abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30756972
Nee die gozer mag van mij verdwijnen van de nederlandse voetbalvelden.
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:32:33 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30964772
Enkele mooie actie weer van Rachid Bouaouzan tegen Heracles, ik hoop dat aan het eind van het seizoen iedereen het heeft over het grote talent Rachid Bouaouzan en dat zijn schandalige overtreding op Niels Kokmeijer niet meer hét onderwerp van discussie is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30964865
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
Enkele mooie actie weer van Rachid Bouaouzan tegen Heracles, ik hoop dat aan het eind van het seizoen iedereen het heeft over het grote talent Rachid Bouaouzan en dat zijn schandalige overtreding op Niels Kokmeijer niet meer hét onderwerp van discussie is.
Het grote talent vind ik wel meevallen, voorlopig niet eens subtop-materiaal. Daarnaast, die overtreding zal hem de rest van z'n leven blijven achtervolgen. Pech voor hem, hij moet maar leren leven met de consequenties van z'n acties.
Van Kluivert weet iedereen ook nog dat hij Putman heeft doodgereden.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:04:16 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31254917
Is ook zo, hij zal er mee moeten leren leven, ook al merk ik nu al dat het een beetje minder wordt.

Gelukkig maar!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:05:25 #105
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_31254940
Nou, hij wordt nog iedere wedstrijd uitgefloten, heeft 1 arbitrage zaak van de KNVB en 2 rechtzaken tegen zich lopen.....
Alleen de media-aandacht verslapt enigszins, hoewel het bij elke ontwikkeling wel weer oplaait.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:06:19 #106
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31254959
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Het grote talent vind ik wel meevallen, voorlopig niet eens subtop-materiaal. Daarnaast, die overtreding zal hem de rest van z'n leven blijven achtervolgen. Pech voor hem, hij moet maar leren leven met de consequenties van z'n acties.
Van Kluivert weet iedereen ook nog dat hij Putman heeft doodgereden.
ach, in beide gevallen wordt er overdreven over doorgezanikt.

als het hollandse jongens waren geweest had niemand er ooit nog een woord over gesproken.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31255159
ah, het racisme-argument wordt maar weer eens opgerakeld?

Mag ik daar een Marco Bakkertje tegenover stellen? Of is dat niet vergelijkbaar?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:13:30 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31255164
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:06 schreef BennyNL het volgende:

[..]

ach, in beide gevallen wordt er overdreven over doorgezanikt.

als het hollandse jongens waren geweest had niemand er ooit nog een woord over gesproken.
Zit wel wat in, als Dirk Kuijt iemand doodrijdt en Ruud van Nistelrooij iemand zijn carrière verwoest door een verkeerd uitgepakte tackle, zou er iets minder negatieve media-aandacht zijn. Marco Bakker erbij halen heeft geen zin, die had gedronken, dus was sowieso al verkeerd bezig.
pi_31255465

ik wist het
pi_31255903
BS
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:50:28 #111
73305 Stpan
pi_31256221
En Taihutu werd niet vervolgd omdat het een Molukker was

Het is een claimmaatschappij geworden, en de normen en waarden worden het liefst via media-genieke momenten uitgevochten. Wat Hollands of Marokkaans zijn daarmee te maken heeft weet ik niet.
pi_33371843
quote:
Rachid: 'Feyenoord is een droom voor me'
10:02 24/12/2005

Met het Legioen achter je voetballen, is toch fantastisch?" Verder deelt Bouaouzan nog een sneer uit naar de trainer waarmee hij in de C2 van Sparta al te maken kreeg. "Na de wedstrijd waarin Kokmeijer zijn been brak, sprak trainer Mike Snoei niet meer met me. Ik voelde me door hem in de steek gelaten." Rachid geeft liever geen interviews omdat die hoofdzakelijk over de situatie met Niels Kokmeijer gaan. Maar vervolgens houdt Bouaouzan een relaas met hoofdzakelijk negatieve dingen en een verheerlijking van stadsrivaal Feyenoord.
moet ie wel wat beter gaan ballen
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:40:22 #113
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33371906
Hij heeft het wel in zich, vind ik.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:07:07 #114
497 Maja
Ja denk!?!
pi_33372547
Vloet heeft hem geadviseerd niet te reageren op scheidsrechters, tegenstanders en publiek, omdat dit dan alleem maar tegen hem kan werken. Hij houdt zich goed volgens mij...
pi_33373992
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij heeft het wel in zich, vind ik.
Vind je? Het is voorlopig een blinde draver, die maar wat doet. Hij moet aan zijn overzicht werken, dan kan het met veel geluk misschien wat worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 december 2005 @ 17:09:40 #116
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33374083
Klopt. Maar de techniek is in huis in ieder geval. De sliding ook .
pi_33375371
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:36 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Hij heeft wél berouw getoond en in beroep gaan tegen je straf heeft daar niets mee te maken, denk je dat Rachid Bouaouzan dat zelf besloten heeft??? Volgens mij is dat slechts een move van zijn media-geile advocate.
Sorry hoor, maar een advocaat dient altijd zijn client en neemt over zaken als in beroep gaan natuurlijk nooit zelfstandig beslissingen. Je kraamt dus onwijze onzin uit en ik begin te twijfelen aan je intelligentie.
pi_33384943
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 17:53 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar een advocaat dient altijd zijn client en neemt over zaken als in beroep gaan natuurlijk nooit zelfstandig beslissingen. Je kraamt dus onwijze onzin uit en ik begin te twijfelen aan je intelligentie.

Daar doe je 4 maand over?
pi_33387120
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Daar doe je 4 maand over?
Ja, was druk met de studie enzo.
pi_33387574
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ja, was druk met de studie enzo.
Ah vandaar
pi_33389507
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Bij SBS6 was de schandalige actie van Bouaouzan nog eens te zien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 december 2005 @ 09:15:20 #122
73305 Stpan
pi_33432300
quote:
'FC Twente aast op Spartaan Bouaouzan'

27/12/2005 8 :19

Naast Anatoli Gerk wil FC Twente op korte termijn nog een offensieve versterking binnenhalen. Daarbij hebben de Tukkers een oog laten vallen op Rachid Bouaouzan.
FC Twente wil graag de onderhandelingen met Sparta Rotterdam snel afronden. Trainer Rini Coolen wil zijn gewenste versterking meenemen op trainingskamp, dat Twente van 2 tot 6 januari belegt in Málaga.

'Maar of hij daadwerkelijk komt, hangt af van de financiën', stelde Coolen vast in het AD. Bouaouzan heeft bij Sparta nog een contract tot medio 2006. De 21-jarige aanvaller is dit seizoen onder trainer Wiljan Vloet geen vaste waarde.
bron: www.vi.nl

Al de 2e keer dat FC Twente (na het begin van het seizoen) zich meldt voor Bouaouzan. Sja, wie weet komt er ooit uit wat erin zit, maar van mij mogen ze hem kopen.
  Redactie Games dinsdag 27 december 2005 @ 09:56:24 #123
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33432770
Het is een schande dat deze man nog op de velden rondloopt.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33438438
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 09:15 schreef Stpan het volgende:

[..]

bron: www.vi.nl

Al de 2e keer dat FC Twente (na het begin van het seizoen) zich meldt voor Bouaouzan. Sja, wie weet komt er ooit uit wat erin zit, maar van mij mogen ze hem kopen.
Ik vond m tegen Feyenoord erg sterk spelen. Hij kan het dus wel.

Nog nieuws over kaarten voor vrijdag?
pi_33438947
Het is niet alleen bouaouzan die ze zijn benen moesten breken maar er lopen daar op het kasteel alleen maar van die viezerikken rond. snel terug naar hans kraay jnr en neem die joduh ook maar mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')