Prachtig ding, heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:45 schreef mikando18 het volgende:
Eerste console: nes
Eerste handheld:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:42 schreef MrTinux het volgende:
Eerste console: NES
Eerste handheld: Supervision (vreselijk droeve Gameboy-kloon)![]()
Hmm, op een pong console kun je ook niks anders spelen dan die pong games. Dan zou die ook niet mogen. Maar ik ben 37 jaar, ik kreeg al geen grote cadeau's meer op mijn verjaardag toen de NES uit kwamquote:Qua handhelds.. tjah vroeger tig game&watch dingen gehad, maar dat vind ik geen echte handhelds aangezien ze maar voor 1 game geschikt zijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef tonks het volgende:
1e console, nintendo 8bit
1e handheld, die oude grijze gameboy
Idd, ik vond m destijds zo tof omdat ie doorzichtig wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef Hellrazor het volgende:
eerste handheld
[afbeelding]
in die kleur ja
zelfde voor mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:36 schreef renz0r het volgende:
Speconsole: Super nintento.
Handheld: Die dikke grijze Game Boy.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste Handheld: Een oldskool Gameboy (maar die heb ik na een paar weken weer doorverkocht)
Niet zo jong meer. Jaar of 14 denk ik. Maar ik had nog nooit een handheld gehad en toen kon ik die van een vriend overkopen, en een paar weken later voor 15 gulden meer doorverkopen.quote:
Atari lynx... ook voor linkshandige spelers...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef vim-fuego het volgende:
Console: Vectrex![]()
Handheld: Atari Lynx
Dat vond ik serieus echt onzinquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Atari lynx... ook voor linkshandige spelers...
Wow, als eerste console een Vectrex, niet slechtquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef vim-fuego het volgende:
Console: Vectrex![]()
Handheld: Atari Lynx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |