volgens mij kun je beter gelijk opzeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef highworker het volgende:
ik ga een betalingsregeling aanvragen, want dit kan ik echt niet betalen..
dat is voor sommige mensen teveel gevraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon iets beter nadenken en je realiseren dat je dat soort zottigheid niet moet doen als je in het buitenland zit.
Nou ik dacht dat wanneer ik gebruikte maakte van het Vodafone netwerk in Duitsland,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon iets beter nadenken en je realiseren dat je dat soort zottigheid niet moet doen als je in het buitenland zit.
Post eens een scannetjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef highworker het volgende:
OMG OMG OMG OMG
ik heb een telefoonrekening van 1300 euro!!!!
en ik heb alleen maar een kwartiertje per dag met laptop en gsm m'n mail gechecked!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef highworker het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat wanneer ik gebruikte maakte van het Vodafone netwerk in Duitsland,
het wel mee zou vallen. Vodafone=Vodafone...
![]()
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef highworker het volgende:
[..]
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?
dat wel, maar goed als je dat niet weet dan heb je de afgelopen jaren toch echt onder een steen doorgebrachtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef highworker het volgende:
[..]
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wel.
Snap je wel dat het stiekem érg vermakelijk is?
jezus zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef highworker het volgende:
[..]
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef highworker het volgende:
[..]
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |