Het lijkt alsof ze rond 11/12 uur een soort forumrush hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef creno het volgende:
wa gaan jullie weer hard zeg !
Iehlquote:
Ik hoop eigenlijk dat ie betrapt wordt met de stagiair (m)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bush is een vuile klootzak.. een hufter, een kansloze mongool
Disclaimer: if someone from CIA is also reading this message through the Echelon network: piss off! suckers![]()
IK OOK!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie betrapt wordt met de stagiair (m)
Hee! Tweede generatie amerika, jaquote:
Uhm.. ja, bij dezequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je me eerst uitnodigen!
![]()
bears = harige kerelsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef TehRockstar het volgende:
bears?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
bears = harige kerels
[afbeelding]
beetje overdreven deze maar dan wel zo iets!
ahhh sorry scheetquote:
Ik wens je sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Sunjammer het volgende:
Ik denk dat ik zo eens plat ga
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhh sorry scheet
dat was in mijn droom ja
ik kan het niet helpen, maar ik droom van je
net was het een biertjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
*verveeld aan pijpje lurk*
hoiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef anne1982 het volgende:
goede avond... Is het de moeite om nog ff terug te lezen?
dat deed ik net al.. hij's al weer back to base..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
*verveeld aan pijpje lurk*
Twijfelachtige eer..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie ik mag me straks ook een bitch van Vlarpie noemen
![]()
wil je onder of bovenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Sunjammer het volgende:
Ik denk dat ik zo eens plat ga
Is dat niet die gast van Bottom, dat is zo vet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef wonderer het volgende:
Dm, wie is dat toch in je avatat?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
joeppie ik mag me straks ook een bitch van Vlarpie noemen
![]()
Rick Mayall.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van Bottom, dat is zo vet.
ik moet nog op mijn beurt wachten ook?! dat word een nacht om nooit te vergeten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:28 schreef Excess_All het volgende:
[..]
![]()
ik sta op om 11.00 uur hoor
jij mag wel om 12.00
ja bottum dat was het zei het net nog tegen broer konijn, das die gast met die irritante domme korte filmpjesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zacht op mij liggen? Whahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat jij onder ligt! lig ik lekker zacht en kan ik me inpluggen![]()
terusten![]()
Bottomquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Eén van de dingen die ik niet begrijp aan mijn Grote Liefde, is dat hij een fan is van Bottom..
jah ik heb er van gedroomdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik moet nog op mijn beurt wachten ook?! dat word een nacht om nooit te vergeten!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zacht op mij liggen? Whaha
Ciao
Weltrustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen..
en er mag niemand mee.. wil morgen wakker zijn op m'n werk
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah ik heb er van gedroomd
het was zo uhm..... erotisch![]()
uitslapen altijd uitslapen, het bed is s'werelds beste uitvinding samen met het dekbed en een massage en sex natuurlijk en eten en drinken.... mmmm toch veel goede dingen op aarde!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik uitslapen of er vroeg uit gaan morgenochtend?
Bottom heb ik allemaal op dvd natuurlijk, net als The Young Ones.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef TehRockstar het volgende:
Wees blij dat je nog een keuze hebt. Slaap uit nu het nog kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik uitslapen of er vroeg uit gaan morgenochtend?
Wanneer zou ik het niet meer kunnen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een keuze hebt. Slaap uit nu het nog kan.
The Young Ones is ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bottom heb ik allemaal op dvd natuurlijk, net als The Young Ones..
(En alles van Monty Python)
[afbeelding]
dacht dat jij zeker zou zeggen dat de man de grootste uitvinding wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
uitslapen altijd uitslapen, het bed is s'werelds beste uitvinding samen met het dekbed en een massage en sex natuurlijk en eten en drinken.... mmmm toch veel goede dingen op aarde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |