Bron: http://www.michielsmit.nl/?p=14quote:Ghettorapbelasting
Door Michiel Smit in Binnenhof
De afgelopen weken stonden de kranten bol van de groepsverkrachtingen in Rotterdam. Al sinds 2002 waarschuw ik voor het gevaar van de ghettocultuur onder jongeren, veroorzaakt door MTV-achtige programma’s. Volgens mij is het tijd om de maatschappelijke schade op deze media te verhalen door het invoeren van een ‘ghettorapbelasting’. We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig. Zie ook moord leraar gelegimiteerd door verheerlijking ghettocultuur
En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.quote:We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig.
Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.
Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisie![]()
Ja, ik vind ook dat er voortaan 6% btw op de tasjes van tasjesdieven geheven moeten worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |