Prachtig ding, heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:45 schreef mikando18 het volgende:
Eerste console: nes
Eerste handheld:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:42 schreef MrTinux het volgende:
Eerste console: NESom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerste handheld: Supervision (vreselijk droeve Gameboy-kloon)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, op een pong console kun je ook niks anders spelen dan die pong games. Dan zou die ook niet mogen. Maar ik ben 37 jaar, ik kreeg al geen grote cadeau's meer op mijn verjaardag toen de NES uit kwamquote:Qua handhelds.. tjah vroeger tig game&watch dingen gehad, maar dat vind ik geen echte handhelds aangezien ze maar voor 1 game geschikt zijn.
Tetrisquote:Nooit begrepen waarom die verrotte gameboy zo populair was
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
1e console, nintendo 8bit
1e handheld, die oude grijze gameboy
Idd, ik vond m destijds zo tof omdat ie doorzichtig wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef Hellrazor het volgende:
eerste handheld
[afbeelding]
in die kleur jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zelfde voor mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:36 schreef renz0r het volgende:
Speconsole: Super nintento.
Handheld: Die dikke grijze Game Boy.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste Handheld: Een oldskool Gameboy (maar die heb ik na een paar weken weer doorverkocht)
Niet zo jong meer. Jaar of 14 denk ik. Maar ik had nog nooit een handheld gehad en toen kon ik die van een vriend overkopen, en een paar weken later voor 15 gulden meer doorverkopen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef OnaNia het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe oud was je toen dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Atari lynx... ook voor linkshandige spelers...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef vim-fuego het volgende:
Console: Vectrexom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Handheld: Atari Lynx
Dat vond ik serieus echt onzinquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Atari lynx... ook voor linkshandige spelers...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow, als eerste console een Vectrex, niet slechtquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef vim-fuego het volgende:
Console: Vectrexom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Handheld: Atari Lynx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop