quote:This was with my new ATI D1 Supercharger making 12 lbs of boost and dynoing at 508 RWHP. I was running on Nitto Extreme Drag 275/40-17 tires, with a 2.06 60'. The car had no traction in 1st or 2nd gear. I'm hoping a stickier track this spring will result in a 11.D'oh! @ 130+ MPH.
Race Weight: 4006 lbs (with 1/2 tank)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef Fugie het volgende:
we zijn altijd blij als jij telaat bent alex
Pas sinds jij er mod bent volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Alexxxxx, jij post trouwens best veel in PUB!
look whos talkingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee jouw kop trekt volle zalen
Ik zag in de stats van buzzybee dat er in PUBb hele veel mensen op mn onderschrift klikkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Hij gaat nu alles laten vervangen door "Spoon" onderdelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Tim had zijn motorsteun ook kaduuk. En er bleef een rotbout inzitten (kop was afgebroken)
Ze hebben het hele blok schuin moeten leggen om erin te komen..
.
En ik hoop dat je mn penisfotograp wist te waarderen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wanneer doek je dat forum waar niemand komt behalve jij en Sandra niet gewoon eens opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag in de stats van buzzybee dat er in PUBb hele veel mensen op mn onderschrift klikkenVandaar
Zal vast iets met masturberen te maken hebben ben ik bang
Echt, die dude die daarop inging is zo domquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik hoop dat je mn penisfotograp wist te waarderen?
De gebruikers hebben in totaal 109026 berichten geplaatstquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer doek je dat forum waar niemand komt behalve jij en Sandra niet gewoon eens op
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag in de stats van buzzybee dat er in PUBb hele veel mensen op mn onderschrift klikkenVandaar
Zal vast iets met masturberen te maken hebben ben ik bang
En jij hebt hoeveel posts? Minstens de helft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De gebruikers hebben in totaal 109026 berichten geplaatst
We hebben 234 geregistreerde gebruikers
21.000 valt mee dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En jij hebt hoeveel posts? Minstens de helft.
vandaag twee nieuwe leden er bij, maar die komen van een ander forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
En melden mensen zich al aan?!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
Anne, wacht dan totdat ik mijn post klaar heb zeg
[..]
Hij gaat nu alles laten vervangen door "Spoon" onderdelen.
Waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik hoop dat je mn penisfotograp wist te waarderen?
Ja dat zei ik dus ook al.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Spoon? Is dat niet 'frikkin' duur?.
En wat voor een Type R heeft ie eigenlijk? Civicje?
Hij heeft dus geld teveel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook al.
En ja, het is het duurste wat er is
En dit is zijn auto:
[afbeelding]
Ik heb de mijne al doorgegeven maar zijn geld was nu op want dat zat in de auto zei hijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft dus geld teveel.
Wil je misschien mijn bankrekeningnummer doorgeven?.
Ohh, kun je mijn bankrekeningnummer dan aan zijn vader geven ?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al doorgegeven maar zijn geld was nu op want dat zat in de auto zei hij
Maar nee, zijn pa betaald alles
Hij houdt van foto'squote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ohh, kun je mijn bankrekeningnummer dan aan zijn vader geven ?!
.
Ik wilde zelf al zeggen "dan geef ik wel een paar foto's"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij houdt van foto's
[flauw Herman, flauw]
En hij zit gewoon niet tijdens het quoten dat er sub tags in mn post staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Die reactie ook: Soorten piemels!
Waarschijnlijk vind hij je iets te jong, maar mag zijn zoon zich wel even op je uitlevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wilde zelf al zeggen "dan geef ik wel een paar foto's".
Uwen plaatje niet doet nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je er bang voor?![]()
[afbeelding]
Nee, maar ik ga ook niet met plezier.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben je er bang voor?![]()
[afbeelding]
Bij mij welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uwen plaatje niet doet niet
Jij bent echt zwaar oversextquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]Ik dacht eerst dat het iets anders moest voorstellen
!
Nee, je hebt gelijk. Hij doet het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
Of is dat net zo als bij de avatar van Bas die ik nog steeds niet kan zien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Hij doet het niet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent echt zwaar oversext
Neen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik zag hem eerst zo
[afbeelding]
Geef toe, dan lijkt het ook op iets anders!
Moet jij nou weer spuit 11?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, wel een heeeeeeeeeeeeel klein beetje hoor
Sih-Vik !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg! Wanneer ga jij jezelf eens even met die stinkende tyfus CRX om een boom vouwen?
naar de tandarts, kun je niet lezen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet jij nou weer spuit 11?
http://www.implantologie-(...)004_voorbeeld3_1.jpgquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naar de tandarts, kun je niet lezen?
Echt een lekker bekkie die eerstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.implantologie-(...)004_voorbeeld3_1.jpg
http://www.zonderland.nl/Documentaire/img/tandarts_gr.jpg
Om te zoenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt een lekker bekkie die eerste
Die hebben we nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om mee in het weiland te crossen ja
Nee, ik moet 3 kwartier in een bus zitten om bij een bioscoop te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is echt NIETS te doen bij jullie he
Damn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik moet 3 kwartier in een bus zitten om bij een bioscoop te komen.
Bijvoorbeeld..
Dat wel-niet is echt heerlijk Limburgs hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Máár, het is hier wel niet erg als je je auto vergeet op slot te doen.
Bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wel-niet is echt heerlijk Limburgs he
Ik ken een stuk of 15 Limbo's en allemaal zeggen ze wel niet
Maar niet doorvertellen he, maar mijn ouders zetten hun auto's nooit op slot thuis
Als ik ERRRRRRGENS een hekel aan heb is het wel aan het woord "wablief".quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Zeggen ze ook allemaal wablief? Want hier gaan ze blaffen als ik dat zeg.
! Waar wonen ze?
.
Ik zeg het héééééél vaak!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik ERRRRRRGENS een hekel aan heb is het wel aan het woord "wablief".
Ik kan veel, erg veel hebben, maar dat![]()
.
En ze wonen allemaal rond Maastricht en Heerlen.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg het héééééél vaak!
Kun je nagaan. Ik woon in het noordelijkste puntje van Limburgs.
En ze praten hier allemaal Brabants met een tikkeltje Venloës erbij.
Bwaaah!
Ik vind "wat?" en "hè?" juist zo onbeleefd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het zo verschrikkelijk onbeleeft klinken.
ik haat wabliefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind "wat?" en "hè?" juist zo onbeleefd.
En dat zeggen ze hier allemaal.
Geef mij dan maarWablief
!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind "wat?" en "hè?" juist zo onbeleefd.
En dat zeggen ze hier allemaal.
Geef mij dan maarWablief
!
ik volg het niet eens meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ijshoer weet van geen ophouden
Ik ga mijn excuses toch niet aanbieden als die mongool niet normaal praat!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Sorry?"
"Wat zei je?"
"Pardon?"
Zomaar wat voorbeelden
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mijn excuses toch niet aanbieden als die mongool niet normaal praat!
Okay, wat zei je kan wel. En dat zeg ik ook wel eens hoor !
En Pardon is zo'n kakwoord!
Alleen maar omdat ik wablief zeg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kakwoord
Dat heet ABN.
Wanneer ga je oorhoepels kopen en je haar strak achterover trekken en bij de AH keihard tegen jongens met een bontkraag schreeuwen: "Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankerlijjer"
Ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik wablief zeg?!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja!![]()
* Zoekt stuk tekst van vleeshaak van gisteravond om de teleurstelling duidelijk te maken.
Jawel hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Mark is daarna niet meer in de slowchat geweest hè?!
Vanochtend ook niet toch?!
Maar hij komt altijd even goedemorgen zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor!
En vanmorgen niet nee. Maar hij is gewoon aan het werk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
Vodafone live! in het buitenland
Dit topic![]()
![]()
En dan de 2e post![]()
![]()
Misschien heeft hij het wel druk ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar hij komt altijd even goedemorgen zeggen.
Doet ie ook altijd op msn. Behalve vandaag dan.
Ik heb wel eens een rekening van 500 gulden gehad toen ik 11 was ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je echt het IQ van een drol![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een rekening van 500 gulden gehad toen ik 11 was ofzo.
Ik heb er een half jaar de krant voor moeten rondbrengen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
BO, check Jeep-Chrysler topic
Sorry hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:26 schreef BoJo het volgende:
en Mark heeft vanochtend wel goeiemorgen gepost hoor![]()
Vroeger hadden we nog wel eens echte négers in de slowchat man!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is er maar 1 hier die daar een beetje bij in de buurt komt....
En ik ben het niet
Af en toe nu nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog wel eens echte négers in de slowchat man!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er is er maar 1 hier die daar een beetje bij in de buurt komt....
En ik ben het niet
gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
De oudere firebird Trans Ams zijn veul mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droomautotjes
Je bent echt fan als ze in je fotoboek staanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
De oudere firebird Trans Ams zijn veul mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droomautotjes
Sinds ik deze auto voor het eerst zag (ik was 12) wilde ik hem al. Ik was meteen verliefd op de lijnen en dat geweldige geluid.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt fan als ze in je fotoboek staan
Het geluid is idd echtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sinds ik deze auto voor het eerst zag (ik was 12) wilde ik hem al. Ik was meteen verliefd op de lijnen en dat geweldige geluid.
Dit is een echte auto en niet van die crap die je tegenwoordig ziet wat ze dan een sportauto noemen
shhhtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het geluid is idd echt
De lijnen zijn idd voor die tijd echt geweldig ja.
En crap van tegenwoordig?De wegligging van dit ding is natuurlijk niets bij de sportauto's van tegenwoordig
.
nee juist andersom.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
shhht
Zo'n auto hoort kut te besturen te zijn. Nu hoef je alleen maar te kijken naar het stuur en je draait al 360 graden. Zo hoort een sportbak niet te zijn daar moet je bezweet en wel met spierpijn in je armen en benen uit komen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee juist andersom.
Vooral bij die oudere auto's heb je wel stuurbekrachtiging, maar die's niet snelheidafhankelijk.
Dus bij 120 stuurt hij net zo als bij 5 km/h
Weet je wat voor verschil dat maakt
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
Uh TS blond?
Je plaats in onzin ee ntopic dat je patty een top wijf vind. Denk je dat het serieus genomen word.. denk ut niet
Post iemand dit:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef 2609 het volgende:
Volgens mij was ie al wat jaartjes verlamd en kon ie al niet lopen maarjah![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee!? Dat meen je niet?!
Dan is het helemaal zielig!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
jawel kijk maar:
[Als hij op zijn terugweg van een optreden van de weg raakt en hij met zijn Mercedes tegen een boom belandt op nog geen 200 meter van zijn huis in zijn voormalige woonplaats Hierden in Gelderland. Koos heeft een dwarslaesie en is vanaf z'n borst verlamd.]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Stiffmaster het volgende:
nu moet ie zeker in een rolstoel....
quote:
Lotus is een fijn bakkie. Megaveel grip en lekker exclusief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Lijkt me wel tof (heb niet zo verstand van auto's als hij mooi is vind ik het wel okay)
Ik heb meegereden in een Lotus Exige en die gast hoefde echt amper het gas of zijn stuur aan te raken en dat ding reageerde (ook een leuke bak trouwens, zit alleen super kut)
Ik ging ervan uit dat dat bij oude autos lastiger ging
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
deze gast is ook fucked trouwens:
http://www.supramania.com/forums/showthread.php?t=5208
quote:She threw them at me shouting who's are these. I was sitting in the living room and there was a full house sitting.
ja want ik weet hoe het isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Maar heb jij recht van spreken?
Jeepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik,Wrangler
Dan wordt hij NOG vaker gebruiktquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
ik vind trouwens dat ze deze hier ook moeten toevoegen
[afbeelding]
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet mijn tas maar eens gaan inpakken bedenk ik me net
Vanavond verjaardag van een vriend van me, en vanaf morgen de eerstejaars flink pesten op "De Kaag"quote:
+.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
maar dan moet ik je missen een aantal dagen![]()
ritje in de nieuwe auto die ik dan koop ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg BoJo, als jij je Jeep aan kleintje verkooppt heWelk percentage krijg ik dan voor het jou wijzen op het topic?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ritje in de nieuwe auto die ik dan koop ?
maar het is niet erg waarschijnlijk dat ze hem gaat kopen![]()
+.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit leek me wel een toepasselijke smiley
dit zou een erg makkelijke inkopper zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb zojuist het ergste schrikmoment uit mijn leven gehad tot nu toe.
Ik heb net even gedouched, lekker met muziek aan enzo. Kom ik terug de huiskamer in, ZIT DAAR GODDOMME EEN VRIEND VAN ME RUSTIG EEN PEUKJE TE ROKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Bleek dat ik de deur niet goed op slot had gedaan
Mijn hart bonkte overal behalve waar het hoort![]()
Idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit zou een erg makkelijke inkopper zijn![]()
kloptquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb zojuist het ergste schrikmoment uit mijn leven gehad tot nu toe.
Ik heb net even gedouched, lekker met muziek aan enzo. Kom ik terug de huiskamer in, ZIT DAAR GODDOMME EEN VRIEND VAN ME RUSTIG EEN PEUKJE TE ROKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Bleek dat ik de deur niet goed op slot had gedaan
Mijn hart bonkte overal behalve waar het hoort![]()
was hij even blij dat je gun niet loaded wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik schrok me wel de tyfus
Had ik hem zo ondergespoten zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was hij even blij dat je gun niet loaded was![]()
![]()
bij mij had niemand het overleefdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was hij even blij dat je gun niet loaded was![]()
![]()
Heldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
wild om je heen schieten, waarschijnlijk hadden de buren en ikzelf het ook niet overleefd![]()
ga eens werken ipv aftellenquote:
JA!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef BoJo het volgende:
moet ik eigenlijk een woordenboek tukkers-nederlands of twents-nederlands meenemen naar de meet ?
stfu jijquote:
Jij praat sowieso onverstaanbaar.quote:
hou volgende keer dan je muilquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij praat sowieso onverstaanbaar.
Als ze hadden gezegd dat het Frans was had ik het ook geloofd.
kom je ook t0n?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef t0n het volgende:
wát... jullie kunnen echt niet praten.
tiefehondquote:
ik heb alleen niks anders te doen, ze moeten alleen niet nu 2 minuten voor het eind gaan bellenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je gaat aftellen, duurt het veel langer...
Niks te doen? Je werkt toch niet bij de overheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb alleen niks anders te doen, ze moeten alleen niet nu 2 minuten voor het eind gaan bellen
Bo bij de overheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks te doen? Je werkt toch niet bij de overheidBedenk iets wat je kunt gaan doen, bereid je werk van morgenochtedn voor of zo!
alsof jij recht van spreken hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks te doen? Je werkt toch niet bij de overheidBedenk iets wat je kunt gaan doen, bereid je werk van morgenochtedn voor of zo!
Ha!quote:
vorige weekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ha!
Eindelijk neuken!
Speaking of neuken, hoe is het vorige week donderdag afgelopen eigenlijk?
Owhquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vorige week![]()
straks bedoel je![]()
witch reminds me, must go shower anders ben ik straks laat ook![]()
we gaan alleen even een hapje eten.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Owh
In de vakantie ben ik niet zo goed met dagen/data blijkt wel weer
Maarre... veel plezier![]()
Laat je haar wel heel?![]()
heb ik zeker weer gemist??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteravond was het leuker
ze word morgen pas omgebouwd tot vrouw en je wilt nog even zien wat je gaat missen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we gaan alleen even een hapje eten.....![]()
ze is van de week opgeroepen om geopereerd te worden..... aka morgen snijden![]()
ga ik ook doenquote:
kan ik niet... dyslectischquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zien we je over een half uur wel weer, aangenomen dat je snel kunt lezen
ja vond ik nou ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteravond was het leuker
Welke kleur rood en hoeveel ? Anders weet ik wel iemand voor jequote:
quote:
Maar wel centjes verdiend hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Door werk al 5 pta slowchat topics gemist![]()
je hebt niet veel gemist hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Door werk al 5 pta slowchat topics gemist![]()
gelezenquote:
Ik blijf erbij, gewoon terug loeien.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zie ik als ik ;s ochtedns wakker word, en naar de plee loopalleen dan keer 25, met een stuk of 40 schapen er tussen
Ljouwertquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Is een leuke MP3tje ja
Ik weet niet of ze loeien.. Ik horo het al almper als er een F16 op een paar meter overvliegt, laat staan als er een koe staat te loeien
Dat is op 3 kilometer van mijn mooie stulpje.... Als ik tussen de koeien g astaan, en naar het zuidne kijk, zie ik de flats. Ik won dichter bij het cnetrum van de stad als de mensen in de 'suburbs'aan het zuiden van de stad, maar in plaats van in een vinex locatie woon ik prachtig tussen de landerijenquote:
Beter dan, ik ben 10 jaar op vakantie geweest bij Sumar en Bergum, en ben wel eens naar Leeuwarden gefietstquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is op 3 kilometer van mijn mooie stulpje.... Als ik tussen de koeien g astaan, en naar het zuidne kijk, zie ik de flats. Ik won dichter bij het cnetrum van de stad als de mensen in de 'suburbs'aan het zuiden van de stad, maar in plaats van in een vinex locatie woon ik prachtig tussen de landerijenik ben echt verliefd op ons huisje
De wind stond echt bijna altijd weg van de camping, alleen als je boodschappen ging doen rook je 't 5 seconden ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet de kartbaan ook wel te waarderen
SumarIn de zomer?
Knijper op de neus denk ik, of had je niet zoveel last van 'It Stjonkfabryk'?
de 1e dag dat ik op het werk kwam lag er een parkeerbon in mijn postvakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar wel centjes verdiend he
lolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, dat Sandra wil, wil niet zeggen dat ze ook mag hoor.. Maar als ik ineens weg ben, lig ik waarschijnlijk met een hoofdwond op de vloer
lullig is datquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de 1e dag dat ik op het werk kwam lag er een parkeerbon in mijn postvakdus ik heb vandaag weer voor jan lul staan werken
Weet je het historisch centrum daar te vinden? Zit dat bij de volkssterrenwacht? Want daar wil ik eens met Sandsra naar toe (Die kan toch niet ruikenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De wind stond echt bijna altijd weg van de camping, alleen als je boodschappen ging doen rook je 't 5 seconden ofzo
Daar bij 't gemeentehuis zit ook de Fierljepbaan, rare sport is dat, heb er een keer gekeken
Historisch centrum in sumar of bergum? 'T komt me niet bekend voorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je het historisch centrum daar te vinden? Zit dat bij de volkssterrenwacht? Want daar wil ik eens met Sandsra naar toe (Die kan toch niet ruiken)
en kleintje gaat hem niet kopen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
VERTEL!!!! Is het de GTV geworden ? Dan hoop ik extra dat je de Jeep aan kleintje verkoopt
Dan zullen ze denk ik bijelkaar zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Historisch centrum in sumar of bergum? 'T komt me niet bekend voor
Wat ook leuk is, is een rondje om het bergummermeer fietsen
Bij de volkssterrenwacht ben ik nooit geweest.
dubbel jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
en kleintje gaat hem niet kopen hoor
-vaste telefoon gebruikenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:21 schreef PeuRac het volgende:
de meid maakt de accu van mn telefoon elke dag leeg![]()
zodat je eraan herinnert word dat je al 2 uur rijd, en dat het best verstandig is ff een pauze te houden?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:23 schreef PeuRac het volgende:
waarom geven Audi's elke 2u aan dat je al 2u in de auto zit
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
-vaste telefoon gebruiken
-elke dag opladen
-andere telefoon kopen
-niet zeuren
je mag kiezen
Hehe, net 4u aan een stuk gereden, stomme ding bleef maar knipperenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zodat je eraan herinnert word dat je al 2 uur rijd, en dat het best verstandig is ff een pauze te houden?
Ik had geen bereik remember?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
god wat had dat irritant gewezen op vakantie![]()
hamer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
god wat had dat irritant gewezen op vakantie![]()
ohjaquote:
ja, dat is wel flink klotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet morgen in een Opel chauffeuren
is mij ook 2x overkomen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet morgen in een Opel chauffeuren
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo en een VW?Heb je Kreator al gemaild dat je een VW overweegt?
ik moet een Frontera rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
is mij ook 2x overkomen hoor
Zafira en een nieuwe Omega.![]()
Slaap lekkerquote:
wat is het kentekenquote:
morgen even spieken op werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |