Het grote talent vind ik wel meevallen, voorlopig niet eens subtop-materiaal. Daarnaast, die overtreding zal hem de rest van z'n leven blijven achtervolgen. Pech voor hem, hij moet maar leren leven met de consequenties van z'n acties.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
Enkele mooie actie weer van Rachid Bouaouzan tegen Heracles, ik hoop dat aan het eind van het seizoen iedereen het heeft over het grote talent Rachid Bouaouzan en dat zijn schandalige overtreding op Niels Kokmeijer niet meer hét onderwerp van discussie is.
ach, in beide gevallen wordt er overdreven over doorgezanikt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het grote talent vind ik wel meevallen, voorlopig niet eens subtop-materiaal. Daarnaast, die overtreding zal hem de rest van z'n leven blijven achtervolgen. Pech voor hem, hij moet maar leren leven met de consequenties van z'n acties.
Van Kluivert weet iedereen ook nog dat hij Putman heeft doodgereden.
Zit wel wat in, als Dirk Kuijt iemand doodrijdt en Ruud van Nistelrooij iemand zijn carrière verwoest door een verkeerd uitgepakte tackle, zou er iets minder negatieve media-aandacht zijn. Marco Bakker erbij halen heeft geen zin, die had gedronken, dus was sowieso al verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:06 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ach, in beide gevallen wordt er overdreven over doorgezanikt.
als het hollandse jongens waren geweest had niemand er ooit nog een woord over gesproken.
moet ie wel wat beter gaan ballenquote:Rachid: 'Feyenoord is een droom voor me'
10:02 24/12/2005
Met het Legioen achter je voetballen, is toch fantastisch?" Verder deelt Bouaouzan nog een sneer uit naar de trainer waarmee hij in de C2 van Sparta al te maken kreeg. "Na de wedstrijd waarin Kokmeijer zijn been brak, sprak trainer Mike Snoei niet meer met me. Ik voelde me door hem in de steek gelaten." Rachid geeft liever geen interviews omdat die hoofdzakelijk over de situatie met Niels Kokmeijer gaan. Maar vervolgens houdt Bouaouzan een relaas met hoofdzakelijk negatieve dingen en een verheerlijking van stadsrivaal Feyenoord.
Vind je? Het is voorlopig een blinde draver, die maar wat doet. Hij moet aan zijn overzicht werken, dan kan het met veel geluk misschien wat worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij heeft het wel in zich, vind ik.
Sorry hoor, maar een advocaat dient altijd zijn client en neemt over zaken als in beroep gaan natuurlijk nooit zelfstandig beslissingen. Je kraamt dus onwijze onzin uit en ik begin te twijfelen aan je intelligentie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Hij heeft wél berouw getoond en in beroep gaan tegen je straf heeft daar niets mee te maken, denk je dat Rachid Bouaouzan dat zelf besloten heeft??? Volgens mij is dat slechts een move van zijn media-geile advocate.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een advocaat dient altijd zijn client en neemt over zaken als in beroep gaan natuurlijk nooit zelfstandig beslissingen. Je kraamt dus onwijze onzin uit en ik begin te twijfelen aan je intelligentie.
Ah vandaarquote:Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, was druk met de studie enzo.
bron: www.vi.nlquote:'FC Twente aast op Spartaan Bouaouzan'
27/12/2005 8 :19
Naast Anatoli Gerk wil FC Twente op korte termijn nog een offensieve versterking binnenhalen. Daarbij hebben de Tukkers een oog laten vallen op Rachid Bouaouzan.
FC Twente wil graag de onderhandelingen met Sparta Rotterdam snel afronden. Trainer Rini Coolen wil zijn gewenste versterking meenemen op trainingskamp, dat Twente van 2 tot 6 januari belegt in Málaga.
'Maar of hij daadwerkelijk komt, hangt af van de financiën', stelde Coolen vast in het AD. Bouaouzan heeft bij Sparta nog een contract tot medio 2006. De 21-jarige aanvaller is dit seizoen onder trainer Wiljan Vloet geen vaste waarde.
Ik vond m tegen Feyenoord erg sterk spelen. Hij kan het dus wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:15 schreef Stpan het volgende:
[..]
bron: www.vi.nl
Al de 2e keer dat FC Twente (na het begin van het seizoen) zich meldt voor Bouaouzan. Sja, wie weet komt er ooit uit wat erin zit, maar van mij mogen ze hem kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |