abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29813436
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
er kunnen hier nu 50 miljoen doden vallen
En dat voor een land met 16miljoen inwoners...waar een klein al niet groot in kan zijn.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_29813451
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

egoist
Tja...je moet wat als je wat lebensraum wilt.
pi_29813502
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef alex4allofyou het volgende:
Is het niet zo dat de natuur gewoon 'reageert' op het grote aantal mensen op deze aardbol?
Mensen zijn ook de natuur.
pi_29813586
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:07 schreef Steijn het volgende:

[..]

Mensen zijn ook de natuur.
Maar ze staan er ondertussen zo ver vandaan dat je niet echt meer van een band kunt spreken. Dus is het de natuur tegen de mensheid. De natuur zal blijven evolueren en muteren en de mens die de band met de natuur kwijt is zal zich steeds meer moeten indekken tegen die natuur omdat hij niet meer mee evolueert met die natuur.
pi_29818078
Een van de redenen waarom het griepvirus in Nederland pandemische vormen kan aannemen is dat er nog steeds gelult wordt over het aanschaffen van antivirale middelen. Terwijl de fabrieken die ze zouden kunnen leveren al een orderstatus van meer dan een jaar hebben.
Ook het aanmaken van uptodate griep vaccins kost een jaar.
pi_29819129
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:35 schreef Thorical het volgende:
Een van de redenen waarom het griepvirus in Nederland pandemische vormen kan aannemen is dat er nog steeds gelult wordt over het aanschaffen van antivirale middelen.
Volgens mij is het juist Nederland die als een van de weinige landen ter wereld zijn zaakje heel aardig op orde heeft.

"Een van de belangrijkste aanbevelingen van de raad is om de voorraad antivirale middelen uit te breiden naar vijf miljoen kuren. Op vrijdag 8 april 2005 is in de ministerraad besloten om geld beschikbaar te stellen voor deze aankoop. De onderhandelingen rond de aankoop van de antivirale middelen beginnen binnenkort. De middelen zijn waarschijnlijk in de loop van 2006 daadwerkelijk beschikbaar."

Bron
pi_29819550
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 09:06 schreef lionsguy18 het volgende:
O jee ik zit over een paar weken in Azie. Hoop niet dat ik de bacterie mee terug neem naar Nederland
Ga dan niet, of blijf daar!
Save a mouse, eat a pussy.
pi_29820354
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist Nederland die als een van de weinige landen ter wereld zijn zaakje heel aardig op orde heeft.

"Een van de belangrijkste aanbevelingen van de raad is om de voorraad antivirale middelen uit te breiden naar vijf miljoen kuren. Op vrijdag 8 april 2005 is in de ministerraad besloten om geld beschikbaar te stellen voor deze aankoop. De onderhandelingen rond de aankoop van de antivirale middelen beginnen binnenkort. De middelen zijn waarschijnlijk in de loop van 2006 daadwerkelijk beschikbaar."

Bron
Waarom ik dit stel is dat de USA, Canada, Duitsland,Frankrijk en de Scandinavische landen ons al voor gegaan zijn terwijl Nederland een veel dichter bevolkt land is waar de effecten veel groter zullen zijn.
pi_29823714
Zoals al eerder is aangegeven is het zo dat de natuur zichzelf reguleert. Is het niet de vogelgriep dan zal het wel een andere ziekte worden die de het aantal mensen op onze aardkloot fors zal verminderen. Hoe ze trouwens aan de 50 miljoen slachtoffers komen is me een raadsel, dit is nl. nooit te voorspellen. Niet alleen de natuur doet z'n werk, we kunnen erzelf ook wat van door b.v. oorlogen. Je moet er niet aan denken dat er vroeger nooit oorlogen geweest zouden zijn (waar vele slachtoffers zijn gevallen), het zou nu een drukke boel zijn als ze er niet geweest zouden zijn (dubbel aantal mensen zo uit de losse pols).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_29858774
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:46 schreef McCarthy het volgende:

[..]

toppie
een shakeout kan de wereld-bevolking wel gebruiken
zijn we eindleijk van de zwakkeren en de kneusjes af.
In biologisch opzicht zijn wij zwakkeren en kneusjes. Als soort dus.
pi_29859525
+- 0,7 % dat is maar weinig, kon dat nu niet 70% zijn.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_29859834
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Zoals al eerder is aangegeven is het zo dat de natuur zichzelf reguleert. Is het niet de vogelgriep dan zal het wel een andere ziekte worden die de het aantal mensen op onze aardkloot fors zal verminderen. Hoe ze trouwens aan de 50 miljoen slachtoffers komen is me een raadsel, dit is nl. nooit te voorspellen. Niet alleen de natuur doet z'n werk, we kunnen erzelf ook wat van door b.v. oorlogen. Je moet er niet aan denken dat er vroeger nooit oorlogen geweest zouden zijn (waar vele slachtoffers zijn gevallen), het zou nu een drukke boel zijn als ze er niet geweest zouden zijn (dubbel aantal mensen zo uit de losse pols).
pi_29859842
Pedroso, wel eens gehoort van de geboortegolf of van babyboomers??
  maandag 22 augustus 2005 @ 08:53:27 #89
33923 GedachtenPolitie
Hold that thought!
pi_29860035
Vogelgriep is geen killer.......

Maar onder dekking van deze hype, kunnen ze een ander virus inzetten voor depopulatie.

http://www.thegeorgiaguidestones.com/Message.htm
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:05:17 #90
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_29860134
Ik hoorde/las een tijdje geleden juist dat NL laat is met het inslaan van antivirale middelen en dat er een capaciteitsprobleem is op het moment (ik meen dat de productie (vooral) in Zwitserland of Oostenrijk wordt gedaan?) omdat er een aantal grote bestellingen voor die van ons zijn gedaan...
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_29867080
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Zoals al eerder is aangegeven is het zo dat de natuur zichzelf reguleert.

[...]
Alsof er een groot doel achter de natuur zit. Alsof de natuur ergens ' heen' gaat. Alsof erzoiets bestaat als 'de natuur' die iets zit te regelen.

pi_29868671
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:55 schreef kenz het volgende:

[..]

Alsof er een groot doel achter de natuur zit. Alsof de natuur ergens ' heen' gaat. Alsof erzoiets bestaat als 'de natuur' die iets zit te regelen.

Ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe de natuur werkt, met z'n eigen wetten. De mens staat wat dat betreft aan de zijlijn. Als er een overschot van iets begint te komen dan is er altijd wel weer een ziekte of iets dergelijks. Ook past de natuur zich ook altijd weer aan aan nieuwe omstandigheden. Ik bedoel het overigens niet godsdienstig ofzo.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_29868732
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 07:07 schreef andromeda1968 het volgende:
+- 0,7 % dat is maar weinig, kon dat nu niet 70% zijn.
Weet je? Als jij nou samen met al je familie en vrienden de pijp uitgaat en ik met mijn naasten gewoon blijf leven mag jij van mij 70% van de wereldbevolking laten creperen.

Idioot.
pi_29868800
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:55 schreef kenz het volgende:
Inderdaad, de natuur is gewoon de verzamelnaam voor alles dat de 7 kenmerken (uitscheiding, gaswisseling, voortplantig, en zo zijn er nog 4 ) van leven vertoond.
pi_29875444
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet meer zo precies waar ik het vandaan haal, maar volgens een artikeltje dat ik ergens heb gelezen, heeft het een hoop te maken met de kennelijk onbedwingbare neiging van chinezen om alles wat kan bewegen op te vreten.

Het kan toch ook nauwelijks een toeval zijn dat iedere virus-variant uit het verre oosten lijkt te komen.
Chinezen eten inderdaad echt zo ongeveer alles wat leeft Het zou mij ook niet verbazen als de volgende pandemie uit dit land komt. Ik mag hopen dat onze overheid (en in het algemeen het Westen) alvast een passend plan heeft gemaakt om de gevolgen hiervan te beperken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')