Of het normaal is weet ik niet, maar je lichaam veranderd dus waar je nooit last van had kun je nu last van krijgen. Je kunt het beste meerdere kleinere maaltijden eten, heb ik ook gedaan toen ik maagklachten had.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef merdeka het volgende:
Ik heb verschrikkelijk last van maagzuur. Is dat normaal? Heb wat vrienden gevraagd maar die hebben daar geen last mee gehad. Ik wil de verloskundige niet bellen voor zoiets onbenulligs, maar het is irritant en ik heb er nog nooit eerder last van gehad.
prikje in je middelvinger, beetje bloed op/in special glaasje, dat gaat in apparaat en na een paar minuten is de uitslag er.... Was de eerste keer behalve met dan met het uitgebreide bloedonderzoek met 12 weken ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:29 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe doen ze de hb waarde metenvolgens mijn hebben ze dat hier nooit gedaan
ja wellicht met het bloedafnemen voor die nekplooimeting e.d.
![]()
Wat is eigenlijk een normale bloeddruk ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef Jelief het volgende:
. Bloeddruk goed (124/82 geloof ik),
Bron: http://www.healthcheck.nl/hoge_bloeddruk.htmquote:Als je bovendruk lager dan 140 is en je onderdruk is lager dan 90, dan is je bloeddruk normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |