Misschien kan Char wel mooi zingen, er zijn zoveel dingen die jij niet weet, oordeel er dan ook niet over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Char nou mooi kon zingen of een lekker wijf was, OK, dan zou ik je vergelijking snappen.
[..]
Mooi citaat! Volgens mij kijk jij al berhoorlijk lang naar dergelijke programma's.
Precies, soms vraag ik mezelf alleen af waarom men ons zo nodig wil behoeden voor dingen etc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:13 schreef Stenny het volgende:
Ieder krijgt uiteindelijk wat hij/zij zaait, ik maak me daar ook niet druk over. Je plukt de vruchten van de boom die je zelf zaait, of: de bomen. Ieder kiest inderdaad wat hij/zij wil kiezen.
Ja hé, voor hetzelfde geldt, ben je fan van Sugarlee Hooper.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Gert het volgende:
Als Char nou mooi kon zingen of een lekker wijf was, OK, dan zou ik je vergelijking snappen.
Dit heeft met de taalbarriere te maken, ik geloof heus wel dat char iets ziet en weet en dingen van boven hoort, maar ze mag gewoonweg niet zoveel geld er voor vragen hoostens een bedrag om reizen te bekostigen, verder nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
"ik zie een P, maar het kan ook een B zijn"
En laat Frans Bauer en/of U2 etc etc dan even optreden voor tien euro per uur.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef maple-leaf het volgende:
Dit heeft met de taalbarriere te maken, ik geloof heus wel dat char iets ziet en weet en dingen van boven hoort, maar ze mag gewoonweg niet zoveel geld er voor vragen hoostens een bedrag om reizen te bekostigen, verder niets
Ow en dan maar in een rijtjeshuis gaan wonen zonder beveiliging om dan te ontdekken dat de straat uit zijn voegen ligt omdat er elke dag 10 000 mensen op staan te trappen om je huis binnen te dringen voor een gratis consult? Kom op zeg hoe onredelijk kun je zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
, maar ze mag gewoonweg niet zoveel geld er voor vragen hoostens een bedrag om reizen te bekostigen, verder niets
Ik vind het eigenlijk wel een mooie theorie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:19 schreef sweetgirly het volgende:
Ja hé, voor hetzelfde geldt, ben je fan van Sugarlee Hooper.
Wat boeit dat nou. Maar laat ik er serieus op in gaan, dus omdat jij iemand mooi, lekker whatever vindt, is het wel goed. Kwestie van smaak niet. Net zoals de één een lieve Frans Bauer prefereert en een ander een Char. Mijn vergelijking slaat dus zo raak als maar raak kan zijn.
Ja, deze theorie van 'doe het maar gratis', is inderdaad van de pot gerukt. De burgemeester van de wijk waar het rijtjeshuisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef sweetgirly het volgende:
Zou wat zijn trouwens als Dr.Phil binnenkort ook gratis consulten moet gaan geven en/of boeken moet gaan uitgeven.
Dus omdat zij bepaalde 'gaves' hebben, moeten ze het maar gratis doen en mensen die niet over bepaalde gaves beschikken, mogen er, al dan niet veel geld voor vragen. Dat is toch helemaal van de pot gerukt. En ja, steun even lekker corruptie dan!
. Gewoon dokken, want ze hebben geen bepaalde gaves, gaan niet in op emoties, whatever. Nee, ze, sommige, zijn corrupt, ja, dan ben je lekker. Het ligt er dus maar aan wat voor naam je draagt etc. Heet je Albert Heyn, kassa, heet je Char, gratis.
![]()
En dat bepaal jij, hoeveel ze mag vragen? Kijk eens wat ze daar allemaal voor doet. Ze heeft zelf bijna geen leven meer door al die drukte om haar heen.. De enige manier om dat nog een beetje van je af te houden is veel geld vragen voor dingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:24 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
Dit heeft met de taalbarriere te maken, ik geloof heus wel dat char iets ziet en weet en dingen van boven hoort, maar ze mag gewoonweg niet zoveel geld er voor vragen hoostens een bedrag om reizen te bekostigen, verder niets
En zo maak je jouw eigen redenering zelf al helemaal belachelijk, fijn, dan hoeven wij dat niet meer aan te tonen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een mooie theorie.
De een prefereert Allah, en de ander houdt van gebraden kip.![]()
Piet houdt van Jomanda, Jan houdt van strenge meesteressen.![]()
Mijn buurmeisje kickt op Gothic, haar vader houdt van jagen.![]()
Kwestie van smaak!![]()
Of je nu van chocola houdt of van Hare Krishna, het is precies hetzelfde!![]()
Precies dat zeg ik!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Gert het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een mooie theorie.
De een prefereert Allah, en de ander houdt van gebraden kip.![]()
Piet houdt van Jomanda, Jan houdt van strenge meesteressen.![]()
Mijn buurmeisje kickt op Gothic, haar vader houdt van jagen.![]()
Kwestie van smaak!![]()
Of je nu van chocola houdt of van Hare Krishna, het is precies hetzelfde!![]()
Ah, toe nou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef Stenny het volgende:
[..]
En zo maak je jouw eigen redenering zelf al helemaal belachelijk, fijn, dan hoeven wij dat niet meer aan te tonen.![]()
Ja, en Micheal Jackson en Marco Borsato moeten maar verkassen naar een rijtjeshuis ergens in Rotterdam-Zuid en gezellig gaan koffieleuten met Char. En Madonna moet maar ergens bij mij komen wonen, mag ze een kamer van mij huren en gaan we wel kleding kopen hier in de stad, bij de H&M ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:47 schreef Stenny het volgende:
Ja, deze theorie van 'doe het maar gratis', is inderdaad van de pot gerukt. De burgemeester van de wijk waar het rijtjeshuisvan Char zou staan, zou woedend zijn, want die zou voor miljoenen beschadigd worden.
En toeristische items zou hij ook niet mogen verkopen om te compenseren, want niemand mag ergens geld mee verdienen.
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, en Micheal Jackson en Marco Borsato moeten maar verkassen naar een rijtjeshuis ergens in Rotterdam-Zuid en gezellig gaan koffieleuten met Char. En Madonna moet maar ergens bij mij komen wonen, mag ze een kamer van mij huren en gaan we wel kleding kopen hier in de stad, bij de H&M ofzo.
Zie je het voor je, ik niet
Al zou ik Madonna graag als kamergenootje willen hebben![]()
.
Maar dat gebeurt simpelweg niet.
Hehe precies, omgekeerde wereld, wat zeg ik.. nutcase wereld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef Stenny het volgende:
Wordt een mooie boel. De mensen die de hele dag op de bank hangen en kritiek leveren op tv programma's, worden stinkend rijk, en de mensen die keihard werken moeten gaan bedelen.
![]()
Ja het is zo, zoals het is, ieder levert zijn/haar bijdrage, maar bij de 'bijdrage' van sommigen krab je je toch even achter de oren, maar ach, muggen zijn ook van belang, anders zouden de zwaluwen uitsterven. Of zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe precies, omgekeerde wereld, wat zeg ik.. nutcase wereld.
![]()
Ik zou een Madonna, een Frans Bauer en zelfs een Char voor geen goud willen missen, hoeveel ze ook (mogen) vragen. Ze rulen! Allemaal op hun eigen identieke manier.
![]()
dat doet ze toch zelf, ik zeg ook niet dat ze helemaal geen geld mag vragen, alleen dat het in de goede proportie moet blijven, maar ja we zijn van beiden kanten ( de voor- en tegenstanders) niet te overtuigenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef visvogel het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, hoeveel ze mag vragen? Kijk eens wat ze daar allemaal voor doet. Ze heeft zelf bijna geen leven meer door al die drukte om haar heen.. De enige manier om dat nog een beetje van je af te houden is veel geld vragen voor dingen
En ik snap er soms geen jojo meer vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef Stenny het volgende:
Ja het is zo, zoals het is, ieder levert zijn/haar bijdrage, maar bij de 'bijdrage' van sommigen krab je je toch even achter de oren, maar ach, muggen zijn ook van belang, anders zouden de zwaluwen uitsterven. Of zoiets.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
ik sluit me grotendeels aan bij wat choices meldde.
sommige vergelijkingen in deze draad zijn erg absurd en uit verband getrokken. de zogenaamde "discussie" hier is te vergelijken met (kinderlijke) reacties van fan-boys tegen de rest zoals je in het game forum vaak ziet.
in short het gaat nergens meer over
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
in short het gaat nergens meer over
Char fan ben ik zeker niet, maar wat jullie over haar zeggen klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat over CHAR! Hoe kun je dat nou "nergens" noemen?
![]()
Het is mij innmiddels wel duidelijk dat hier uiterst gemotiveerde Char-fans posten die oprecht geloven in haar wijsheid en kunde.
[lichtelijk offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Want ik ken de astrale wereld wél, de wereld van geesten, dus ik weet wel waar Char mee zou communiceren. Een aantal hier heeft weinig ervaring met de astrale wereld, krijg ik de indruk.
Hoi Mirage,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
Heeft iemand al wat meer info over de uizendingen ?
Worden die van tevoren opgenomen of worden er gedurende het seizoen uitzendingen opgenomen ?
mochten ze de uitzendingen al opgenomen hebben dan heeft iemand misschien al wat meer vorokennis over wat er dit seizoen allemaal aan bod komt ?
Wie o wie ?
lief doen !
Even een vraag tussendoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Enyalius het volgende:
als je astraal gaat en op het laagste niveau er van ronddwaalt weet je dat daar de zielen van mensen ziet die nog niet langgeleden overleden zijn. met die zielen kun je communiceren. maar de reincarnatie cyclus gaat vrij snel dus als je langer dan een paar weken wacht wordt het erg moeilijk om die ziel te vinden.
Gezondheid!quote:
offtopic, vlug tussen doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef csar het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor.
Een BDE'er meldt vrijwel altijd dat reeds overgegane (vaak al jaren) familieleden hem opwachten.
Uit je uitleg begrijp ik even niet hoe aan de ene kant een ziel binnen enkele weken de reincarnatie cyclus ingaat en aan de andere kant jaren kan wachten op nog niet overgegane familieleden/vrienden. Kunnen overgegane zielen zelf bepalen of men de reincarnatiecyclus wil ingaan of niet?
Ben ik met je eens. Ik zeg niks over de al-dan-niet vermeende gave van Char, daar kan ik niet over oordelen nav wat ik van haar gezien heb. Maar dat ze zoveel geld vraagt om mensen te helpen, daar snap ik dus echt geen zak van. Het is dus voor 'Jan Modaal 'niet weg gelegd om eens op consult bij haar te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Char is wie ze is en ze vraagt enorm veel geld.........teveel vind ik. Tuurlijk moet zij zich beschermen tegen hordes mensen en daar mag ze best een behoorlijk bedrag voor vragen. Maar, kom op, 500 Dollar voor 1 consult?
Afhankelijk hoe het bestaan van een geest is denk ik. Alle informatie zweeft toch overal in het universum, dit geld niet anders voor de geestenwereld, toestemming is zeker niet nodig. Je kunt het gewoon vragen, de informatie zweeft er toch. En je bent enkel op zoek naar informatie, niet naar een werkelijke geest.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:46 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wat niemand zich afvraagt is waarom de geesten zich altijd maar op afroep lenen voor dit soort praktijken..
Dat is ook ongeveer mijn mening: ze helpt mensen dus wat maakt het dan uit? Kennelijk hebben sommigen er wat aan. Qua of het nou werkelijk 'echt' is wat ze doet neig ik toch naar de richting dat ze wel kan communiceren met gene zijde. Alleen haar methode (letters raden) is nou niet een veel gebruikt instrument onder mediums en roept dan al snel de reactie op dat ze maar wat zit te raden en dus wel nep moet zijn. Persoonlijk ken ik ook veel betrouwbaardere mediums dan Char.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.
Zie een paar posts terug....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hoe laat en waar word die char aflevering uitgezonden?
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.
Idd, ikzelf vind het te gek voor woorden, maar dat vindik ook van de bedragen die sommige mensen betalen voor b.v. een 2ehands auto. Ieder zijn dingquote:En dat ze er dan zoveel voor vraagt, ja blijkbaar kan dat. Dat mensen dat uit hun portemonee laten kloppen, is hun eigen schuld. Je moet het er maar net voor over hebben.
Wat interessant, dat wist ik niet.quote:Daarnaast stuurt Char ook veel mensen door naar psychiaters en psychologen. Ze neemt niet iedereen aan die maar dat geld wil betalen. Ook is het zo, dat ze ieder individu maar twee readings geeft per jaar. Mensen worden dus niet uitgeklopt door haar. Nou, dan zie ik er eerlijk gezegd niet zoveel gevaar in...
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef iteejer het volgende:
Wederom is de vraag waaróm mensen nou zo enorm opgewonden kunnen raken hieorver. Begaanheid met degenen die naar hun mening zich laten flessen..? Dan zullen ze ook wel schuimbekkend voor de tv zitten bij allerlei reclamespotjes. Dat geloof ik dus niet. Waarom roept het paranormale bij sommigen zoveel weerstand op? Offtopic, en zeker niet bedoeld om hier verder op door te gaan, maar wel aardig om het achterhoofd te houden als je weer van plan bent op hetzij pro hetzij contra te gaan flamen
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:20 schreef Enyalius het volgende:
Ik heb die koppijnen (op mijn 3e oog) ook bij haar boek gehad en heb het ook vaak bij zaal readings. Ik dacht dat dat kwam doordat er teveel energie op me afkwam, maar zo heb ik het nooit bekeken. Niet dat ik persee zeg dat dit waar is want ik heb haar boek gelezen en het draait allemaal om het gebruiken van je intuitie en dat iedereen zichzelf op trainen maar je moet wel zuiver blijven.dus char's gave is zo groot...maar niet heus
me vader heeft laatst een boek van haar gekocht. toen ik dat ding vasthield kreeg ik enorme koppijn wat er dus op duid dat er veel onzin in dat boek staat, er zal heus wel wat nuttigs in staan hoor. dit soort hoofdpijn krijg ik alleen als mensen onzin of leugens verkopen. en nee das geen gave, das gewoon energie lezen afkomstig van voorwerpen en ook dat kan iedereen als ze willen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakken), bedankt voor het modereren, Iteejer, Mirage en de rest van de Truth moderatoren, jullie doen het heel prima,
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben trouwens erg benieuwd naar je kennis en zijn uittredingen.
Vaak leer je van de mensen die met een vraag komen minsterns zoveel als van de "hulpverlener", in dit geval Char.
zooooo was ik het bijna weer vergeten !!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
zooooo was ik het bijna weer vergeten !!dank je wel voor de reminder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |