en waar haal je je eten dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:46 schreef TR08 het volgende:iik koop bijna al mijn spullen (behalve kleren) tweedehands.
Had ik vorige keer ook. Alleen waren dat 5 centquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef teknomist het volgende:
Ik had vorige keer een randdebiel voor me die even 20 euro aan tien-centmuntjes gingen neertellen.
Nog staande ruzie gekregen toen ook.
Waar kan je dat doen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef du_ke het volgende:
Is een flinke lijst die ah.nl voor je tevoorschijn tovert met je bonuskaartnummer.
Ah.nl en dan naar bonuskaart en daarlangs naar albert.nl en dan krijg je een complete lijst met alle producten van grofweg de afgelopen maand.quote:
Tof kan ik kijken wat mijn oma kooptquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah.nl en dan naar bonuskaart en daarlangs naar albert.nl en dan krijg je een complete lijst met alle producten van grofweg de afgelopen maand.
Post van de AH? Ik heb in de 4 jaar dat ik die bonuskaart nu in mijn bezit heb nog nooit 1 geadresseerde folder/brief/wat-dan-ook van ze gehad. Ja, ik heb toen wel m'n adresgegevens volledig ingevuld, en netjes aangekruisd dat ik geen post van ze wilde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:28 schreef TR08 het volgende:
Oh ja en ik wil geen post van ze ontvangen
Misschien was het Oversight, die had ook zoiets zitten probeeren volgens mij..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:33 schreef teknomist het volgende:
Ik had vorige keer een randdebiel voor me die even 20 euro aan tien-centmuntjes gingen neertellen.
Nog staande ruzie gekregen toen ook.
Veel condooms denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tof kan ik kijken wat mijn oma koopt![]()
ook vasiline mag ik hopen danquote:
ze lust er wel pap van geloof ik zoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |