dies vorig jaar dood gereden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mischien moet je de kat niet in de slaapkamer laten?
Of hij heeft een kloon met hetzelfde lichaam/interesses enzquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ziet dat er een beetje uit?
wat heb jij met hem uitgespookt als jij hem op die manier herkend?! vertel vertel!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of hij heeft een kloon met hetzelfde lichaam/interesses enz
http://www.gay.nl/profiel.html?username=Daan1990
Hoe kan jij dat profiel nou ooit hebben gezien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Het profiel van Daan1990 bevat mogelijk bloot of seksueel getint beeldmateriaal. Hiervoor moet je minimaal 16 jaar zijn.
ja, ik ben 16 jaar of ouder en ik wil dit profiel bekijken
nee, ik ben jonger dan 16 of ik wil dit profiel niet bekijken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En weet jij veel wat ie daar allemaal uitspookt.
Lichaamstechnisch ziet dat er idd niet vervelend uit nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En wat doe jij als tegenprestatie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef creno het volgende:
[..]
beetje opletten, ook dat heb ik gepost: hij speelt met jonge jongens in het bos, dus ik kan hem niet bevredigen als hij daar zit en ik hier...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat profiel nou ooit hebben gezien?
[..]
ja heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn biceps zijn groterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lichaamstechnisch ziet dat er idd niet vervelend uit nee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dyslectisch, duhr
Remember, wasmachine, dood enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja heeft je moeder je niet geleerd dat je niet mag liegen?!![]()
niets...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat doe jij als tegenprestatie?
jajaja... je moet praten over je gevoelens en niet meteen gaan lopen miepen als het ter sprake komtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember, wasmachine, dood enzo
Mijn gevoelens?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef creno het volgende:
[..]
jajaja... je moet praten over je gevoelens en niet meteen gaan lopen miepen als het ter sprake komt
geen idee heb ik gemist geloof ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Remember, wasmachine, dood enzo
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voor iemand IRL en twee mensen uit dit topic
![]()
in engels was ik niet zooo geweldig, daarom ben ik ook geen echte tolk, maar een [homo]tolk voor de engelse lurkersquote:
Brad lurkt niet hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:27 schreef creno het volgende:
[..]
in engels was ik niet zooo geweldig, daarom ben ik ook geen echte tolk, maar een [homo]tolk voor de engelse lurkers
wiz and dragonquote:
was je dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Je rammelt wat op je toetsenbord in een topic en iedereen denkt meteen dat je een man bent... waar zijn die profielen dan voor?
Helaasch ...quote:
ik heb ook een tattoo op die plek maar dan aan de andere kantquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die met die tato boven zijn kruis![]()
Wat een hemeltergend lelijke man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
die met die tato boven zijn kruis![]()
Oh, ben jij er zo een.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neen! wiz wel en een andert.
dudequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:32 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook een tattoo op die plek maar dan aan de andere kant
eh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zo een..
Nou, niet voor Brad want die is zo hetero als maar kanquote:
Wat een dunne voorarmpjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dudeyou wish you had that body!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |