abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29867080
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Zoals al eerder is aangegeven is het zo dat de natuur zichzelf reguleert.

[...]
Alsof er een groot doel achter de natuur zit. Alsof de natuur ergens ' heen' gaat. Alsof erzoiets bestaat als 'de natuur' die iets zit te regelen.

pi_29868671
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:55 schreef kenz het volgende:

[..]

Alsof er een groot doel achter de natuur zit. Alsof de natuur ergens ' heen' gaat. Alsof erzoiets bestaat als 'de natuur' die iets zit te regelen.

Ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe de natuur werkt, met z'n eigen wetten. De mens staat wat dat betreft aan de zijlijn. Als er een overschot van iets begint te komen dan is er altijd wel weer een ziekte of iets dergelijks. Ook past de natuur zich ook altijd weer aan aan nieuwe omstandigheden. Ik bedoel het overigens niet godsdienstig ofzo.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_29868732
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 07:07 schreef andromeda1968 het volgende:
+- 0,7 % dat is maar weinig, kon dat nu niet 70% zijn.
Weet je? Als jij nou samen met al je familie en vrienden de pijp uitgaat en ik met mijn naasten gewoon blijf leven mag jij van mij 70% van de wereldbevolking laten creperen.

Idioot.
pi_29868800
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:55 schreef kenz het volgende:
Inderdaad, de natuur is gewoon de verzamelnaam voor alles dat de 7 kenmerken (uitscheiding, gaswisseling, voortplantig, en zo zijn er nog 4 ) van leven vertoond.
pi_29875444
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:59 schreef HiZ het volgende:
Ik weet niet meer zo precies waar ik het vandaan haal, maar volgens een artikeltje dat ik ergens heb gelezen, heeft het een hoop te maken met de kennelijk onbedwingbare neiging van chinezen om alles wat kan bewegen op te vreten.

Het kan toch ook nauwelijks een toeval zijn dat iedere virus-variant uit het verre oosten lijkt te komen.
Chinezen eten inderdaad echt zo ongeveer alles wat leeft Het zou mij ook niet verbazen als de volgende pandemie uit dit land komt. Ik mag hopen dat onze overheid (en in het algemeen het Westen) alvast een passend plan heeft gemaakt om de gevolgen hiervan te beperken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')