dat ding blaast je weg jonge..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:59 schreef root1980 het volgende:
[..]
Stront ding man, zit geen neon bij....
Komen er zoveel uitlaatgassen uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat ding blaast je weg jonge..
Dan ben je nog niet in Doowrn geweest, in de Utrechtse Heuvelrug!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
AMURSFOWRT Die omgeving is Ewrg. ja en inderdaad, daar heuwrt Leusden ook bij. Gelukkig ligt er nog een Utrechtse Heuvelrug tussen!!!
zeg, mag ik ook een hobby hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Terpstra het volgende:
JunkieSietse ofzo, ROT EENS OP!! met je scooter rommel...
Is dit een scootertopic dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zeg, mag ik ook een hobby hebben?
O-oh o-oh - ik ben een hartendief,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Flyga het volgende:
Wat ik bedoel?
die R uit brace met hartedief
die R die R die R![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef HuHu het volgende:
Wees blij dat je de r nog kan uitspreken. Bij mij komt er iets van een ggghhh uit, in plaats van een r.
en een wekker ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pauper, een uitlaat kan niet snel zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef Charmian het volgende:
ik vind de leidse r maar raar
Idd, maar het is een misverstand om die als 'bekakt' te zien. In Leiden geldt meestal eigenlijk dat hoe erger de 'r' is, hoe hoger het Tokkie-gehalte van de gebruiker. De kakkers hier praten juist overdreven ABN.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef Charmian het volgende:
ik vind de leidse r maar raar
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Idd, maar het is een misverstand om die als 'bekakt' te zien. In Leiden geldt meestal eigenlijk dat hoe erger de 'r' is, hoe hoger het Tokkie-gehalte van de gebruiker. De kakkers hier praten juist overdreven ABN.
wrietvaewrdewrquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik blaas jou helemaal poep man!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik blaas jou helemaal poep man!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:20 schreef SaferSephy het volgende:
Ga lekker rijden op zo'n ding opgevoerd naar een miezerige 80/90km/u terwijl de rest van het ding (frame bandjes vering) is gemaakt voor max 45km...en het dan nog raar vinden dat je snel verongelukt met zo'n kreng.
oh...uh...naja danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Scooters lopen vanuit de fabriek 80-90. In Nederland worden ze door de importeur begrensd tot 45-50 omdat dat moet in NL. Ze zijn dus wel berekend op 80-90km/h.
Neemt niet weg dat het pauperdingen blijven![]()
Wowquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:25 schreef BertV het volgende:
Nu niet meer, maar geld-kostie...
Heb het gewoon niet meer, 2500,- aan reparaties in een maand.
lekker offtopic... ik maak toch te veel km's om duc te blijven rijden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Dat ben ik nog niet in een jaar kwijt...
Blackbird is ook wel leuk maar een stuk minder sportief dan je Duc
Je mag al mijn r's rollend lezen aangezien in uit amersfoort kom...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ontopic in KLBNog nooit gezien
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
het zijn SCOOTERS mensen....koop een auto en/of motor. kut pauperscooters
een R te ver?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:19 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee, die R dan in de reclame van tibet
OndeRRRdRRRukking
Die vent praat verdomme alsof hij een overvloed aan speeksel heeft
Ik ben Arnhems dus raad maar welke R ik heb
Ik dacht dat die allang opgelost was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:15 schreef Samcali het volgende:
Iemand file-lezer Rene Passet wel eens over view kilometew file bij Wottewdam horen spreken?![]()
Wie, Rene? In een vat met zoutzuur of zo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allang opgelost was.
Talking 'bout Dooooooowrn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
AMURSFOWRT Die omgeving is Ewrg. ja en inderdaad, daar heuwrt Leusden ook bij. Gelukkig ligt er nog een Utrechtse Heuvelrug tussen!!!
Wat is dat met jou en je achterlijke kicks?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |