Op handen en knieën....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef PieterCK het volgende:
Wat is een "on all fours" ???
maar het lijkt mij belangrijker dat ze lekker geniet dan dat het telkens groter en groter moet...
Daar ljiken me een opblaasbare dildo en buttplug in dit geval wel ideaal voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef Lucille het volgende:
Oefening baart kunst denk ik. Beetje bij beetje oprekken.
Die was volgens mij wel fake...volgens mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Okkie_ het volgende:
Er is toch ook zo'n filmpje waar een vent met z'n complete kop bij een vrouw naar binnen gaat?![]()
![]()
Die is echt wel HEEL oud, en volgens mij ook nep inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Okkie_ het volgende:
Er is toch ook zo'n filmpje waar een vent met z'n complete kop bij een vrouw naar binnen gaat?![]()
![]()
Die was idd fake, dat moet welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die was volgens mij wel fake...volgens mij
zelden een vrouw gezien die zo duidelijk keek of ze op haar gemak is/was...quote:
Hoe breder hoe beter...?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:19 schreef Vava het volgende:
Aan lengte kan je weinig oprekkenbreedte is niet zo moeilijk
![]()
Dat zijn jouw woorden, daar weet ik als vrouw niet zo heel veel vanafquote:
*lolmodus* U is nog maagd?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, daar weet ik als vrouw niet zo heel veel vanaf![]()
Doet es nie so flauwquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:26 schreef Zanza het volgende:
[..]
*lolmodus* U is nog maagd?*lolmodus*
Hey het is laat en ik ben melig vanachtquote:
En nu verder op MSNquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:30 schreef Zanza het volgende:
[..]
Hey het is laat en ik ben melig vanacht![]()
![]()
(voor de rest: vava en ik kennen elkaar. we klieren elkaar wel verder op msn voordat het te ruig wordt hier)
Emmers met watersquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:41 schreef littledevilSC het volgende:
Mhhh als je met gemak zo'n megadildo daarbeneden kwijt kunt... Is het dan voor de doorsnee kerel niet erg onaangenaam om seks met je te hebben? Lijkt me identiek aan een emmer water neuken dan![]()
Die kan je gebruiken als je jezelf wilt uithollenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef Elegy het volgende:
Als je nou een enorme dildo zoekt, kijk even voor de gein op MisterB.com:
[afbeelding]
Measures 490 x 53 cm (diameter 16,5 cm)! Weighs 9.5 kilos...
[afbeelding]
This is very likely the largest dildo that you will ever see in your life!
It measures 600 x 380 mm (diameter 119 mm) and weighs......... 11.5 kg!!!
[afbeelding]
This dildo even supersedes the dimensions of the Super Peter! 590 mm high and 490 mm circumference (diameter 154 mm). With this baby you get 13.1 kilo of rubber in your hands (or up your...)
Ohja, je kan ze ook gebruiken als boekensteun of deurstopper, zo schijnt
Nonses, het is een spier daar he, geen elastiekje waar de rek uitgaat...quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:41 schreef littledevilSC het volgende:
Mhhh als je met gemak zo'n megadildo daarbeneden kwijt kunt... Is het dan voor de doorsnee kerel niet erg onaangenaam om seks met je te hebben? Lijkt me identiek aan een emmer water neuken dan![]()
maar ik moet je wel vertellen dat, al wandelend door gleuvenland, er toch echt grote en minder grote inwoners zijn. van nature. spieren trainen is altijd goed.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:59 schreef erodome het volgende:
Dat heeft er verdomde weinig mee te maken, ik heb hele fijn gebouwde vrouwtjes die 1 vinger van mij echt strak konden omsluiten dingen weg zien werken waarvan je denkt dat dat nooit in zo'n meisje moet kunnen passen.
Dat waren toch echt dames die alles behalve ruim waren als je daar gewoon mee speelde, zelf mag ik me ook wel aardig strak noemen en kan toch ook heel wat verstouwen.
Ja, ik bedoelde dus de bouw van de vagina zelf, niet het lijf eromheen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik moet je wel vertellen dat, al wandelend door gleuvenland, er toch echt grote en minder grote inwoners zijn. van nature. spieren trainen is altijd goed.
ja ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus de bouw van de vagina zelf, niet het lijf eromheen.
Forse vrouwen kunnen natuurlijk net zo goed nauwer zijn dan tengere dames.
Tuurlijk zijn er verschillen tussen vrouwen, maar dat heeft weinig met de hoeveelheid die je kan verstouwen te maken....quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik moet je wel vertellen dat, al wandelend door gleuvenland, er toch echt grote en minder grote inwoners zijn. van nature. spieren trainen is altijd goed.
Misschien komt daar de term "propper" dan wel weer vandaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef erodome het volgende:
Ja leuk poppers, totdat die na een aantal sec. uitgewerkt is, denk niet dat je dat wil meemaken...
Daarna gaat de boel gewoon weer zoals het normaal is bij je namelijk en als je het niet kan hebben zonder popper, dan kan je het ook niet hebben na popper....
Nope die is echtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die was volgens mij wel fake...volgens mij
Ik geloof er helemaal niets van dat die echt is met dat volwassen hoofd, dat past nooit in het bekken namelijk, kan die vrouw een scheur hebben zo groot als de grand canyon, maar je komt toch echt nogsteeds bot tegen van het bekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |