Dit is een bootquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef Fugie het volgende:
alexxx kloon award voor herman!
Wel! En ik heb nog uitleg tegoed van jou; waarop baseer je dat Ijshoer niet langer dan 3 maanden zou uithouden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
sinds wanneer heeft peu een vriendin en foto's?
Of willen we geen foto zien
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:36 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Wel! En ik heb nog uitleg tegoed van jou; waarop baseer je dat Ijshoer niet langer dan 3 maanden zou uithouden?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen.
Vertel?
algemeen bekend. Let maar op. Bijna geen 1 modje gaat zonder ruzzie weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ervaring?
of toegang tot crew-fora
leg je dan zelf je eieren of niet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Nee, de paashaas. Nou goed?
Helaas, het juiste antwoord ontbreekt. Je denkt wel vaker dingen, zo ook deze:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
algemeen bekend. Let maar op. Bijna geen 1 modje gaat zonder ruzzie weg.
Het is ook een 1 groot lik je maar in verhaal. Mother-Mother of zo iets was opeens gesiert met extra regel van milf van danny. 2 weken later is het opeens een modje van onzin waar ze bijna nooit komt.
Nathalie heeft geen tijd om te modden dus gaat ze weg bij haar stukje forum. paar weken is ze opeens admin. Heeft ze er opeens wel tijd voor![]()
En zo zijn er nog wel wat dingetjes waar ik dit alles uit kan opmaken. En nee geen verhalen of gebeurtenissen
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
* Grolsch Beugel aan Bo geeft
Ah kijk, een man jochie met smaakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
* Grolsch Beugel aan Bo geeft
nog niet helemaal maar het zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Fugie het volgende:
Forum BAF! is dood
dat wist ik helemaal niet
maar dan wel een paarse_paashaasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Nee, de paashaas. Nou goed?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan wel een paarse_paashaas
nah dan weten wat ons te doen staatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
en bo, baf leeft weer als fok down gaat !
Aggosj, 't ventje zonder baardgroei die vorige week zijn eerste biertje mocht drinken heeft ook wat te melden hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ah kijk, een man jochie met smaak
waar waar waar???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
En nu onder het genot van een biertje De Lama's kijken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aggosj, 't ventje zonder baardgroei die vorige week zijn eerste biertje mocht drinken heeft ook wat te melden hoor
lees je in en je weet het. Heeft iets te maken met een zipjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Helaas, het juiste antwoord ontbreekt. Je denkt wel vaker dingen, zo ook deze:
ja hij is leuk jaquote:
You've completely lost me there. Toch maar een brave kloon reggen, na enige tijd probeer ik FP-moderator te worden, dan ga ik in crew-fora zoeken naar een zipje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lees je in en je weet het. Heeft iets te maken met een zipje
Moet ik ze wel eerst makenquote:
Kijk daar! De enige fokker die het zipje met ijsmeis haar naaktfoto's niet heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
You've completely lost me there. Toch maar een brave kloon reggen, na enige tijd ga ik als FP-moderator in de crew-fora zoeken naar een zipje.
@ThaFreak/Tjabbo, binnenkort heb ik een nieuwe IP, verklikken is nutteloos.
Ga weg dan, sufkop.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
Die heb ik al. Strakke lichaam, trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk daar! De enige fokker die het zipje met ijsmeis haar naaktfoto's niet heeft
Heey pr0n....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
You've completely lost me there. Toch maar een brave kloon reggen, na enige tijd probeer ik FP-moderator te worden, dan ga ik in crew-fora zoeken naar een zipje.
Ik zou bijna zeggen: MutZ, maar die is al mod op SESquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
You've completely lost me there. Toch maar een brave kloon reggen, na enige tijd probeer ik FP-moderator te worden, dan ga ik in crew-fora zoeken naar een zipje.
Nou, ik geloof je wel. Die Natalie is behendiger dan ik dacht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Heey pr0n....![]()
ik kan je verzekeren dat Tjabbo of ik jou niet verlinkt hebben......geloof het of niet maar tis wel zo![]()
het is vrij bekend. Iets van wat zal het zijn 1.5 jaar geleden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Nee, maar het weegt wel meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:17 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Die heb ik al. Strakke lichaam, trouwens.
Maar dat is nog geen reden om haar als moderator aan te stellen.
Ag ze is toch al veel en veel besproken in de crew dus tjha waarom dan niet opnemen in de crewquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:17 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Die heb ik al. Strakke lichaam, trouwens.
Maar dat is nog geen reden om haar als moderator aan te stellen.
Kijk ik straks even op mijn laptop, op de huis-pc staat geen quicktime blijkt nuquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:05 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Kende 'm al, werkelijk hilarisch. Heb je dit al gezien?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nou al een mail gestuurd naar "het keldertje" ?
En waarom zouden we dat doen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Heey pr0n....![]()
ik kan je verzekeren dat Tjabbo of ik jou niet verlinkt hebben......geloof het of niet maar tis wel zo![]()
Rare mensen daar zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja
Ik kreeg als antwoord dat ik te ranzig voor ze was![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef Fugie het volgende:
die gasten zijn soms echt niet grappig bij de lamas
nu voetbal tijd
Dat zei ik dus alquote:
ja vannacht thuis gekomen, het huis ruikt ineens een stuk frisser en ik heb een fatsoenlijke maaltijd gehad thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
Ouders al thuis btw Bo?
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Heb jij trouwens als MOD niet automatisch toegang?
Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, Tjab, mag ik niet gewoon eens een keertje zo voor de gein eens een uurtje jouw account lenen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja vannacht thuis gekomen, het huis ruikt ineens een stuk frisser en ik heb een fatsoenlijke maaltijd gehad thuis![]()
heb je gedouchedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja vannacht thuis gekomen, het huis ruikt ineens een stuk frisser en ik heb een fatsoenlijke maaltijd gehad thuis![]()
Verdullequote:
Avondje zuipen op mijn kostenquote:[..]
Wat heb je ervoor over?![]()
Je kent mijn postuur?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Avondje zuipen op mijn kosten
Aangezien je getrouwd bent zul je na 4 biertjes al vast op de grond liggen![]()
5quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je kent mijn postuur?
Guess again.
![]()
de was kan ik zelf nog welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moeder heeft je stapel stinkende was weggewerkt?
quote:
Ik ken jouw postuur wel jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je kent mijn postuur?
Guess again.
![]()
luie flikker.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik heb niet stofgezogen en er zat nog een wasbak met afwas in oud water te meuren
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en italiaantjes vreet ik er bij als snacks.![]()
GTV, is het mooist en past het best bij je dnek ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Nogmaals mijn lijstje :
-Alfa Romeo 156 1.9 jtd
-Lancia Kappa 2.0
-BMW 525 tds
-Honda Prelude 2.0 of 2.3 4ws
-Toyota Celica T18 1.8 of 2.0
-Fiat Coupe 2.0 met of zonder turbo
-Alfa Romeo GTV 2.0 ( of 2.0 V6 turbo)
-Volvo V40 1.9 TD
Welke zouden jullie kiezen en waarom?![]()
ik had het goed hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en italiaantjes vreet ik er bij als snacks.![]()
Voetbalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
luie flikker.![]()
hehehe. wel genoeg bier gehad neem ik aan ?
ik ga zo voetbal kijken.
Nederland-Duitsland.
Altijd lachen.
celica 2.0iquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Nogmaals mijn lijstje :
-Alfa Romeo 156 1.9 jtd
-Lancia Kappa 2.0
-BMW 525 tds
-Honda Prelude 2.0 of 2.3 4ws
-Toyota Celica T18 1.8 of 2.0
-Fiat Coupe 2.0 met of zonder turbo
-Alfa Romeo GTV 2.0 ( of 2.0 V6 turbo)
-Volvo V40 1.9 TD
Welke zouden jullie kiezen en waarom?![]()
nee karbonade.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ken jouw postuur wel ja
Is dat allemaal bier wat daarin is gegaan?![]()
bier en karbonade écht een goede mix.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om de boel weg te spoelen zeker
Bier en pizzaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bier en karbonade écht een goede mix.
alleen geen satésaus erbij doen dan.
anders
doe ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
le-zen
Nog geen 15 posts boven je post dat je niet wist wat er gespeeld werd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe ik ookquote de post eens die ik over het hoofd heb gezien
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
t lukt mn vriendin niet echt om een update van IE te installerenze is beter in boeven vangen
mag negerin wel ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker snugger
En is ze agent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog erger dan neuken met een n***r
fijn plan, jeep kopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
Als je nu eerst je Jeep eens verkoopt
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:28 schreef BazzoS het volgende:
OMFG NEE! Jan Smitje die het volkslied zingt![]()
Nee hij is verstandig, hij houd z'n mond en laat die mannetjes rondrennenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En straks gaat ie verder over zn oma en zn vrienden?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee hij is verstandig, hij houd z'n mond en laat die mannetjes rondrennen
Nee, harddrugsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Hadden ze hem zeker een haring beloofd.
klinkt als een ramp jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Man wat rij ik deze week op een gaar barrel.. Toerenteller is stuk, dus doen meteen de motorrem en de cruise control het ook maar even niet.. bekleding van de stoel is naar z'n grootje, hebben ze een los deel van een oude zitting overheen getrokken.. en er klopt iets in z'n algeheel niet met de motor..
Zal me niet verbazen als die met mijn rijstijl de 2e week nieteens door komt..![]()
ik had het je toch niet aangedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Arme student weet je wel
sssjjhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij een negerin geneukt?
Nee, die zijn wel verstandigerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had het je toch niet aangedaan
willen je ouders niet weer een Jeep ?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef BoJo het volgende:
euhh waar is mijn post in het pta meet topic gebleven![]()
zeker een note erbij![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, die zijn wel verstandiger![]()
En ALS ze er 1 kopen is het weer een oer-wrangler
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde zeggen dat je een landverrader was
Maar je bent natuurlijk helegaar geen Nederlander![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111!!!oneone!!één!!!oneone!1!11!!!!
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]ach een paarse mossel moet je ook eens in je leven gehad hebben he
![]()
quote:Oh enig voor je! Je hebt even een goed leven jij he! (kun je wel zien ook aan je buik)
Dat zullen ze nooit wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:15 schreef BoJo het volgende:
maar ze is surinaams dat valt toch onder de groep langzame nederlanders?![]()
nu ff niks, de laatste was Zweedsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu houd je het op lekkere oostblok sletjes?
ze had al 2 kinderen, toen de oudste me een keer papa ging noemen ben ik hem gepeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit wordenNederlanders dan hè. Langzaam zijn ze idd nogal ja
mmmmwhahahahahaquote:
Dudequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze had al 2 kinderen, toen de oudste me een keer papa ging noemen ben ik hem gepeerd![]()
ik weet hetquote:
andersom bedoel jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw moeder kijkt waarschijnlijk gewoon over je heen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw moeder kijkt waarschijnlijk gewoon over je heen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze had al 2 kinderen, toen de oudste me een keer papa ging noemen ben ik hem gepeerd![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het
ik dacht dat die kleine wel zou snappen wie z'n pappie was aangezien ie er om de week zat ofzo. Zit ik een keer savonds op z'n ma te wachten en hij achterin de auto, kijkt ie me aan en zegt ie ineens "pappie".![]()
![]()
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
mijn ma ik heb haar 5 weken amper gezien, het eerste waar ze weer over begint te zeiken is dat ik dik geworden ben![]()
zeg je gewoon dat je pik is meegegroeidquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
mijn ma ik heb haar 5 weken amper gezien, het eerste waar ze weer over begint te zeiken is dat ik dik geworden ben![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehe dan ben jij een reuze lilliputter![]()
Voelen ma?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zeg je gewoon dat je pik is meegegroeid![]()
ik heb nooit lange relaties, we waren eerst goede vrienden en toen heb ik haar geholpen met verhuizen en van het 1 kwam het anderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie wat gehad dan?
Dat is ook best lang jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nooit lange relaties, we waren eerst goede vrienden en toen heb ik haar geholpen met verhuizen en van het 1 kwam het ander![]()
3 maanden geloof ik. Best lang voor mijn doen![]()
He verdullequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
oh kut
ik dacht dat het over z''n ex ging hehehe![]()
ja hij had het over mijn moederquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan wel het MSN-adres van mijn moeder hebben?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:20 schreef Tjabbo het volgende:
doe maar vriendin talk in de slowchat
nee die vond mij helemaal niet dikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
oh kut
ik dacht dat het over z''n ex ging hehehe![]()
Je zocht op google naar maffia?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
sletjes, don't disrespect my mamma![]()
[afbeelding]
Was ze zelf 300 kilo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die vond mij helemaal niet dik![]()
voorderest was het een vage trut![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
quote:
Feuteux?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze was niet de dunste nee maar ook niet mega dik. Ze was niet lelijk hoor, beetje vaag alleen![]()
druk ? we zijn hier met z'n 4enquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
Zeggeeeee mannen, is het rust ofzo dat het ineens zo druk is?
precies./quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
Zeg Tjab, je elimineert 3/4 van de SC met dit soort posts
[..]
Ik heb helegaar geen vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!11!!oneone!!!111!!!!111één!!!oneone!!111!!!!
ik kijk vaagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
En alle buitenlanders zijn vaag
rokenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik dus net een slof Gauloises gehaald, BEN IK HEM GODVERDOMME KWIJT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn kat owned jou zelfs nogquote:
Je begon zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
We hadden het toch over die Surilander?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel opletten he, 3 maanden die suri en 3 weken die zweedse![]()
een kerel?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We hadden het toch over die Surilander?
BANAANVRAAG, BAN BAN BAN!!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
BAN BAN BAN
TF ban jij hem? jij hebt toch zo'n knopje sinds kort?
ohwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We hadden het toch over die Surilander?
ik wil alleen jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet het bij Bo maar nooit
Ik las zuigenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohw![]()
maar toen was ik dunner toen ik met die surinaamse had dus daar had ik geen gezeik mee. Zij was trouwens wel de enige die echt goed kon koken van al m'n exen![]()
* ThaFreak met herman eensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
BAN BAN BAN
TF ban jij hem? jij hebt toch zo'n knopje sinds kort?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn kat owned jou zelfs nog![]()
[afbeelding]
nee die klaagde erniet over dat zeg ik netquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik las zuigen
Onee toch niet
Maarre... ja daar zijn het surilanders voor he
En klaagde die Zweedse er ook over dan?
Ja blijf verdulle nou eens bij dezelfde manquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die klaagde erniet over dat zeg ik net![]()
Ja wees er maar trots op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR GA JE MARCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja blijf verdulle nou eens bij dezelfde man
tuinmanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
De tuinman van m'n ouders vervoegd "klaagde" trouwens als "kloeg"![]()
![]()
en "hing" als "hong"![]()
Wat een [afbeelding]
Beter mafioso dan boerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja wees er maar trots op.
je wordt gebacked door mafioso![]()
"t is maar goed dat ik niet in IJsselstein ben anders had ik nu kneiterlazerus in de kroeg gezetenquote:
Dan heb ik me morgen toch een partij chagrijnige vrienden om me heenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:37 schreef BoJo het volgende:
wedden dat die moffen in de laatste minuut 3x scoren![]()
mijn collega is ook zo'n voetbal fanaat, stiekem hoop ik eropquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb ik me morgen toch een partij chagrijnige vrienden om me heen
Heb je al je pimpgoederen even op een hoop geveegd?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:39 schreef BoJo het volgende:
check de ondertitelinginginginging
[afbeelding]
droog![]()
ouwe foto en mijn Jeep staat er niet op dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al je pimpgoederen even op een hoop geveegd?
Ik dus nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef BoJo het volgende:
het bewijs herban :
[afbeelding]
ik lust wel bier![]()
nee laten we bij die van jou maar gelijk stoppenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer beginnen he?
[afbeelding]
Strak; erg strak planquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee laten we bij die van jou maar gelijk stoppen![]()
![]()
matige poging tot grappig proberen te zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, die foto is oud, dit jaar paste je niet meer in dat shirt![]()
ik moet oppassen, er liggen nog steeds spullen van mij bij jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
matige poging tot grappig proberen te zijn
overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Sandra zelden zo hard horen lachen
ohja??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet oppassen, er liggen nog steeds spullen van mij bij jou![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een paar foto's op de vorige pagina. Ze zag julie voor het eersttot later
"whahaha is dat die Herman die jou steeds zo belachelijk maakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Sandra zelden zo hard horen lachen
CD's en je had nog andere spullen liggen waar je vanaf wou??quote:
Dat dacht ik dus ook al jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
matige poging tot grappig proberen te zijn
Schooiertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CD's en je had nog andere spullen liggen waar je vanaf wou??
* BoJo is de cds en andere spullen waar ik vanaf wou in de fik aan het steken op het balkon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CD's en je had nog andere spullen liggen waar je vanaf wou??
Volgens mij fikken remblokken niet zo goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo is de cds en andere spullen waar ik vanaf wou in de fik aan het steken op het balkon.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo is de cds en andere spullen waar ik vanaf wou in de fik aan het steken op het balkon.
wanneer kom je je zooi ophalen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij fikken remblokken niet zo goed![]()
kut, moet ik ze de volgende keer dieper bij Peu in z'n kont rammenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
Zooooooooooooo
Sigaretten eindelijk gevonden
Ik wil je wel helpen, heb er ervarig meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief waardevermeerderende Eupfel onderdelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
wat zou ik aan inruil krijgen op m'n jeep op een auto van 7000 euro![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, heb er ervarig mee
[afbeelding]
wordt
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief waardevermeerderende Eupfel onderdelen?
Ah.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
die word volgende week weer vervangen voor een Jeep onderdeel![]()
Ook geen dildo van het porno naspelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Er zit/zat niks in mn kont
Eeuh, misschien moet ik zaterdag naar Zandvoort, werken, begin van de avond dan? Anders of 3 weken op de meet?![]()
Ehm...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik wil trouwens niet weten wat er in die pot zit![]()
ik pleur die meuk (wat ik geheid ga vergeten) wel in m'n auto voor de meetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Er zit/zat niks in mn kont
Eeuh, misschien moet ik zaterdag naar Zandvoort, werken, begin van de avond dan? Anders of 3 weken op de meet?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
22inch subwoofer, check plaatje![]()
[afbeelding]
http://www.thetrue22.com
haal snel weg, laat Fugie dit niet zienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
Hebbe hebbe hebbequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
haal snel weg, laat Fugie dit niet zien![]()
![]()
Mad mikequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
Oooooooh, dus DAT jeukt er zoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook geen dildo van het porno naspelen?
en als je t niet vergeet, vergeet ik het waarschijnlijk in mijn auto te dumpenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik pleur die meuk (wat ik geheid ga vergeten) wel in m'n auto voor de meet![]()
moet ze eens in de spiegel kijken en op haar vingers na tellen hoe knap ze zelf wel niet isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een paar foto's op de vorige pagina. Ze zag julie voor het eersttot later
Je wilt het niet wetenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ze eens in de spiegel kijken en op haar vingers na tellen hoe knap ze zelf wel niet is
die is wel erg hard hoor markquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ze eens in de spiegel kijken en op haar vingers na tellen hoe knap ze zelf wel niet is
Nee hoor ik zou pas hard zijn als ik zou zeggen. Komt ze niet boven de 8 uit is ze te lelijk.quote:
Neh jo randje verhaal jo. Gij is toch gene mietteke hequote:
quote:4 - Waarschuwingslampje voor defect in verlichting defect
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef BoJo het volgende:
kzit de myreviews te lezen op autoweek.nl van de 156 jtd te lezen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |