dat ding blaast je weg jonge..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:59 schreef root1980 het volgende:
[..]
Stront ding man, zit geen neon bij....
Komen er zoveel uitlaatgassen uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat ding blaast je weg jonge..
Dan ben je nog niet in Doowrn geweest, in de Utrechtse Heuvelrug!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
AMURSFOWRT Die omgeving is Ewrg. ja en inderdaad, daar heuwrt Leusden ook bij. Gelukkig ligt er nog een Utrechtse Heuvelrug tussen!!!
zeg, mag ik ook een hobby hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Terpstra het volgende:
JunkieSietse ofzo, ROT EENS OP!! met je scooter rommel...
Is dit een scootertopic dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
zeg, mag ik ook een hobby hebben?
O-oh o-oh - ik ben een hartendief,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:55 schreef Flyga het volgende:
Wat ik bedoel?
die R uit brace met hartedief
die R die R die R![]()
Bij mij ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef HuHu het volgende:
Wees blij dat je de r nog kan uitspreken. Bij mij komt er iets van een ggghhh uit, in plaats van een r.
en een wekker ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pauper, een uitlaat kan niet snel zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef Charmian het volgende:
ik vind de leidse r maar raar
Idd, maar het is een misverstand om die als 'bekakt' te zien. In Leiden geldt meestal eigenlijk dat hoe erger de 'r' is, hoe hoger het Tokkie-gehalte van de gebruiker. De kakkers hier praten juist overdreven ABN.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:00 schreef Charmian het volgende:
ik vind de leidse r maar raar
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Idd, maar het is een misverstand om die als 'bekakt' te zien. In Leiden geldt meestal eigenlijk dat hoe erger de 'r' is, hoe hoger het Tokkie-gehalte van de gebruiker. De kakkers hier praten juist overdreven ABN.
wrietvaewrdewrquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik blaas jou helemaal poep man!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik blaas jou helemaal poep man!!!!!!!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |