quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, en Micheal Jackson en Marco Borsato moeten maar verkassen naar een rijtjeshuis ergens in Rotterdam-Zuid en gezellig gaan koffieleuten met Char. En Madonna moet maar ergens bij mij komen wonen, mag ze een kamer van mij huren en gaan we wel kleding kopen hier in de stad, bij de H&M ofzo.
Zie je het voor je, ik niet
Al zou ik Madonna graag als kamergenootje willen hebben![]()
.
Maar dat gebeurt simpelweg niet.
Hehe precies, omgekeerde wereld, wat zeg ik.. nutcase wereld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef Stenny het volgende:
Wordt een mooie boel. De mensen die de hele dag op de bank hangen en kritiek leveren op tv programma's, worden stinkend rijk, en de mensen die keihard werken moeten gaan bedelen.
![]()
Ja het is zo, zoals het is, ieder levert zijn/haar bijdrage, maar bij de 'bijdrage' van sommigen krab je je toch even achter de oren, maar ach, muggen zijn ook van belang, anders zouden de zwaluwen uitsterven. Of zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hehe precies, omgekeerde wereld, wat zeg ik.. nutcase wereld.
![]()
Ik zou een Madonna, een Frans Bauer en zelfs een Char voor geen goud willen missen, hoeveel ze ook (mogen) vragen. Ze rulen! Allemaal op hun eigen identieke manier.
![]()
dat doet ze toch zelf, ik zeg ook niet dat ze helemaal geen geld mag vragen, alleen dat het in de goede proportie moet blijven, maar ja we zijn van beiden kanten ( de voor- en tegenstanders) niet te overtuigenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef visvogel het volgende:
[..]
En dat bepaal jij, hoeveel ze mag vragen? Kijk eens wat ze daar allemaal voor doet. Ze heeft zelf bijna geen leven meer door al die drukte om haar heen.. De enige manier om dat nog een beetje van je af te houden is veel geld vragen voor dingen
En ik snap er soms geen jojo meer vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef Stenny het volgende:
Ja het is zo, zoals het is, ieder levert zijn/haar bijdrage, maar bij de 'bijdrage' van sommigen krab je je toch even achter de oren, maar ach, muggen zijn ook van belang, anders zouden de zwaluwen uitsterven. Of zoiets.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
ik sluit me grotendeels aan bij wat choices meldde.
sommige vergelijkingen in deze draad zijn erg absurd en uit verband getrokken. de zogenaamde "discussie" hier is te vergelijken met (kinderlijke) reacties van fan-boys tegen de rest zoals je in het game forum vaak ziet.
in short het gaat nergens meer over
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:30 schreef Enyalius het volgende:
in short het gaat nergens meer over
Char fan ben ik zeker niet, maar wat jullie over haar zeggen klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Het gaat over CHAR! Hoe kun je dat nou "nergens" noemen?
![]()
Het is mij innmiddels wel duidelijk dat hier uiterst gemotiveerde Char-fans posten die oprecht geloven in haar wijsheid en kunde.
[lichtelijk offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Want ik ken de astrale wereld wél, de wereld van geesten, dus ik weet wel waar Char mee zou communiceren. Een aantal hier heeft weinig ervaring met de astrale wereld, krijg ik de indruk.
Hoi Mirage,quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:25 schreef Mirage het volgende:
Heeft iemand al wat meer info over de uizendingen ?
Worden die van tevoren opgenomen of worden er gedurende het seizoen uitzendingen opgenomen ?
mochten ze de uitzendingen al opgenomen hebben dan heeft iemand misschien al wat meer vorokennis over wat er dit seizoen allemaal aan bod komt ?
Wie o wie ?
lief doen !
Even een vraag tussendoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Enyalius het volgende:
als je astraal gaat en op het laagste niveau er van ronddwaalt weet je dat daar de zielen van mensen ziet die nog niet langgeleden overleden zijn. met die zielen kun je communiceren. maar de reincarnatie cyclus gaat vrij snel dus als je langer dan een paar weken wacht wordt het erg moeilijk om die ziel te vinden.
Gezondheid!quote:
offtopic, vlug tussen doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:48 schreef csar het volgende:
[..]
Even een vraag tussendoor.
Een BDE'er meldt vrijwel altijd dat reeds overgegane (vaak al jaren) familieleden hem opwachten.
Uit je uitleg begrijp ik even niet hoe aan de ene kant een ziel binnen enkele weken de reincarnatie cyclus ingaat en aan de andere kant jaren kan wachten op nog niet overgegane familieleden/vrienden. Kunnen overgegane zielen zelf bepalen of men de reincarnatiecyclus wil ingaan of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |