Dit is eigenlijk geen SC... vandaar dat het niet zo hard gaat, en het is ook niet alle dagen weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:49 schreef Bensel het volgende:
3 jaar en nog maar 117 delen? Damn.. gaat WFL slowchat toch wel wat sneller(bestaat nu een jaar)
quote:Walcheren heeft zaterdag te maken met wateroverlast. Kelders in het Zeeuwse gebied zijn ondergelopen, het water stroomt onder voordeuren de woningen binnen, tuinen staan blank en rioleringen kunnen de neerslag niet aan. De politie meldde dat er reeds 26 meldingen zijn binnengekomen.
Vooral in Middelburg, Vlissingen en Veere zijn de problemen volgens de brandweer groot. Zo is de Markt in Middelburg ondergelopen en staan er pompen in het Zeeuws Archief aan. De brandweer kan het werk bijna niet aan. Dat komt mede doordat het water bijna niet kan worden weggepompt. Sloten en andere wateren staan al tot het randje toe vol water.
De brandweer is zeker nog een uur met man en macht bezig. Een woordvoerder verwacht dat de bui na het middaguur wegtrekt naar het zuiden. De overlast wordt veroorzaakt door een wolkbreuk. Sinds vroeg in de ochtend regent het flink op Walcheren.
Ook campings hebben het zwaar te verduren. Tenten staan blank en gasten moeten in hun caravans lijdzaam toekijken hoe de boel onder water komt te staan. Ze moeten wachten totdat het droog wordt.
Camping De Roompot in Kamperland zet alle middelen in om de overtollige regen weg te pompen. Een voorlichter spreekt van extreme regenval. " Sinds vroeg in de ochtend is hier op de camping 95 millimeter water gevallen" , aldus de woordvoerder.
Lijkt erop dat er wel wat regen aankomtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef teigan het volgende:
Gaat er vandaag nog iets komen qua regen/onweer in het noorden des lands??
het is hier benauwd, warm, en de lucht is grijzig, maar de zon schijnt ook zeg maar.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:15 schreef Weerman het volgende:
Is het bij jou ook zo donker?
Das zeker fijn, dus niet. Hier de hele dag zonnig en temperatuur van ongeveer 22 graden. Wel lekker zomer weer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Fijne' overstroming in Zwitserland, Oostenrijk en Kroatië op het NOS Journaal.
Plaatselijk in Zwitserland bijna 220 mm regen in DRIE dagen.
En voor de komende 24 uur wordt daar véél regen verwacht ...
Amsterdam is alweer zonnig, maar naar het zuiden toe lijkt het neerslaggebied wat breder te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:15 schreef man_in_love het volgende:
Motregen in Maastricht. Iemand die weet hoe dit zich gaat ontwikkelen? Ik moet zo (een behoorlijk eind) op de fiets, en anders stel ik dat uit...
quote:Op donderdag een 20% kans op meer dan 10 mm neerslag en een 2% (is 1 lid
van het ensemble) kans op zeer zware windstoten op de
frontpassage.
En hier is het droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik zou het haast hier een wolkbruik willen noemen.
En nog steeds is het droog hier, al een paar uurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En nog steeds regent het hier, al een paar uur.
Het is hier nu ook al tijdje lekker zonnigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt hier net wel knap weerbeter dan het de rest van de dag geweest is
Vandaag leek 't ook herfst, met al die donkere wolken en mist ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
Donderdag lijkt het weer herfst te worden
[..]
Heb het precies perfect gehad in OOstenrijk.. je wordt er echt niet vrolijk van wat daar en in de buurlanden gebeurt zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef Oom_Agent het volgende:
Wat een regenval in het Alpengebied zeg, eindelijk wordt het daar wat droger.
Indrukwekkend... We hebben hier ook wel eens zo'n bui gehad, ik moet dan wel eens de neiging onderdrukken om in de auto te gaan zitten (want veilig, kooi van faraday)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef StefanP het volgende:
Zo man, het heeft hier net geonweerd in Texas, niet te geloven. Ik houd van onweer maar dit was op het randje van wat nog net leuk was. Als er hier een seismograaf stond, dan was die vast uitgeslagen. Wat een klappen, alles dreunde en trilde. Na 5 minuten al de brandweer sirenes (huizen zijn hier van hout), een half uur lang ook te horen. Nou ja, in de tussenpozen tussen het onweer dan.
Plaatje
[afbeelding]
Kort filmpje met mijn pruts camera, even hernoemen naar .wmv na downloaden (die inslag op 1:06 was toch echt te dichtbij voor comfort, maar is niet half zo imposant op het filmpje)
http://www.filefarmer.com/cherzra/delme/onweer.gif
nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:54 schreef VeerMans het volgende:
Wordt er voor vanavond ook onweer bij de regen voorspelt?
quote:Grote overeenkomst in omvang van de neerslaggebieden, de hoeveelheden
zijn uiteenlopend van 10-15 tot 20-40 mm/24 uur in het zuiden, daar is
de kans op wateroverlast dan ook significant. Na wegtrekken frontale
neerslag komen in de koude lucht OCC(Open Cell Convectie) bewolking en
buien voor, na 12 UTC mogelijk met onweer (Boyden 95-96) en T500 daalt
van min20 naar -26 C vrijdagnacht.
Stoere krul!quote:
Op het plaatje lijkt er vlakbij een gedeelte van de bliksem voorbij te komen. Was dit een reflectie in de lens of was het écht zo dichtbij?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef StefanP het volgende:
[...]
(die inslag op 1:06 was toch echt te dichtbij voor comfort, maar is niet half zo imposant op het filmpje)
Daar is nu nog niets van te merken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgende week dinsdag en woensdag ( en daarna) zomerse (25+) of misschien wel een verdwaalde plaatselijke tropische dag (30+)
Lekker nazomeren![]()
Ja, lekker, volgende week is mijn vakantie afgelopen (nou, niet echt, maar theoretisch gezien welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Volgende week dinsdag en woensdag ( en daarna) zomerse (25+) of misschien wel een verdwaalde plaatselijke tropische dag (30+)
Lekker nazomeren![]()
Dat was toch een kutsitequote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze hebben de weerkamersite veranderd
nou issie lang niet zo overzichtelijk meer als dat hij was..
tssk.. jij bent de volgende die gaat spammen? We hadden eerder al onzer aller Dimage..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Dat was toch een kutsite
Neem deze maar: www.onweersite.nl
En zet gelijk maar wat in de meldhoek
www.weerkamer.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke weerkamersite![]()
![]()
Hier droog, af en toe zon
12.4mm afgetaptgaat lekker!
HeavyWeather?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik hier voor de windgegevens.
Die programma (met afbeelding) heeft weer eens kuren![]()
Misschien schaf ik die ook wel weer af![]()
Foto?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:05 schreef Xalopalyps het volgende:
Damn hier is echt enorm mooie lucht, hele witte stapelwolken met een hele mooie blauwe lucht en dan ook nog eens een vloot aan donkere wolken, ziet erecht mooi uit.
Lijken net bergen die stapelwolken
Hoe krijg jij je getallen gepubliceerd op je website? Ik wil dit namelijk ook eens opzetten als ik tijd heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik hier voor de windgegevens.
Die programma (met afbeelding) heeft weer eens kuren![]()
Misschien schaf ik die ook wel weer af![]()
Ik heb net weer even gekeken, maar het is al weg, het was al aardig weg toen ik het postte, jammer genog gene foto gemaakt, maar ik wil wel iets met foto's maken doen, misschien een site ervoor openen oidquote:
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe krijg jij je getallen gepubliceerd op je website? Ik wil dit namelijk ook eens opzetten als ik tijd heb.
Dat is een optie, ik moet toch eens een keertje kijken, want zo moeilijk moet het toch niet zijn om deze gegevens in een DB te krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.
Het is in principe simpel, je laat je currdat.lst in je HeavyWeather directory steeds uploaden en een script leest het online uit![]()
![]()
Ik heb alles ook in een database, hoe?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is een optie, ik moet toch eens een keertje kijken, want zo moeilijk moet het toch niet zijn om deze gegevens in een DB te krijgen.
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb alles ook in een database, hoe?
Simpel, gewoon een MySQL tabel maken met alle gegevens erin en een timestamp + ID.
Met een cronjob voert de server om de minuut een bestandje uit dat currdat.lst uitleest en in de database zet.
Uiteraard met een check of hij niet dubbel is, dit doe ik met de timestamp in currdat.lst.
In mijn tabel zitten nu 38193 rijen en om de minuut +1 (mits hij niet dubbel is).
Mijn tabel is nu 6,622MB
In Eindhoven vallen er nu dikke druppels, maar hard regenen doet het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hey, waar blijft die regen? Ik heb alleen nog maar zon gezien!
Wel hele mooie wolken, dat wel.
Ach wie weet volgend jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat was het dit jaar een boutzomer.
Hier staat een server aan, dag en nacht, kan jij ook doen, een 100mhz is al voldoende en dan ook instellen dat hij dingen uitschakeld na een x aantal minuten zodat hij minder stroom verbruikt etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)
Yep, geeft weer error aan. waarom, geen id maar goed lekker belangrijkquote:
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik heb SpeedyGJ geholpen ermee, ik heb het ook op mijn site.
Het is in principe simpel, je laat je currdat.lst in je HeavyWeather directory steeds uploaden en een script leest het online uit![]()
![]()
Dan is het niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En die FTP upload? Mijn computer staat namelijk meer uit dan aan (ik ben nu op het werk, thuis staat ie lekker uit)
Hier staan al 5 computers in huisquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:47 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hier staat een server aan, dag en nacht, kan jij ook doen, een 100mhz is al voldoende en dan ook instellen dat hij dingen uitschakeld na een x aantal minuten zodat hij minder stroom verbruikt etc.
Of je moet iedere avond de grote history file uploaden, maar ik weet nog niet hoe je die uitleest
beter dan die egaal grijze luchten hiero..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
http://weer.slurfnet.nl/Foto's/
Klik op 25-08-2005/ voor de foto's
Let niet op de kwaliteit van de foto's, we hebben nog steeds een slechte leencamera
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beter dan die egaal grijze luchten hiero..
Ik had liever gezien dat de temps zo'n 5 tot 10 graden hoger zouden liggen in deze maand. Op dit uitschieter had het ook oktober kunnen zijn onderhand.quote:
Jah oke maar wat doe je eraanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat de temps zo'n 5 tot 10 graden hoger zouden liggen in deze maand. Op dit uitschieter had het ook oktober kunnen zijn onderhand.
Verhuizen naar een land waar de teller altijd tussen de 22 (s nachts) en 37 staat.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah oke maar wat doe je eraan
Nog 6 dagen en dan kan ik met de nieuwe beginnen
Volgens jaar ga ik elke maand dit plaatje op mijn website plaatsen
17.8 graden, redelijk veel wind, droog met zon
Lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verhuizen naar een land waar de teller altijd tussen de 22 (s nachts) en 37 staat.
Dat kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef the_RAVEN het volgende:
hoor het hier in zeeland rommelen, zag dat er een onweersbuitje over zee naar boven trekt
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt nogal wat aan vanuit België .. mag gezegd worden dat het vandaag goed benauwd is geweest..
Da's meer als hier, waar het wat regent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Hier is het nu aan het onweren, niet overdreven hard of heftig, maar het onweert wel...
Hier nu ook een beetje. Het is trouwens maar 14.9 graden.. *brr*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef Jor_Dii het volgende:
De lucht wordt hier weer ouderwets grijs/groen
Dat zal het hier ook wel worden ja.. hehe.. nadat ik klaar ben met hobbie-enquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is hier losgebarsten .. avondje film
jaja.. dat moeten we geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik zie één regenboog, kut, waar heb ik me camera nou gelaten.
De lucht is blauw en het is hier 17,1 graden, *mmm*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier nu ook een beetje. Het is trouwens maar 14.9 graden.. *brr*
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:57 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Heb je de oven echt niet aan laten staan?
Wel dichter in de buurt van zomerse waarden dan hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
De lucht is blauw en het is hier 17,1 graden, *mmm*![]()
Niet leuk, er was er echt één.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja.. dat moeten we geloven.
Mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:25 schreef i2Them2 het volgende:
Hier nu wat bewolking, maar wel mooie bewolking:
[afbeelding]
Als die bui bij DenHelder dezelfde richting op blijft drijven als hij nu doet, komt hij recht op me af.quote:
Misschien komt er nog wel wat dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Prowl het volgende:
Het onweert flink in de verte maar hier, 25 km ten oosten van Eindhoven, is het droog
Mooie rij wolken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat die stralen boven het dorp in de verte zijn?? gewone zonnestralen komen toch gewoon parallel invallen?Echt heel bizar dit, vind ik dan
Voor jou is hier Ens, maar waar is Ens als iemand uit Eindhoven je dat vraagt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wordt de bewolking ook steeds dreigender. Maar nog steeds geen regen, maar er komt wel wat aan
Ens ligt in het zuiden van de Noordoostpolder. En de Noordoostpolder ligt in het noorden van Flevoland.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor jou is hier Ens, maar waar is Ens als iemand uit Eindhoven je dat vraagt?
http://www.sundog.clara.co.uk/atoptics/anti1.htmquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat die stralen boven het dorp in de verte zijn?? gewone zonnestralen komen toch gewoon parallel invallen?Echt heel bizar dit, vind ik dan
ah.. okquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ens ligt in het zuiden van de Noordoostpolder. En de Noordoostpolder ligt in het noorden van Flevoland.
Kijk anders hier: http://bweijers.dutch-flankers.net/fok-kaart/
Hey gaaf! Dank je welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef Keiichi het volgende:
[..]
http://www.sundog.clara.co.uk/atoptics/anti1.htm
het zijn zonnestralen.
Mooie tegenstellingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:34 schreef i2Them2 het volgende:
Hier nog foto van steeds dreigendere lucht
[afbeelding]
In Zandvoort is het nu losgebarsten... onweer, hagel en veel wind...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:36 schreef menesis het volgende:
Wow hier (haarlem west) komt ook bizar donker weer voorbij gedreven met richting schiphol wat flitsen!
Mooi regengordijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
rtichting zandvoort gezien
en nu is het in één keer hier ook 1 hel!!
Hier geen regen of onweer na de regen van vanmorgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef Funnie het volgende:
Regen en onweer eventjes gehad hier. Regel wel enorm veel vandaag. Onweer mwah viel mee (tegen!)
Ik heb nog altijd geen directe bliksem op foto gehad. Eigenlijk alleen maar verlichtte wolken gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef firecow het volgende:
hihih
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk eens geen regen icm bliksem.... kan je teminsten rustig fotos maken uit het raam.... Nu wil ik polder in gaan en begint het me toch sick te hagelen !![]()
Hier is het ook donker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:08 schreef Eix het volgende:
Hier in Sittard is t pikkedonker. Gitzwarte lucht nu en af en toe onweer.![]()
Mooie plaatjes !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef firecow het volgende:
hihih
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk eens geen regen icm bliksem.... kan je teminsten rustig fotos maken uit het raam.... Nu wil ik polder in gaan en begint het me toch sick te hagelen !![]()
Links van me is nog blauwe lucht, met hartstikke coole zwarte vlaagjes wolk erin zwevend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het ook donker...![]()
http://weer.tweaking.nl/index.php?p=webcams&id=8quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Zandvoort is het nu losgebarsten... onweer, hagel en veel wind...
Herstel: inmiddels regent het. Actief buitje!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Almere droog, veel weerlicht, "enge" luchten, gerommel.
Hoe laat is normaliter zonsondergang eind augustus?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:22 schreef Radjesh het volgende:
Hier in Almere is het begonnen met regenen, en het ziet er vet donker uit![]()
weet nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hoe laat is normaliter zonsondergang eind augustus?
zo zag het er wel uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:28 schreef xman het volgende:
Ik moest denken aan War of the Worlds!![]()
Opsturen naar RTL weer of naar het KNMI ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef Versuvio het volgende:
Windhoos gezien vanuit mijn dorpje. (Urk) Hier staan de foto's die ik gemaakt heb
http://forum.messbase.nl/index.php?showtopic=8058
Vond hem echt heel mooi om hem te zien, nog nooit in het echt gezien zoiets.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Opsturen naar RTL weer of naar het KNMI ofzo.
Regen iig:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee, Utrecht krijgt zometeen de volle laag begrijp ik roel_J?
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:29 schreef Versuvio het volgende:
Windhoos gezien vanuit mijn dorpje. (Urk) Hier staan de foto's die ik gemaakt heb
http://forum.messbase.nl/index.php?showtopic=8058
Vond hem echt heel mooi om hem te zien, nog nooit in het echt gezien zoiets.
Fuck dat zijn best goeie pics jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!Moet je naar het journaal en rtl4 sturen!
Waarom moet ik Dr_Flash altijd quotenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
alle spektakel gaat weer precies aan mijn neus voorbij
hoezo altijd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Waarom moet ik Dr_Flash altijd quoten?
waar leef jij op dit moment dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
omfg, wat een storm hier man, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik leef op dit moment in een huis net onder Almelo, echte stevige windvlagen, dacht net even dat het huis tegen de vlakte ging.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Gappie het volgende:
[..]
waar leef jij op dit moment dan?
OT: Hier begint het gedonder weer als ik richtin et westen zuid-westen kijk
hier is et windstil.. maar ik zit dan ook net onder amsterdam.. Maar verder niks?? alleen wind?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ik leef op dit moment in een huis net onder Almelo, echte stevige windvlagen, dacht net even dat het huis tegen de vlakte ging.
Woon je dicht bij mij in de buurt of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zelfde kutweer (Lees: Nooit onweer enzo)
Als je ff zegt waar je woontquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je dicht bij mij in de buurt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |