgende:
!
Reedsch 10 minuten geheel onthoudingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag... *kijkt naar klok* niet gedronken...![]()
*Kijkt ook naar klok*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag... *kijkt naar klok* niet gedronken...![]()
En voor 12en zeker een hele fles?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
*Kijkt ook naar klok*
Ik heb 1 slokje wijn op.![]()
Al langer hoor...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Herzlich wilkommen!
[..]
Reedsch 10 minuten geheel onthouding
Hij heeft BeF gevonden.. nu is het wel te laat voor hemquote:
*Klokt vodka restje achterover*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Herzlich wilkommen!
[..]
Reedsch 10 minuten geheel onthouding
Euh ? Waar word je dan niet geacepteerd op FOK!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef Falco het volgende:
Oh gelukkig word ik in dit kliekje wel geaccepteerd. Jongens hoeveel bier hebben jullie vandaag genuttigd?
Bij die kut-Gijsjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Euh ? Waar word je dan niet geacepteerd op FOK!?
Oef, dat is beste aflsuiterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Al langer hoor...Mijn laatste drankje was om half 7 vanochtend...
Absinth...
Nieuw vleesch altijd..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef Falco het volgende:
Oh gelukkig word ik in dit kliekje wel geaccepteerd. Jongens hoeveel bier hebben jullie vandaag genuttigd?
Nevermindquote:
Ohja lekker, ik heb eerdergisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nieuw vleesch altijd..
Ik heb vandaag, nou ja.. een uurtje of 20 geleden na het uitgaan een frietje genuttigd...
Is geregeld bij dezequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nevermind. Maare je moet jezelf hier wel bewijzen
![]()
.Ga eens een gesprek aan met Janetje en zorg ervoor dat wij allemaal bier en frituur krijgen
.
quote:
Verderfelijk is het, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij heeft BeF gevonden.. nu is het wel te laat voor hem
Nog nooit een poging toe gedaan. Kliekjes op Fok! zijn vaak hermetisch gesloten. BeF is dan ook geen kliek, het is een ratjetoequote:
Goede beschrijvingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef rompompom het volgende:
Nog nooit een poging toe gedaan. Kliekjes op Fok! zijn vaak hermetisch gesloten. BeF is dan ook geen kliek, het is een ratjetoe
Heerlijk.. extra hersenen.. ter vervanging van die die afgestorven zijn tijdens het bier zuipen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohja lekker, ik heb eerdergisterenvoor het laatst mijn maag gevuld met wat gezonde frikadellen.
Hehe zoveel zuip ik noooooit, ik ben dan net zoals de gemiddelde [BeF]er erg intelegentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heerlijk.. extra hersenen.. ter vervanging van die die afgestorven zijn tijdens het bier zuipen..
Het één compenseert het ander jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heerlijk.. extra hersenen.. ter vervanging van die die afgestorven zijn tijdens het bier zuipen..
Het wentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
Het één compenseert het ander ja. Ik heb alleen nu net mijn tanden gepoetst, dus geen bier meer voor mij want dat smaakt natuurlijk nergens naar.
Dat bedoel ik maar..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Het één compenseert het ander ja. Ik heb alleen nu net mijn tanden gepoetst, dus geen bier meer voor mij want dat smaakt natuurlijk nergens naar.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Bier smaakt altijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat was een leuk grapjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar..Ik heb me voorgenomen na gister, de komende 2 weken geen druppel alcohol meer aan te raken
Lieverd.. bij ieder glas alcohol sterven er wel een aantalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:22 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hehe zoveel zuip ik noooooit, ik ben dan net zoals de gemiddelde [BeF]er erg intelegent.
Ja hoor, jij drinkt toch ook bier?quote:
Mits grolschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja hoor, jij drinkt toch ook bier?
Ik ben een massamoordenaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
Lieverd.. bij ieder glas alcohol sterven er wel een aantal
Nee jij nietquote:
quote:
Het is ook altijd zo moeilijk om als newbie mee te posten in een reeksquote:
Goed strevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Jongens ik ga nu slapen. Wat energie opsparen voor morgen wanneer ik weer ga frituren en drinken. Tjow!
Slaapze!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Jongens ik ga nu slapen. Wat energie opsparen voor morgen wanneer ik weer ga frituren en drinken. Tjow!
Maar, maar, maar, maar dan ben ik over een tijdje domquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd.. bij ieder glas alcohol sterven er wel een aantal
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het is ook altijd zo moeilijk om als newbie mee te posten in een reeks.
Beste maar weerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
*inkoppertje laat liggen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar dan ben ik over een tijdje dom.
In bierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
*inkoppertje laat liggen...
Ach er is altijd nog de verdrinkingsdood.. als je het niet meer ziet zitten....
Mag hoor..quote:
Hij was ook te makkelijk hèquote:
Ja, Janet, we geloven je welquote:
En mannen hebben er al zoveel minder dan vrouwenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:28 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar dan ben ik over een tijdje dom.
We snijden z'n longen daarna gewoon open. Rietje erbij en drinken maar!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag hoor..
Wel zonde van het bier though..
Dan zit er bloed in het bier..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
We snijden z'n longen daarna gewoon open. Rietje erbij en drinken maar!
Verzuip me dan maar in bierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag hoor..
Wel zonde van het bier though..
Jij rare lugubere ideeënventquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
We snijden z'n longen daarna gewoon open. Rietje erbij en drinken maar!
* Brilaap vloetje past. Of 2.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Ik heb hodverdomme geen vloei meer, ergo; ik kan niet meer roken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Sexy bitch!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Brilaap het volgende:
Check:
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/4540/ba22224yz.th.png]afbeelding][/URL].
Feliquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:43 schreef Brilaap het volgende:
Check:
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/4540/ba22224yz.th.png]afbeelding][/URL].
We kunnen anders ook eerst z'n kop eraf snijden en hem op z'n kop hangen om zoveel mogelijk bloed eruit te laten lopen? Maar dat bloed van hem wordt sowieso toch afgestoten door je lichaam!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan zit er bloed in het bier..
Nou ja...
[afbeelding]
*uitdeelt..
Sounds like a plan!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen anders ook eerst z'n kop eraf snijden en hem op z'n kop hangen om zoveel mogelijk bloed eruit te laten lopen? Maar dat bloed van hem wordt sowieso toch afgestoten door je lichaam!
Geen tent in de buurt open die die dingen dealt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
Oldbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
6958 (gemiddeld 12 per dag)
quote:
* Brilaap geen idee wat Janetje zegt bedoelt..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]daar is mn userid ongeveer 75.000 te hoog voor
Ik vind alles onder de 90k oldbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]daar is mn userid ongeveer 75.000 te hoog voor
Er is ergens een 'Post hier je palindroom-postaantal topic' geloof ik. Of is die inmiddels opgeheven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Brilaap het volgende:
Dank. Ik vond het wel geinig dat het allemaal 2en zijn. En ik had mijn 2000 gemist
, dus nu vier ik het zo met allemaal 2en en hier in [BeF] even
.
Ik weet niet wat mijn aantal is en ik vind het wel prima. Je hebt er zoveel die er zo op geilen hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Zebbie het volgende:
9796 (gemiddeld 51 per dag)
En als ze er weer 100 bij hebben posten ze dat in 10 verschillende topics, zodat ze gelijk weer op 10% naar de volgende 100 zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is ergens een 'Post hier je palindroom-postaantal topic' geloof ik. Of is die inmiddels opgeheven?
[..]
Ik weet niet wat mijn aantal is en ik vind het wel prima. Je hebt er zoveel die er zo op geilen hier![]()
Mijn usernummer ligt rond de 80.000, oldbies zijn users met een nummer onder.. 5000 dacht ik..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap geen idee wat Janetje zegt bedoelt..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Brilaap geen idee wat Janetje zegt bedoelt..
Ja vrij suf idd. En he zegt ook alles als je een heel hoog postaantal hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:53 schreef rompompom het volgende:
Ik weet niet wat mijn aantal is en ik vind het wel prima. Je hebt er zoveel die er zo op geilen hier![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Zebbie het volgende:
BTW, feli falco
[BeF] #169 Bier hodverredomme! 14.mod
120391. Whatever..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
ga es met je muis boven je nick hangen, aan de linkerkant. Kijk naar de link die verschijnt linksonder in je statusbalk. Het nummer dat je ziet is je userid
Cerror had voor een mooi topic nummer nog even twee topics moeten wachten trouwensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Zebbie het volgende:
BTW, feli falco
Toch typisch. Ik snap er niks van waarom ze dat doen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uhuh. Maar hoe lager de nummers zijn, hoe meer die mensen er mee bezig zijn vaak
Omdat ze blij zijn met zichzelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:07 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Toch typisch. Ik snap er niks van waarom ze dat doen..
Wrom dan?quote:
Geen vloei, wel bier.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen vloei, wel bier.
Verveling en cher op tv.
Dat laatste doet de balans wel heel negatief uitslaan inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen vloei, wel bier.
Verveling en cher op tv.
Eerder dat geen vloei gedeelte maar toch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat laatste doet de balans wel heel negatief uitslaan inderdaad
Vrij triestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat ze blij zijn met zichzelf
Wauw post nummer 29800000quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Zebbie het volgende:
BTW, feli falco
168 als ik het goed heb.. weer een beetje teveel vannuh..?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je nagaan, d'r zijn er al 167 aan vooraf gegaan
Wishing that was truequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Uddel het volgende:
[..]
168 als ik het goed heb.. weer een beetje teveel vannuh..?
Hell yeah!quote:
* pc-fr34k roept ijsmeis.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Goede avatar.
In het weekend.quote:
Ok, maar jij was toch dood?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd zo. En ik ben net een uurtje klaar met werken
.
quote:
Jawel! Er is nog altijd bierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef Jaguarized het volgende:
Is er nog leven in de brouwerij?
Graag.quote:
Naast bier is het ook verdachte rustig.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Selectief lezen. [14.gif].
True, true, Misschien door het bier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naast bier is het ook verdachte rustig.
Bier drinken en Fokken gaat nog prima samen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:51 schreef Brilaap het volgende:
[..]
True, true, Misschien door het bier?
Absoluut, alleen als je teveel zuipt kun je ook omvallen en niet meer FOK!en.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bier drinken en Fokken gaat nog prima samen toch?
Dan laat je iemand anders voor je Fokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:54 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Absoluut, alleen als je teveel zuipt kun je ook omvallen en niet meer FOK!en.
Daarom is het ook zo rustigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan laat je iemand anders voor je Fokken.
* Jaguarized meldtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef renz0r het volgende:
Ik heb hier gratis bier, iemand?
* Jaguarized dankjewel zegt en proost.quote:
Volgens mij zijn ze nu al redelijk op.quote:
Ahahaha lekkah nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu al redelijk op.
Wat een heerlijke zinvolle aanvulling.quote:
Wel 5 toetsaanslagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een heerlijke zinvolle aanvulling.![]()
Een samenvatting voor dit lange verhaal wat we in [BeF] niet aankunnen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me een leffe gepakt. Ik had me vanmorgen voorgenomen om niet te drinken maar ik ga met mate drinken en met mijn maten voortaan.
Bij alcohol nuttigen is het toch enigszins belangrijk om een grens aan te geven. Ik ga niet van de blauwe knoop worden zoals mijn oma dat altijd zo mooi zegt. Blauwe knoop is voor mensen die altijd tegen alcohol zijn. En nog nooit een druppel gedronken hebben en die andere mensen aanspreken als ze iets drinken.
Ik drink liever rustig mijn biertje op mijn gemak
Dus nu is het tijd voor.
Leffe. Heb nog 2 over van het 6-pack van gisteren.
Oh ja je hebt een spatie tussen de smilie en de uitroeptekens.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja je hebt een spatie tussen de smilie en de uitroeptekens.
Wat een niveau van de gesprekken weer hier.quote:
FOK!: --quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een niveau van de gesprekken weer hier.![]()
Zo zit het ongeveer wel ja. Ik heb me trouwens gisteren en donderdag eens gewaagd in een fabriek voor productiewerk. Op een gegeven moment vraag ik aan een collega wat zij op haar werkbriefje voor Randstad heeft ingevuld op een bepaalde plek, blijkt er in plaats van "Productiewerk" te staan: "Produksiewerk".quote:
Verdamme dat is toch wel heel diep fucking diepe put triestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo zit het ongeveer wel ja. Ik heb me trouwens gisteren en donderdag eens gewaagd in een fabriek voor productiewerk. Op een gegeven moment vraag ik aan een collega wat zij op haar werkbriefje voor Randstad heeft ingevuld op een bepaalde plek, blijkt er in plaats van "Productiewerk" te staan: "Produksiewerk".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee absoluut niet want dat heb ik haar nog gevraagd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Verdamme dat is toch wel heel diep fucking diepe put triest. Ze is niet dyslectisch (ja ik dus wel zoals je ziet
) ?
Dan is het fucking gay triestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee absoluut niet want dat heb ik haar nog gevraagd.![]()
Dat was nog in dit topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dan is het fucking gay triest. Die post van mij in het voorgaande deel had ik aantal post: 2222 en nu zie ik dat ik 2345 heb
:
[[url=http://img374.imageshack.us/img374/5725/23454jb.th.png]afbeelding][/URL]
Volgens mij zit er weer een bug in Fok!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dan is het fucking gay triest. Die post van mij in het voorgaande deel had ik aantal post: 2222 en nu zie ik dat ik 2345 heb
:
[[url=http://img374.imageshack.us/img374/5725/23454jb.th.png]afbeelding][/URL]
Jij post dus echt vrijwel alleen maar in ONZ.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:21 schreef Zebbie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/114051/1
http://forum.fok.nl/user/history/114051/2
http://forum.fok.nl/user/history/114051/3
http://forum.fok.nl/user/history/114051/4
2+3 zijn eentonig
???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
Oh nog iets opvallends trouwens. Als er dan nieuwe etiketten gehaald moesten worden ging dat met 2 personen. Het is namelijk een bedrijf dat spuitbussen etiketteert. Persoon 1 neemt de oude etiketten mee die over zijn, persoon 2 neemt de nieuwe etiketten mee terwijl het makkelijk door 1 persoon gedaan kunnen worden aangezien het hele kleine stapeltjes zijn.
Je volgt hem niet meer?quote:
Proost!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:56 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Een samenvatting voor dit lange verhaal wat we in [BeF] niet aankunnen:
*Proost*
Nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor Amstel
En natuurlijk heb ik eerst het glas omgespoeld met water. Amstel drinken uit een Brand glas. Is dat wel verantwoord als bierdrinker
?
Juist!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Proost!!!!
En laat het smaken en geniet met volle teugen
Altijd met volle teugen genieten![]()
Zolang het bier maar niet dood isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Dooie boel hier.
Linkje. Toe evenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moest ook al lachenHeb hem ook maar in PUB geplaatst.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
PUB Slowchat #110: Back to school
Af en toe moet ik toch een plek zoeken om mijn postaantal op te krikken als het hier weer es stil is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Dat je überhaupt in dat topic komt
...
Dus jij geilt op postaantallen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Af en toe moet ik toch een plek zoeken om mijn postaantal op te krikken als het hier weer es stil is.![]()
En niet de kwantiteitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat in [BeF] daarentegen om de kwaliteit van de posts
Nee joh! Check de dagstats maar eens morgen, ik sta nooit echt hoog. Vandaag stond ik er zelfs niet eens in.quote:
Precies, alleen maar posten om de aantallen is dom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat in [BeF] daarentegen om de kwaliteit van de posts
Was een garpjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh! Check de dagstats maar eens morgen, ik sta nooit echt hoog. Vandaag stond ik er zelfs niet eens in.
Als je de dagstats bekijkt, betekent dat toch dat postaantallen je interesseren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh! Check de dagstats maar eens morgen, ik sta nooit echt hoog. Vandaag stond ik er zelfs niet eens in.
Pwnedquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je de dagstats bekijkt, betekent dat toch dat postaantallen je interesseren!
Ja dat valt mij ook op. Dit is niet gezond meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is verontrustend rustig heden avond te [BeF]
Niet huilen, hier heb je een pilsje. Ik vind je TT wel regerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef cerror het volgende:
Het is inderdaad nogal stil.
Waarschijnlijk omdat ik deze heb aangemaakt.
Tuurlijk. Altijd interessant om te zien hoeveel Dr_Flash gebaggert heeft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je de dagstats bekijkt, betekent dat toch dat postaantallen je interesseren!
Daar heeft niemand iets aan.quote:
Ik heb nog meerquote:
Ook in je maag zeker.quote:
Je pwnd by je moeder topic werkt bij mij nietquote:
*Grmbl* Ik post die link hier ook nog wel een keer. Hold on...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je pwnd by je moeder topic werkt bij mij niet
Dat krijg je als je linkjes op fok post hequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef Brilaap het volgende:
Link: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-realm-cenarioncircle&t=145812&p=1&tmp=1#post145850
Fourm is waarschijnlijk overbelast...
@ Brilaap: Lekker rustig, met jou?quote:
Pff je reageerd gelukkig normaal *zweet van voorhoofd wegveegt*quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
@ Brilaap: Lekker rustig, met jou?![]()
![]()
Zo das een lekkere. Merci beaucoup.quote:
Waarom zou ik niet normaal reageren? Maar posten die meuk!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Pff je reageerd gelukkig normaal *zweet van voorhoofd wegveegt*. Ja alles puik dan dat er net ene lurker mij toevoegd aan msn. Joch is zo'n pauper
. Zal ik dat gesprek ff copy pasten
?
Wat doet je moeder daar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ervaringen met echt ENORME dildo's?
Omdat ik klootzak! riepquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet normaal reageren? Maar posten die meuk!
Brilaap post sneller dan jouw typsnelheidquote:
Zou het?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Brilaap post sneller dan jouw typsnelheid![]()
Wie is wie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Brilaap het volgende:
Meuk van dat msn gesprek met die achterlijke josti:
[[url=http://img390.imageshack.us/img390/3606/disss5yt.th.png]afbeelding][/URL]Hij ging ook gelijk offline. Kenkernoobie
.
=Oquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Brilaap het volgende:
Meuk van dat msn gesprek met die achterlijke josti:
[[url=http://img390.imageshack.us/img390/3606/disss5yt.th.png]afbeelding][/URL]Hij ging ook gelijk offline. Kenkernoobie
.
Oh die dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:52 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik laat hem er heul ffkes opstaan: menno_harder@hotmail.com.
Zoals ik al zei, hij post sneller dan dat jij kan typenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een kneusWat is z'n mailadres?
We doen het tegelijk, typen en posten dan he?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij post sneller dan dat jij kan typen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij post sneller dan dat jij kan typen![]()
Waar heb je die voor nodig danquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een kneusWat is z'n mailadres?
Geen idee, eet je nu gewoon appelmoes uit een potjequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:00 schreef Brilaap het volgende:
Ik zit nu gewoon appelmoes uit een potje te eten
Oh dan kan ik hem eens toevoegen op mijn andere accountje. Maar toen ik die vraag gepost had, had jij net ervoor al dat adres gepost.quote:
Eet ik nu appelmoes uit een appeltje? potje bedoel ik. Verdomme dat was een echte typoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geen idee, eet je nu gewoon appelmoes uit een potje
Hou me op de hoogte wil je? Ik ben nieuwschierigquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh dan kan ik hem eens toevoegen op mijn andere accountje. Maar toen ik die vraag gepost had, had jij net ervoor al dat adres gepost.
Hmz...quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Hij accepteert me niet.
Jahaa, hier is nog leven.quote:
Wat bent gij van plan schavuitquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat lijkt me een beetje voorbarige conclusie maargoed
Sommige mensen doen ook nog aan sanitaire pitstops he.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat lijkt me een beetje voorbarige conclusie maargoed
Nee hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens vriendeljik zijn. Misverstand.
Die Macy Gray? Ja kijk ik dacht laat ik eens in de openbaarheid tredenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom dat domme icoon? Je vorig was beter![]()
Virtueel leven héquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij durft een beetje midden in de nacht fok!ken leven te noemen
Singel hequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij durft een beetje midden in de nacht fok!ken leven te noemen
Tja, die vorige was beter. Deze vind ik 'homo' achtig enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:47 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Oh het gaat gewoon om die icon? Aha..
Mag dat niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet zwaaien en hoi enzo i know
...quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, die vorige was beter. Deze vind ik 'homo' achtig enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |