Ja, en nu jij de mijne, kan je mij dissen. Heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Haha, ff profiel gecheckt jongen.
Haha, MEAO administratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, en nu jij de mijne, kan je mij dissen. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Haha, MEAO administratie. Je bent gewoon jaloers op mijn HEAO Accountancy
.
.
Heerlijk ... intelligente mensen onder elkaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
Drie in een dozijn?
Is dat een nieuwe uitdrukking ofzo?.
Nou mijn IQ is behoorlijk gezakt in de vakantie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heerlijk ... intelligente mensen onder elkaar.
Ja mark is een unieke jongenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat kan toch? Drie-in-een-dozijn?
Dat er maar weinig van zijn....
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik mag hem toch wel helpen met het eruit lullen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja mark is een unieke jongen.
Maar dat bedoelde onze politieke dorpsgek () niet helemaal denk ik
.
Dat probeert hij niet eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik mag hem toch wel helpen met het eruit lullen.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat probeert hij niet eens.
Hij begint gewoon over wat anders.
Ik heb er nog niets van gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Zal Talpa iets toevoegen aan het tv-landschap?
Je bent namelijk de enige die geilt op stomme belspel-slutten die een rare bek kunnen trekken.quote:
De enigequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je bent namelijk de enige die geilt op stomme belspel-slutten die een rare bek kunnen trekken..
Het was ook maar een grapkequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De enigeHeb je het mokkel forum (www.mokkels.nl) wel s gecheckt... die zijn nog zieker dan ik
.
Idd, Wytske hypequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapke.
Ja ik ben me meer dan bewust van de Wytjretkdls-hype.
Dan ga ik NU kijken en dan ben ik NU weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:28 schreef Airelle het volgende:
NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |