Is Ang3l er alweer?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef petre86 het volgende:zweepjes pak.. sling klaarhangt..
uuhm verkeerder deur? is dit niet het keldertje?!!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:47 schreef petre86 het volgende:
[..]wat zijn jouw kelderervaringen met ang3l?
dus toch herbert huisslaaf?![]()
Hij is sociaal?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
SJ! Wat doe jij op dit christelijke uur nu in het topic?
Hmm.. ik schijn op m'n werk te vaak "Godverdomme" te roepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:44 schreef Sunjammer het volgende:
Dit uur christelijk?
Ow... dan ga ik even vloeken
Jezus man... dat doe je toch niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik schijn op m'n werk te vaak "Godverdomme" te roepen
Het kan inderdaad niet.. klote uitroep..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jezus man... dat doe je toch niet?
Gotsamme... ben je van de ratten besnuffeld en door de egels bezeken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet.. klote uitroep..
Die vent mag wat mij betreft een kolere eind ophoepelen..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gotsamme... ben je van de ratten besnuffeld en door de egels bezeken?
Hoe durf je!onner imiteer*
Finallyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé, het is kinderbedtijd geweest. Onze kleuter post niet meer.
Foeiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die vent mag wat mij betreft een kolere eind ophoepelen..
Even denken.. welke ministers vind ik wel goed van dit kabinet?quote:
Als klap op de vuurpijlquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*naar vuurwerk kijkt*
*dat dit keer niet doe*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef Sunjammer het volgende:
*oren pijnig*
Meer info pleasequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:03 schreef Weemz het volgende:
Poeh, zo'n musical vertalen valt nog niet mee...
Epica in concertquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan is er?
*toch Muse - Absolution maar aanzet*
Met het jongerenkoor gaan we een (hele moeilijke, 6-stemmige!) musical instuderen. Die is in het Engels, maar voor het begrip (en voor de gemeente die liturgieën krijgen) wilden ze graag een Nederlandse versie...quote:
Whoa.. en dat ga jij doen? Sterkte...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:12 schreef Weemz het volgende:
[..]
Met het jongerenkoor gaan we een (hele moeilijke, 6-stemmige!) musical instuderen. Die is in het Engels, maar voor het begrip (en voor de gemeente die liturgieën krijgen) wilden ze graag een Nederlandse versie...
Ja, wattist?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh jammer
stereotype wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
Woah, jongerenkoor, wat een stereotype.
Mike!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:32 schreef Parleur het volgende:
Ik zou wel gefrituurde hapjes lusten!
En Ang3l die straalt regelrecht vanuit de States over dat ie om is! De Xbox heeft uiteindelijk duidelijk gewonnen van die prutconsole! Hij hecht er erg aan om dit hier nu al even mee te delen.
't Valt eigenlijk wel mee... In elk nummer zit wel een beetje dezelfde tekst als voorgaande nummers. Bovendien zijn het laagdrempelige teksten...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:17 schreef wonderer het volgende:
Whoa.. en dat ga jij doen? Sterkte...
Hoezo dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
Woah, jongerenkoor, wat een stereotype.
Je bent ook wel erg goed in cliché's he?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is okee om sollicitanten te beoordelen op hun uiterlijk?.
Hoi, neuken!?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Excess_All het volgende:
hoi dropjes, hoe is het hierzo
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik doe ook sollicitaties tegenwoordig.. onbewust let je er toch wel opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg goed in cliché's he?
Jij komt er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zal hem eens ernstig toesprekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef Parleur het volgende:
VlarpjeAlles goed? Heel stom, maar Ang3l heeft niet gezegd dat ik je de groetjes van hem moest doen. De HOERRR! Ik neem aan dat je hem daar even over gaat bellen in Amerika?
Doos! Ben al wat langer hier geïntegreerd hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef Parleur het volgende:
VlarpjeAlles goed? Heel stom, maar Ang3l heeft niet gezegd dat ik je de groetjes van hem moest doen. De HOERRR! Ik neem aan dat je hem daar even over gaat bellen in Amerika?
Esjee!! Dat is lang geleden! En wat doe jij op een forum? Je weet dat hier streng gescreened wordt op nummers boven de 25 minuten? Ik zei nog: "maar meneer de forumbeheerder... je kunt toch niet in minder dan tweeënhalf uur de essentie van je gevoelens kwijt in muziek!?". Nou... daar denken ze hier dus gewoon heel anders over!
En zet de frituurpan maar weer gewoon in de vriezer!
Je hebt gelijk, het is veel beter om ze te beoordelen op hun voornaam.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg goed in cliché's he?
Daarom..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef Excess_All het volgende:
[..]
dacht dat je het maar 1 keer met elk schatje deed![]()
't Is een optie.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is veel beter om ze te beoordelen op hun voornaam..
Jij komt hier gewoon veel te weinigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:40 schreef Parleur het volgende:
Esjee!! Dat is lang geleden! En wat doe jij op een forum? Je weet dat hier streng gescreened wordt op nummers boven de 25 minuten? Ik zei nog: "maar meneer de forumbeheerder... je kunt toch niet in minder dan tweeënhalf uur de essentie van je gevoelens kwijt in muziek!?". Nou... daar denken ze hier dus gewoon heel anders over!
En zet de frituurpan maar weer gewoon in de vriezer!
Maar Hoogervorst toch niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even denken.. welke ministers vind ik wel goed van dit kabinet?
- Veerman, hij woont hier 15 km vandaan, maar gewoon een man die het snapt
- Bot, heerlijk, cynisch, droog, en blijft bij z'n punt en zegt wat ie moet
- Zalm, met een glimlach vertellen dat we weer 2 miljard moeten bezuinigen doet niemand 'm na
- Verdonk omdat ze zo'n takke trol is die haar eigen zin doordrijft
En de rest mag ophoeren...
Toch wel nu? Gelijk! Direct dus? Rechtstreeks! Voor 3 dollar 40 per minuut?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal hem eens ernstig toespreken
Doos? Owh... wordt DIT weer de toon? Na berichtje twéé al? Nou... ik heb jou ook gemist hoor muts!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Doos! Ben al wat langer hier geïntegreerd hoor
Dan moet je beter richtenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Doos? Owh... wordt DIT weer de toon? Na berichtje twéé al? Nou... ik heb jou ook gemist hoor muts!![]()
Hooooi!quote:
Das waar! Maar ik heb ook nog gewoon een heel leven naast dit. Dit doe ik er dus gewoon eigenlijk maar een beetje bij!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij komt hier gewoon veel te weinig
Wees blij dat ik je steeds mis! Hoe ga je op de aandelenmarkt momenteel?quote:
Ben je familie van Waxxer?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:47 schreef Parleur het volgende:
[..]
Doos? Owh... wordt DIT weer de toon? Na berichtje twéé al? Nou... ik heb jou ook gemist hoor muts!![]()
Laten we zeggen dat de beurs als vol genoteerd staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je steeds mis! Hoe ga je op de aandelenmarkt momenteel?
En net zo bedreven met de accentjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze hebben wel een vergelijkbaar ADHD-gehalte, geloof ik..
Nee, sorry Esjee... dit is het toch niet helemaal. Maar hier hebben we dan ook niet een leuk inpandig vijvertje, loslopende kinderen en een chinese familie. Heb jij trouwens nog wat gehoord van die lijst die we getekend hebben daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de beurs als vol genoteerd staat.
Ofzoiets.
Slaap lekker, fijn dromenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mike is met niemand te vergelijken.
En nu ben ik slapen, dus welterusten
Dergelijke grappen kun je maar één keer maken Mieke. In the heat of the moment zeg maar...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee, sorry Esjee... dit is het toch niet helemaal. Maar hier hebben we dan ook niet een leuk inpandig vijvertje, loslopende kinderen en een chinese familie. Heb jij trouwens nog wat gehoord van die lijst die we getekend hebben daar?
#gay.jongeren grijpt om zich heen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waxxer? Wax-xer? W a x x e r? Nee... ik kom hier niet uit! Ik moet hulp.quote:
Trustequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Owh... toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dergelijke grappen kun je maar één keer maken Mieke. In the heat of the moment zeg maar...
Die lijst? Oh, die is inmiddels bij de CIA terechtgekomen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Parleur het volgende:
[..]
Waxxer? Wax-xer? W a x x e r? Nee... ik kom hier niet uit! Ik moet hulp.
Hee! Ik ben al bijna legaal!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dag, illegaal vers vlees..
Ja, ze dachten dat je een onderdeel van de Bende van Etten-Leur was..... een groep die affiniteit met Osama Bin Bullocks heeft...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... toch?
EN NOEM ME GEEN MIEKE!!!
Mikeje.. ik mis jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... toch?
EN NOEM ME GEEN MIEKE!!!
Keizertquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo!!!! allemaal
@ sunjammer hoi
Maar nog lang niet etisch verantwoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Ik ben al bijna legaal!
Is homo zijn wel etisch verantwoord dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar nog lang niet etisch verantwoord..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou. Alleen Nathan nog en het is alsof er niets is veranderd..
Ja..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is homo zijn wel etisch verantwoord dan?
Vast niet, maar wel kei-lekker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is homo zijn wel etisch verantwoord dan?
Een onderdeel? ik? een ONDERDEEL? Ik BEN de Bende! Wat een amateurs daar bij de CIA!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, ze dachten dat je een onderdeel van de Bende van Etten-Leur was..... een groep die affiniteit met Osama Bin Bullocks heeft...
Maar toen ze zagen dat de nummers van die lijst alleen maar chinese gerechten waren, hebben ze de lijst weggepleurd.
Volgens meneer Bush is het foutquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja..
en kruip anders maar terug in de kast
Net als seks met 14-jarigenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel kei-lekker..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Net als seks met 14-jarigen![]()
![]()
Daar zit nog geen haar op.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Net als seks met 14-jarigen![]()
![]()
Hoe weet je dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zit nog geen haar op..
Mja, met jou ga ik ook nog daten binnenkortquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
heb je niet nog iemand anders in je harem, die mike heet![]()
hou je meer van bears danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
naar de macdonalds en daarna jou huis schilderen is niet daten hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, met jou ga ik ook nog daten binnenkort![]()
hihihi hallo.......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
Hoi zwembadpinguin
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
naar de macdonalds en daarna jou huis schilderen is niet daten hoor
bush is fout! en zelf heaumeauquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Volgens meneer Bush is het fout![]()
Godverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hihihi hallo.......![]()
belachelijk heeft mijn zusje het zwembad leeg gepompt gaat ze het niet schoon maken en niet vullen morgen niet zwemmen dus...pffff![]()
nee maar dat was wel de vorige keer het geval, en toen wou je ook nog uhm zeg maar dat ik bleef snachtsquote:
He motorbabequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
KP!Hooi!
En Bush moet niet zeiken.
Als jij wilt dat ik 16 benquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent nog geen 16.. dus ik ga niet zeggen.. laat maar zien
Bush is een vuile klootzak.. een hufter, een kansloze mongoolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
bush is fout! en zelf heaumeau![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee maar dat was wel de vorige keer het geval, en toen wou je ook nog uhm zeg maar dat ik bleef snachts
Mag niet van mijn manquote:
Voor onze TRU-lurkers: Bush is de leider van de NWO, een Reptillian, een Vrijmetselaar en wil de wereld domineren!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bush is een vuile klootzak.. een hufter, een kansloze mongool
Disclaimer: if someone from CIA is also reading this message through the Echelon network: piss off! suckers![]()
We hebben niet gedatequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nee maar dat was wel de vorige keer het geval, en toen wou je ook nog uhm zeg maar dat ik bleef snachts
neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij wilt dat ik 16 ben![]()
![]()
Wanneer kom JIJ slapen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt waar??? wat een slet!
![]()
mag niet van man!!! in welke tijd leeft hij dan? 1845?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag niet van mijn manMaar geeft niet, ik doe gewoon alsof. Moet alleen nog een helm kopen
Ooit he, heel lang geleden, in de vorige eeuw enzo, ben ik ook 14 geweest.quote:
't is een Amerikaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mag niet van man!!! in welke tijd leeft hij dan? 1845?![]()
Het lijkt alsof ze rond 11/12 uur een soort forumrush hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef creno het volgende:
wa gaan jullie weer hard zeg !
Iehlquote:
Ik hoop eigenlijk dat ie betrapt wordt met de stagiair (m)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bush is een vuile klootzak.. een hufter, een kansloze mongool
Disclaimer: if someone from CIA is also reading this message through the Echelon network: piss off! suckers![]()
IK OOK!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie betrapt wordt met de stagiair (m)
Hee! Tweede generatie amerika, jaquote:
Uhm.. ja, bij dezequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je me eerst uitnodigen!
![]()
bears = harige kerelsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef TehRockstar het volgende:
bears?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
bears = harige kerels
[afbeelding]
beetje overdreven deze maar dan wel zo iets!
ahhh sorry scheetquote:
Ik wens je sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Sunjammer het volgende:
Ik denk dat ik zo eens plat ga
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhh sorry scheet
dat was in mijn droom ja
ik kan het niet helpen, maar ik droom van je
net was het een biertjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
*verveeld aan pijpje lurk*
hoiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef anne1982 het volgende:
goede avond... Is het de moeite om nog ff terug te lezen?
dat deed ik net al.. hij's al weer back to base..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
*verveeld aan pijpje lurk*
Twijfelachtige eer..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie ik mag me straks ook een bitch van Vlarpie noemen
![]()
wil je onder of bovenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Sunjammer het volgende:
Ik denk dat ik zo eens plat ga
Is dat niet die gast van Bottom, dat is zo vet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dm, wie is dat toch in je avatat?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie ik mag me straks ook een bitch van Vlarpie noemen
![]()
Rick Mayall.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van Bottom, dat is zo vet.
ik moet nog op mijn beurt wachten ook?! dat word een nacht om nooit te vergeten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
![]()
ik sta op om 11.00 uur hoor
jij mag wel om 12.00
ja bottum dat was het zei het net nog tegen broer konijn, das die gast met die irritante domme korte filmpjesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zacht op mij liggen? Whahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat jij onder ligt! lig ik lekker zacht en kan ik me inpluggen![]()
terusten![]()
Bottomquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Eén van de dingen die ik niet begrijp aan mijn Grote Liefde, is dat hij een fan is van Bottom..
jah ik heb er van gedroomdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik moet nog op mijn beurt wachten ook?! dat word een nacht om nooit te vergeten!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zacht op mij liggen? Whaha
Ciao
Weltrustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen..
en er mag niemand mee.. wil morgen wakker zijn op m'n werk
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah ik heb er van gedroomd
het was zo uhm..... erotisch![]()
uitslapen altijd uitslapen, het bed is s'werelds beste uitvinding samen met het dekbed en een massage en sex natuurlijk en eten en drinken.... mmmm toch veel goede dingen op aarde!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik uitslapen of er vroeg uit gaan morgenochtend?
Bottom heb ik allemaal op dvd natuurlijk, net als The Young Ones.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Wees blij dat je nog een keuze hebt. Slaap uit nu het nog kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik uitslapen of er vroeg uit gaan morgenochtend?
Wanneer zou ik het niet meer kunnen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een keuze hebt. Slaap uit nu het nog kan.
The Young Ones is ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bottom heb ik allemaal op dvd natuurlijk, net als The Young Ones..
(En alles van Monty Python)
[afbeelding]
dacht dat jij zeker zou zeggen dat de man de grootste uitvinding wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
uitslapen altijd uitslapen, het bed is s'werelds beste uitvinding samen met het dekbed en een massage en sex natuurlijk en eten en drinken.... mmmm toch veel goede dingen op aarde!
Ergens vind ik dit een Eng Idee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bottom heb ik allemaal op dvd natuurlijk, net als The Young Ones..
(En alles van Monty Python)
[afbeelding]
Kan jij altijd uitslapen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wanneer zou ik het niet meer kunnen dan?
En: Men behaving badlyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
The Young Ones is ook wel leuk.
Die staat niet voor niks in ONZ.quote:
hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:38 schreef wonderer het volgende:
Ook lesbische vrouwen lopen tegen de vooroordelen van de maatschappij op: Zwemmen met vriendin: man vraagt om trio.
hier is al eerder een topic over geweest.... alleen dan met de omgedraaide rollen.. hahahahaquote:
who the fuck is Lucille?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef anne1982 het volgende:
weer een topic over een dorpsgenote
Chaam wordt echt nog eens beroemd
die woont toch niet meer in Chaam ? Ik heb haar al heeel lang niet meer bij de super gezien hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef anne1982 het volgende:
weer een topic over een dorpsgenote
Chaam wordt echt nog eens beroemd
mij niet... ik ga naar mijn eigen bedjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga slapen en neem mee....
heeft ook nooit in Chaam gewoont maar woonde in galder of strijbeek!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef creno het volgende:
[..]
die woont toch niet meer in Chaam ? Ik heb haar al heeel lang niet meer bij de super gezien hoor
je dildo in de vorm van een kinderarmpjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hee lul, dat is niet leukquote:
IN chaam suffiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heeft ook nooit in Chaam gewoont maar woonde in galder of strijbeek!
me me pick me!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ja maar wel dat ze zegt: "ja boos doen in je bikini staat zo stom, dus ik trok mijn shirtje aan"quote:
met 10 lekkere vingersquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:53 schreef anne1982 het volgende:
maar truste ik ga weer eens mijn bedje opzoeken.. helemaal alleen....of????
Zeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:51 schreef creno het volgende:
[..]
je dildo in de vorm van een kinderarmpje
Ja, dat wel. Respect voor haarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja maar wel dat ze zegt: "ja boos doen in je bikini staat zo stom, dus ik trok mijn shirtje aan"
"als je afgewezen word hoef je ons nog niet vuil te lopen maken"
Ik gebruik geen suiker tijdens het slapen gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Suikerzakjes?
Spongebob is zo gayquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We hebben een nieuwe bezoeker:
[afbeelding]
dat mocht ik toch niet van je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg?
Wil je ons iets vertellen of zo?
dat heb ik al meerdere malen hier gemeldt hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat jij je BF niet kan bevredigen?
waarom ligt die dan zo te krijsen als hij hier blijft slapen???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat jij je BF niet kan bevredigen?
whhooeeehhhhaaaahhahahahahquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net een klasgenoot van me gevonden op gay.nl![]()
![]()
En weet jij veel wat ie daar allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef creno het volgende:
[..]
dat heb ik al meerdere malen hier gemeldt hoor...
hij zit in belgië en ik niet...
Mischien moet je de kat niet in de slaapkamer laten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom ligt die dan zo te krijsen als hij hier blijft slapen???
Hij is een paar maanden geleden verhuisd maar ik zal hem morgen even bellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
whhooeeehhhhaaaahhahahahah![]()
altijd leuk.... helemaal als hij nog niet uit de kast was!
En ziet dat er een beetje uit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net een klasgenoot van me gevonden op gay.nl![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom ligt die dan zo te krijsen als hij hier blijft slapen???
dies vorig jaar dood gereden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mischien moet je de kat niet in de slaapkamer laten?
Of hij heeft een kloon met hetzelfde lichaam/interesses enzquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ziet dat er een beetje uit?
wat heb jij met hem uitgespookt als jij hem op die manier herkend?! vertel vertel!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of hij heeft een kloon met hetzelfde lichaam/interesses enz
http://www.gay.nl/profiel.html?username=Daan1990
Hoe kan jij dat profiel nou ooit hebben gezien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Het profiel van Daan1990 bevat mogelijk bloot of seksueel getint beeldmateriaal. Hiervoor moet je minimaal 16 jaar zijn.
ja, ik ben 16 jaar of ouder en ik wil dit profiel bekijken
nee, ik ben jonger dan 16 of ik wil dit profiel niet bekijken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En weet jij veel wat ie daar allemaal uitspookt.
Lichaamstechnisch ziet dat er idd niet vervelend uit nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En wat doe jij als tegenprestatie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef creno het volgende:
[..]
beetje opletten, ook dat heb ik gepost: hij speelt met jonge jongens in het bos, dus ik kan hem niet bevredigen als hij daar zit en ik hier...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat profiel nou ooit hebben gezien?
[..]
ja heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn biceps zijn groterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lichaamstechnisch ziet dat er idd niet vervelend uit nee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dyslectisch, duhr
Remember, wasmachine, dood enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?!![]()
niets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat doe jij als tegenprestatie?
jajaja... je moet praten over je gevoelens en niet meteen gaan lopen miepen als het ter sprake komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember, wasmachine, dood enzo
Mijn gevoelens?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
jajaja... je moet praten over je gevoelens en niet meteen gaan lopen miepen als het ter sprake komt
geen idee heb ik gemist geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember, wasmachine, dood enzo
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voor iemand IRL en twee mensen uit dit topic
![]()
in engels was ik niet zooo geweldig, daarom ben ik ook geen echte tolk, maar een [homo]tolk voor de engelse lurkersquote:
Brad lurkt niet hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:27 schreef creno het volgende:
[..]
in engels was ik niet zooo geweldig, daarom ben ik ook geen echte tolk, maar een [homo]tolk voor de engelse lurkers
wiz and dragonquote:
was je dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Je rammelt wat op je toetsenbord in een topic en iedereen denkt meteen dat je een man bent... waar zijn die profielen dan voor?
Helaasch ...quote:
ik heb ook een tattoo op die plek maar dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die met die tato boven zijn kruis![]()
Wat een hemeltergend lelijke man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die met die tato boven zijn kruis![]()
Oh, ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neen! wiz wel en een andert.
dudequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:32 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook een tattoo op die plek maar dan aan de andere kant
eh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een..
Nou, niet voor Brad want die is zo hetero als maar kanquote:
Wat een dunne voorarmpjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dudeyou wish you had that body!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |