abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29785755
quote:
Ghettorapbelasting
Door Michiel Smit in Binnenhof

De afgelopen weken stonden de kranten bol van de groepsverkrachtingen in Rotterdam. Al sinds 2002 waarschuw ik voor het gevaar van de ghettocultuur onder jongeren, veroorzaakt door MTV-achtige programma’s. Volgens mij is het tijd om de maatschappelijke schade op deze media te verhalen door het invoeren van een ‘ghettorapbelasting’. We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig. Zie ook moord leraar gelegimiteerd door verheerlijking ghettocultuur
Bron: http://www.michielsmit.nl/?p=14

Roept u maar!
pi_29785859
Mijn stem heeft 'ie!
pi_29785877

Dat zegt iemand die zelf een halve-neger is?
Minderwaardigheidscomplex in optima forma

Wat betreft die belasting, dat is natuurlijk ridicuul en totaal onuitvoerbaar. Zelfs in komkommertijd is dit te belachelijk voor woorden.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:23:55 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29785918
Een verbod zou ik me nog kunnen voorstellen van Smit, maar zo'n onuitvoerbare belasting .
pi_29785959
Die gast spoort niet, maar hij heeft weer eens wat aandacht nodig. Geef hem een aai over z'n lelijke bolletje. Wat is er overigens mis met pooiers?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29786019
Ik vind overigens dat er een debiliteitstax moet worden ingevoerd. Voor het uitkramen van het soort onzin waar Smit voor staat, moet dan een plicht gelden om geld in een fonds te stoppen. Dat fonds kan dan gebruikt worden om eventuele medische kosten als gevolg van hersenbeschadiging bij de lezers of luisteraars te vergoeden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29786243
Alles is de schuld van 50 Cent
pi_29786270
Geniale man
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:40:03 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29786370
Het moet niet gekker worden.
pi_29786371
Michiel Smit.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29786552
Tering, die gozer gelooft zeker ook dat Bassie en Adriaan echt is? Moeten we daar ook belasting op gaan heffen? Anders denkt iedereen straks dat je zomaar bommen mag maken. "Aaahh, foutje moet kunnen baas!"
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:48:01 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29786620
quote:
We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig.
En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29786661
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.
Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisie
pi_29786671
En die verheerlijking van de duivel dan? Het aanzetten tot het opeten van baby's, het goedpraten van het verkrachten van jonge maagden, het toejuichen van automutilatie?

vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:52:27 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29786734
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef boyv het volgende:

[..]

Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisie
Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29786805
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.
Ja, ik vind ook dat er voortaan 6% btw op de tasjes van tasjesdieven geheven moeten worden.
pi_29786913
Ik ben het helemaal met de heer Smit eens. Misschien dat de opbrengst van deze belasting ten goede kan komen aan subsidie voor Nederlandstalige muziek, zoals bijvoorbeeld onze Jantje 'Eigen Volendam Eerst' Smit. Dan leert de Nederlandse jeugd ook eens wat echte muziek is!!
pi_29787046
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef Monidique het volgende:
automutilatie
En diefstal!
pi_29787621
Loeiende koein muziek is pas Nederlands. (ik bedoel niet Linda, Roos & Jessica)
pi_29787677
Wat een onzin zeg

Tis zelf gewoon een nepneger
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:36:37 #22
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29787836
Het doet me een beetje denken aan andere tijden...

"‘De volgende bepalingen beoogen een aanvang te maken met het herstel van den Europeeschen geest in de hier te lande gemaakte dans- en amusementsmuziek, door laatstgenoemde te ontdoen van die primitief-negroide en/of -negritische muziekelementen, die geacht kunnen worden op opvallende wijze in strijd te zijn met de Europeesche klankvoorstelling.’"
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29788062
[quote]We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en andersoortig tuig.[/qoute]

Daar ben ik het absoluut mee eens. Net als express verkeerd Nederlands spreken, dat is tegenwoordig ook stoer. Ik vind trouwens ook dat als mensen als Ali B, die een voorbeeld voor de integratie schijnt te zijn, verplicht moet worden om hun songteksten door de spellingscontrole te houden. In dat nummer met Borsato zitten in ieder geval een groot aantal fouten, waarom doet niemand in zijn (muziek) ongeving daar wat aan? Het staat toch hartstikke dom?

Maar dat we wel eens wat aan de verghettoing van Nederland mogen doen wil niet zeggen dat we daar een of andere belastingmaatregel van moeten maken.
Dit is weer typisch Michiel Smit, hij blaat iets zonder er over na te denken of het uberhaupt mogelijk is of ooit kan zijn.
Spoilers!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:47:26 #24
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29788103
Zak hooi.
pi_29788333
whehe wat een kneus
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')