waarom is kouwen met ou en kauwgom met auquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef mister_dog het volgende:
...moe, zelfs zo moe dat ik af en toe vergeet te kouwen op m'n kauwgom...![]()
kut....nu moest ik na denkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
waarom is kouwen met ou en kauwgom met au
Omdat kauwgom afkomstig is van het latijnse woord kaugimus-sarpicius. En kouwen van het duitse woord.. koude oorlog. Want toen hadden ze een overvloed aan kaugomquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat is vast de vermoeidheidquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Knap zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef mister_dog het volgende:
ik ben al 20 uur wakker
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat kauwgom afkomstig is van het latijnse woord kaugimus-sarpicius. En kouwen van het duitse woord.. koude oorlog. Want toen hadden ze een overvloed aan kaugom
Oke, maar dat betekend dus dat er voor de Koude oorlog een ander woord voor kouwen werd gebruikt. Hmmm....quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En kouwen van het duitse woord.. koude oorlog. Want toen hadden ze een overvloed aan kaugom
Toen was het hongerwinter en viel er weinig te kauwen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef Bad_MoFo het volgende:
[..]
Oke, maar dat betekend dus dat er voor de Koude oorlog een ander woord voor kouwen werd gebruikt. Hmmm....![]()
Ja maar, maar....Daarvoor was er ook voedselquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Toen was het hongerwinter en viel er weinig te kauwen.
kauwgom is in nederland geintroduceerd door de Canadese soldaten toch? in 44/45?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:35 schreef Bad_MoFo het volgende:
[..]
Ja maar, maar....Daarvoor was er ook voedsel![]()
Ha! Dus toch iets met oorlogquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kauwgom is in nederland geintroduceerd door de Canadese soldaten toch? in 44/45?
It's not about de freakin kauwgum, ik heb het over het woord kauwen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kauwgom is in nederland geintroduceerd door de Canadese soldaten toch? in 44/45?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Bad_MoFo het volgende:
[..]
It's not about de freakin kauwgum, ik heb het over het woord kauwen.
ahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou zwéren dat het kraaien waren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
1 kauw
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
6 kauwen
Hee Molluckquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is vast de vermoeidheid![]()
Hee Zebbie![]()
En dan ben je al zo moe dat je geen kauwgom meer kan kauwen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:30 schreef mister_dog het volgende:
ik ben al 20 uur wakker
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:41 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zou zwéren dat het kraaien waren.
Wachten tot de eerste grapjas nu het zelfde plaatje post met iets grotere afmetingenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |