Allereerst Stout, wat vreselijk...Ik heb er geen woorden voor, en kan alleen zeggen dat dit ons heel erg raakt op dit moment....
Om toch een update te doen.. Hier gaat alles goed. Sara is een heel tevreden meiske en ik voel me al aardig opgeknapt. De bevalling ging razendsnel, ik vertelde jullie nog over de slijmprop, 's avonds kwamen er wat weeen en om 23:00 begon het door te zetten. De verlos kwam langs, en ik had 3 cm ontlsuiting. Ze heeft de vliezen doorgeprikt en ging toen weg, en we mochten bellen zodra het echt heftig werd, nou een half uur later belde mannetje toch maar
![]()
.Ze kwam langs en ik had 10 cm ontsluiting. Om 3:50 is Sara geboren na een half uurtje persen.
Achteraf gezien was het een hele voorspoedige bevalling, de ontsluiting ging echter zo vreselijk snel dat ik letterlijk niet wist waar ik het zoeken moest.Het hele uitgebreide verhaal komt nog wel een keertje in bevallingsverhalentopic. Voor foto's verwijs ik jullie even naar home.planet.nl/~lauraenbjorn
En nu duik ik nog ffies het bed in
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje