Dit is een bootquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef Fugie het volgende:
alexxx kloon award voor herman!
Wel! En ik heb nog uitleg tegoed van jou; waarop baseer je dat Ijshoer niet langer dan 3 maanden zou uithouden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:32 schreef ook_gek het volgende:
sinds wanneer heeft peu een vriendin en foto's?
Of willen we geen foto zien
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:36 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Wel! En ik heb nog uitleg tegoed van jou; waarop baseer je dat Ijshoer niet langer dan 3 maanden zou uithouden?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Ik hang aan je lippen.
Vertel?
algemeen bekend. Let maar op. Bijna geen 1 modje gaat zonder ruzzie weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ervaring?
of toegang tot crew-fora
leg je dan zelf je eieren of niet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Nee, de paashaas. Nou goed?
Helaas, het juiste antwoord ontbreekt. Je denkt wel vaker dingen, zo ook deze:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
algemeen bekend. Let maar op. Bijna geen 1 modje gaat zonder ruzzie weg.
Het is ook een 1 groot lik je maar in verhaal. Mother-Mother of zo iets was opeens gesiert met extra regel van milf van danny. 2 weken later is het opeens een modje van onzin waar ze bijna nooit komt.
Nathalie heeft geen tijd om te modden dus gaat ze weg bij haar stukje forum. paar weken is ze opeens admin. Heeft ze er opeens wel tijd voor![]()
En zo zijn er nog wel wat dingetjes waar ik dit alles uit kan opmaken. En nee geen verhalen of gebeurtenissen
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
* Grolsch Beugel aan Bo geeft
Ah kijk, een man jochie met smaakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
* Grolsch Beugel aan Bo geeft
nog niet helemaal maar het zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Fugie het volgende:
Forum BAF! is dood
dat wist ik helemaal niet
maar dan wel een paarse_paashaasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Nee, de paashaas. Nou goed?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan wel een paarse_paashaas
nah dan weten wat ons te doen staatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
en bo, baf leeft weer als fok down gaat !
Aggosj, 't ventje zonder baardgroei die vorige week zijn eerste biertje mocht drinken heeft ook wat te melden hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ah kijk, een man jochie met smaak
waar waar waar???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
En nu onder het genot van een biertje De Lama's kijken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aggosj, 't ventje zonder baardgroei die vorige week zijn eerste biertje mocht drinken heeft ook wat te melden hoor
lees je in en je weet het. Heeft iets te maken met een zipjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Helaas, het juiste antwoord ontbreekt. Je denkt wel vaker dingen, zo ook deze:
ja hij is leuk jaquote:
You've completely lost me there. Toch maar een brave kloon reggen, na enige tijd probeer ik FP-moderator te worden, dan ga ik in crew-fora zoeken naar een zipje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lees je in en je weet het. Heeft iets te maken met een zipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |