dat is niet helemaal waar. je kunt er ook voor kiezen om niet je gegevens beschikbaar te stellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:
Mens, die korting krijg je omdat je dan je persoonsgegevens beschikbaar stelt voor marketing.
Dat hebben ze ook, maar daarmee verdwijnt wel een beetje het punt van die kaart, niet? Als ze die korting wil moet ze zelf maar zo'n kaart nemen en ZEKER geen andere klanten lastig vallen met haar zielige gedoe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef highworker het volgende:
daarvoor hebben de caissières toch zelf een kaart liggen?
Wat niet waar is trouwens; ik kreeg laatst bonuskaarten zonder iets te hoeven invullen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:
Mens, die korting krijg je omdat je dan je persoonsgegevens beschikbaar stelt voor marketing.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. je kunt er ook voor kiezen om niet je gegevens beschikbaar te stellen.
dan krijg je ook gewoon een bonuskaart zonder dat je maar 1 letter hebt ingevuld.![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat niet waar is trouwens; ik kreeg laatst bonuskaarten zonder iets te hoeven invullen.
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Thetallguy het volgende:
6 mensen achterelkaar zonder bonuskaart, klinkt onrealistich
Waarvan er 4 van rij wisselden om van mevrouw af te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef Thetallguy het volgende:
6 mensen achterelkaar zonder bonuskaart, klinkt onrealistich
Moet je maar kunnen chippen bij zo'n zwerver...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.
Als ik elke dakloze geld zou geven die d'r om vraagt zou ik zelf nog 's dakloos wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Net als dat mensen opeens geen kleingeld bij zich hebben als een dakloze daarom vraagt.
Of net als dat daklozen in Nederland zielig zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
Shit, er wil een oude mevrouw iets aan me vragen, ik ga maar in een andere rij staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Waarvan er 4 van rij wisselden om van mevrouw af te komen
Ik word d'r helemaal emotioneel vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik was pas geleden bij de AH (ik kom er nooit) en ik zie dat Grolsch in de aanbieding is. Mooi denk ik en ik pak twee kratten. Kom ik bij de kassa, zegt die muts: "Heeft u een bonuskaart".
Ik
Muts: "Dan krijgt u ook geen korting op bier"
Ik
Muts tegen bejaarde achter mij: "Heeft u een bonuskaart"
Fossiel
Muts: "Mogen wij hem gebruiken? Meneer heeft geen bonuskaart en loopt dan veel korting mis"
Fossiel
*BLIEP*
Ik
Zo kan het ook
Ik moest ook huilenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word d'r helemaal emotioneel van![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik word d'r helemaal emotioneel van![]()
hmm alle caissières kunnen gewoon, als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef Oldbie het volgende:
Ik was pas geleden bij de AH (ik kom er nooit) en ik zie dat Grolsch in de aanbieding is. Mooi denk ik en ik pak twee kratten. Kom ik bij de kassa, zegt die muts: "Heeft u een bonuskaart".
Ik
Muts: "Dan krijgt u ook geen korting op bier"
Ik
Muts tegen bejaarde achter mij: "Heeft u een bonuskaart"
Fossiel
Muts: "Mogen wij hem gebruiken? Meneer heeft geen bonuskaart en loopt dan veel korting mis"
Fossiel
*BLIEP*
Ik
Zo kan het ook
Ja, dat weet ik nu. Maar ik kom nooit in de AH. Het was stomtoevallig dat ik daar was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
hmm alle caissières kunnen gewoon, als je het lief vraagt, een bonuskaart voor je intoetsen. die MUTS had dat ook voor je kunnen doen
![]()
Meer van: Shit, dat mens houdt niet op, ik ga maaf ff in een andere rij staan. Er is niemand preventief vertrokken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Shit, er wil een oude mevrouw iets aan me vragen, ik ga maar in een andere rij staan
Ze kan die kaart gratis krijgen. Als ze die korting hard nodig heeft moet ze:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Bejaarde mensen hebben het echt niet zo ruim, en aangezien ze gewend zijn om heel zuinig te leven is zelfs korting op 2 broodjes een halszaak!
Gewoon respecteren zo'n oudje! Kan jou dat toch schelen..
als je voor 2 euro korting moeilijk gaat doenquote:
Dit is niet helemaal waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:09 schreef het.ismij het volgende:
persoonsgegevens zijn niet boeiend voor je bonuskaart. tenzij je je airmiles laat koppelen aan je AH bonuskaart
Nee dat liegen ze hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En, niet te vergeten: Waar je het gekocht hebt en daarmee valt ook af te leiden hoe ver je bereid bent te reizen om te shoppen, etc etc. Het boeit AH echt niet wat jij persoonlijk uit vreet, maar het is wel heel interessant om te weten wat de grote meutes gemiddeld doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar
Door een bonuskaart te hebben (en geen airmiles pas)... weten ze natuurlijk ook precies het bedrag en het soort aankopen wat je doet.
Als je naar de AH site gaat en daar je bonuskaartnummer invoert om online artikelen te bestellen, dan zie je precies welke produkten je de afgelopen week hebt gekocht.
C1000. Geen fratsen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:46 schreef babybox het volgende:
Ik wordt er werkelijk niet goed van, want wie denk je dat er betaald voor die zogenaamde korting?..... juist ja de klant. Als ze die kortingsmogelijkheden nou eens gewoon afschaffen en gewoon korting aanbieden zonder dat geklooi is iedereen veel beter af.![]()
Als je cassière bent dan krijg je toch zo'n medewerkers klantenkaart waarmee 10% van alles dat ermee betaald wordt op je rekening wordt teruggestort?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Knoekie het volgende:
Ik ken het ts.
Ik werk bij AH achter de kassa. En dan heb je zelfs nog mensen die boos worden omdat ik geen bonuskaart bij de kassa heb liggen
Ja, maar die mag je niet gebruikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je cassière bent dan krijg je toch zo'n medewerkers klantenkaart waarmee 10% van alles dat ermee betaald wordt op je rekening wordt teruggestort?
En je krijgt trouwens maar max 75 euro per kwartaal. Dat halen mijn ouders en oma toch al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, maar die mag je niet gebruiken.
Toch wel grappig dat ik dan een half jaar geleden 100 euro gestort daarvan kreegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En je krijgt trouwens maar max 75 euro per kwartaal. Dat halen mijn ouders en oma toch al.
dan moeten ze jouw ook ruimen als je een bejaarden bent denk daar eerst maar is over na met zo achterlijke uitspraakquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef PDOA het volgende:
Preventief ruimen die ouwe taarten! Eerst de rij ophouden en dan ook nog eens vooroordelen jegens jongeren gaan spuien...
Oudere mensen betalen teminste meestal precies het bedrag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:40 schreef maan het volgende:
[..]
dan moeten ze jouw ook ruimen als je een bejaarden bent denk daar eerst maar is over na met zo achterlijke uitspraak
Van een Turk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef ChicaneBT het volgende:
Hahaha TS koopt zn melk tweedehands.
en waar haal je je eten dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:iik koop bijna al mijn spullen (behalve kleren) tweedehands.
Had ik vorige keer ook. Alleen waren dat 5 centquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef teknomist het volgende:
Ik had vorige keer een randdebiel voor me die even 20 euro aan tien-centmuntjes gingen neertellen.
Nog staande ruzie gekregen toen ook.
Waar kan je dat doen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef du_ke het volgende:
Is een flinke lijst die ah.nl voor je tevoorschijn tovert met je bonuskaartnummer.
Ah.nl en dan naar bonuskaart en daarlangs naar albert.nl en dan krijg je een complete lijst met alle producten van grofweg de afgelopen maand.quote:
Tof kan ik kijken wat mijn oma kooptquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah.nl en dan naar bonuskaart en daarlangs naar albert.nl en dan krijg je een complete lijst met alle producten van grofweg de afgelopen maand.
Post van de AH? Ik heb in de 4 jaar dat ik die bonuskaart nu in mijn bezit heb nog nooit 1 geadresseerde folder/brief/wat-dan-ook van ze gehad. Ja, ik heb toen wel m'n adresgegevens volledig ingevuld, en netjes aangekruisd dat ik geen post van ze wilde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:28 schreef TR08 het volgende:
Oh ja en ik wil geen post van ze ontvangen
Misschien was het Oversight, die had ook zoiets zitten probeeren volgens mij..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef teknomist het volgende:
Ik had vorige keer een randdebiel voor me die even 20 euro aan tien-centmuntjes gingen neertellen.
Nog staande ruzie gekregen toen ook.
Veel condooms denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tof kan ik kijken wat mijn oma koopt![]()
ook vasiline mag ik hopen danquote:
ze lust er wel pap van geloof ik zoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |