Ja zeker, daarom heb je het ook gelezen en er een reactie op gegeven.quote:
Tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Misschien dat we een kant van het verhaal horen. Want verontwaardiging over iets heeft altijd eerst een verhaal.
Ik schroom er dan ook niet voor om een beetje te lachen na het lezen van jou verhaal.
Je mag blij zijn dat het geen Spetsnaz waren die op verlof waren
Nietsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Wat bedoel je nou? Dat wij iets deden waardoor het gerechtvaardigd was dat we klappen kregen? En wat is er dan zo grappig?
Dit soort verhalen worden vaak eenzijdig verteld. Wat er werkelijk is gebeurd ligt vaak anders dan men claimt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Wat bedoel je nou? Dat wij iets deden waardoor het gerechtvaardigd was dat we klappen kregen? En wat is er dan zo grappig?
Een ander die het voor me uitlegt TS.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dit soort verhalen worden vaak eenzijdig verteld. Wat er werkelijk is gebeurd ligt vaak anders dan men claimt.
En de Spetznaz, daar moet je geen ruzie mee krijgen idd.
Ehhh, ze zijn dezelfde nacht van het terrein afgegooid en het land uitgezet. Dat zegt wel iets over hoe de verhoudingen liggen, denk je ook niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dit soort verhalen worden vaak eenzijdig verteld. Wat er werkelijk is gebeurd ligt vaak anders dan men claimt.
En de Spetznaz, daar moet je geen ruzie mee krijgen idd.
Mag ik nu vragen hoe dat aanvoelt om klappen te krijgen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Metal_Mart het volgende:
Wellicht waren ze undercover.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Je mag blij zijn dat het geen Spetsnaz waren die op verlof waren
Dat zou ook nog kunnen. Of medewerkers van het GRU. FF lekker stoom afblazen op vakantie in Turkije.quote:
Tja en dan kan het helpen een hollander af te tuigen die de wodka vergeten is mee te nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Of medewerkers van het GRU. FF lekker stoom afblazen op vakantie in Turkije.
Het voelt niet zo leuk aan. Je schrikt je de tyfus als je je broer helemaal onder het bloed ziet zitten met een kapotgetrapt gezicht. Maar blijkbaar vind je het erg grappig. Goed hoor, moet jij weten. Je zult het al wel vaak hebben meegemaakt. Zo niet, hoop ik voor je dat je het nog eens meemaakt. Lachen man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag ik nu vragen hoe dat aanvoelt om klappen te krijgen?![]()
Werkt je kuif dan nog steeds zoals in jou avatar, dus daarmee bedoel ik,blijft die in model?![]()
Leuk man, kankerdombo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef junkiesietze het volgende:
Ik had niet eens zin om dat te lezen
Jij ging liever Neon Scootmobiel rijden zeker ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef junkiesietze het volgende:
Dan doe je je naam weinig eer aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef SmoothOperator het volgende:
ik zelf had een fok!ng bloedneus en moest 4 uur in de cel overnachten![]()
haha sietzequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef junkiesietze het volgende:
Maak je niet druk. Gewoon sportief opvatten. Ze gaan in ieder geval met de blote vuist "op de vuist".quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het voelt niet zo leuk aan. Je schrikt je de tyfus als je je broer helemaal onder het bloed ziet zitten met een kapotgetrapt gezicht. Maar blijkbaar vind je het erg grappig. Goed hoor, moet jij weten. Je zult het al wel vaak hebben meegemaakt. Zo niet, hoop ik voor je dat je het nog eens meemaakt. Lachen man.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Gewoon sportief opvatten. Ze gaan in ieder geval met de blote vuist "op de vuist".
En dat vele bloed zal ook wel meevallen. Bloed lijkt altijd erg veel, maar stelt in feite weinig voor. iets anders is het als je bv 2 liter bloed ziet liggen waarvan de ledematen er deels in drijven.
Dat kapot getrapt zijn zal dus wel meevallen. Hij was niet genoodzaakt om onder behandeling van een arts te vallen, dus daaruit concludeer ik dat dat beetje bloed op een licht overhemd al snel leidt tot dramatische berichtgeving.
ik heb er niet om gevraagd ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan doe je je naam weinig eer aan
Hehe, maar toch altijd ff de ambassade bellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
ik heb er niet om gevraagd ofzo![]()
hoefde trouwens niet eens verklaring af te leggen ofzo. geen boete , helemaal niets![]()
Ach kijk......er scheen dus niets ernstigs aan de hand te zijn aangezien hij niet is opgenomen geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Hij is in het hotel gehecht en daarna met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor een MRI-scan.
quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:32 schreef Choumacher het volgende:
Hee sorry van je broer, nog bedankt voor je reacties in mn tpoic over die stelletjes die hand in hand fietsen weet je nog![]()
wat denk je zelfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef root1980 het volgende:
Samenvatting aub...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:35 schreef Megumi het volgende:
Raad de TS geen vakantie in Rusland aan gaat pijn doen aan de kont.
Wodka flessen zijn redelijk groot. vandaar.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wodka flessen zijn redelijk groot. vandaar.
Idd, en het is niet prettig om halverwege de inhoud ervan weer naar boven te voelen komen.quote:
Stoer man achter je beeldscherm.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:49 schreef HarigeKerel het volgende:
En als je zo'n gozer zijn neus ofzo breekt mag je gaan ontdekken wat ze in een Turkse jail doen met een blond mietje![]()
Ik hoop dat bloemtejes je staan![]()
wat ben jij een irritante kutmongool zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Gewoon sportief opvatten. Ze gaan in ieder geval met de blote vuist "op de vuist".
En dat vele bloed zal ook wel meevallen. Bloed lijkt altijd erg veel, maar stelt in feite weinig voor. iets anders is het als je bv 2 liter bloed ziet liggen waarvan de ledematen er deels in drijven.
Dat kapot getrapt zijn zal dus wel meevallen. Hij was niet genoodzaakt om onder behandeling van een arts te vallen, dus daaruit concludeer ik dat dat beetje bloed op een licht overhemd al snel leidt tot dramatische berichtgeving.
hendrik pieter jan willem er zit poep op je hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:57 schreef footballx het volgende:
[..]
wat ben jij een irritante kutmongool zeg![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Kamaradski, kampagneiro,........zie jij wat ik zie?.......
Ja........kameraad........een zatte Hollander die billen aan het knijpen is bij vrouwen......
Idd kameraad....."trekken plan"........laten we ze eens op hun plaat gaan kameraad kameraad.......
Altijd grote bek hebben..........maar niets doen......tja kameraad, Hollanders hé? Kameraad!!
Hakken dan maar? Tja, goed plan kameraad, kunnen ze iets van ons leren kameraad........
TS snap je het een beetje?
Nee hoor gochemquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Metal_Mart het volgende:
Stoer man achter je beeldscherm.Jij had ze vast alle 12 in je eentje geslagen.
Nou wat lul je dan over bloemetjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee hoor gochem
Vliegverbod VS treft onschuldige baby's
We hadden het niet over mij, maar over Gijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nou wat lul je dan over bloemetjes?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
We hadden het niet over mij, maar over Gij
Maar goed, je bent dus in elkaar gemept in een 3'e wereldland door wat Rusky's
Big deal zeg, daarover gaan janken op een forum is soooo 2003
Stoere praat zeg, voor iemand die wegrent. Liet je je vrienden daarbij achter?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee, dat beslecht ik mondeling of ik ren weg (heb ik 1x moeten doen na mijn 18'e) en daar ben ik dan ook erg trots op.
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit ruzie met iemand gehad die ten koste van desnoods zijn eigen leven het mijne wilde nemen, dat lijkt mij namelijk geheel iets anders.
In zo'n situatie zou ik er wel op los slaan, namelijk.
Waar praat ik stoer dan, bosmongool?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik mag stoer doen, jij daartegen praat stoer en laat je in elkaar rammen, ik niet
En mijn vrienden krijgen geen ruzie met Russen want die gaan niet naar dat pauper Turkije![]()
![]()
![]()
OMG mietje in de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Metal_Mart het volgende:
Waar praat ik stoer dan, bosmongool?
Ah noem eens iets in mijn openingspost dat jij 'stoere praat' vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
OMG mietje in de OP![]()
Maar goed laten we weer ontopic gaan, jij bent in elkaar gebeukt door wat Russen en wil hier medelijden.
Nou, dat krijg je van mij niet hoor metalmiet![]()
Zoek je ruzie ofzo voetballertje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef footballx het volgende:
Wat zit je nou uit je nek te lullen, HarigeKerel. Wat is er in godsnaam stoer aan de openingspost?
Jahoor en ik ben ook echt die gozer in mijn fotoboek, ibne die je bentquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef stukovich het volgende:
Uit het profiel van Harige dude: Lezen, lekker eten, films kijken, wandelen en reizen.
Wie is hier nou een mietje, met je homo hobby's
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:52 schreef cultheld het volgende:
Russen zijn tof. Flink bier mee gezopen in Alanya
Precies, ze houden die breezer zuipende Hollandse paupers gewoon onder de duim, daar heb je geen last vanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Russen zijn echt oke !
Aahkee, zelfs hondstrouwe zakenlui hier op het forumquote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ooit een keer meegemaakt hoe zaken gedaan wordt met russen. ze waren heel vriendelijk totdat ze wilden gaan rippen. toen zijn ze in een metalen ton in de noordzee geflikkerd. meestal loopt het verkeerd af met deze kankerlijers.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:23 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies, ze houden die breezer zuipende Hollandse paupers gewoon onder de duim, daar heb je geen last van![]()
Ik heb nog wat betonmix staan en ook nog een paar mengbakken, misschien interesse?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb ooit een keer meegemaakt hoe zaken gedaan wordt met russen. ze waren heel vriendelijk totdat ze wilden gaan rippen. toen zijn ze in een metalen ton in de noordzee geflikkerd. meestal loopt het verkeerd af met deze kankerlijers.
Wat een boefjes toch he? Wat zijn de verschillen met je eigen vakantie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[blaat]
Ze vallen vrouwen lastig, scheppen enorme hoeveelheden eten op en laten het dan allemaal staan, zuipen zich helemaal klem
[blaat]
Jij leeft in een mooi zwart wit wereldje, of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:12 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat een boefjes toch he? Wat zijn de verschillen met je eigen vakantie?
1. Vrouwen lastig vallen: jij hebt zin om te neuken en zij niet...Niet met jou, en ook niet met een Rus
2. Eten opscheppen: zoals alle Hollanders heb ook jij een all-in vakantie geboekt, waarbij het 'buffet' niet te freten is. Gevolg: je laat je bord staan.
3. Jezelf klemzuipen: aangezien punt 1. en 2. kut waren, blijft enkel punt 3. over: het op een zuipen gooien. Heb jij ff geluk dat je all-in hebt geboekt!
En ontopic: in mekaar getimmerd worden is kut
Hoe kan je nou oordelen voordat je een verhaal van 2 kanten hebt gehoord? Wie is er dan zwart-wit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Jij leeft in een mooi zwart wit wereldje, of niet?
Waar staat mijn oordeel? Ik heb geen oordeel aan dit verhaal verbonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou oordelen voordat je een verhaal van 2 kanten hebt gehoord? Wie is er dan zwart-wit?
bij de eerste paar woorden stopte ik al.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:52 schreef Metal_Mart het volgende:
Ben eerder terug van vakantie uit Turkije. Ik zat in een resort dat een half uurtje bij Marmaris vandaan zat. Verder prima tijd gehad, maar afgelopen maandag is onze vakantie abrupt tot een einde gekomen.
Er is daar op het terrein een discotheekje waar je elke avond wat kunt drinken met wat muziek erbij. Wij waren er nog niet geweest (meer naar Marmaris zelf en de bars in het hotel), maar omdat de vakantie bijna ten einde liep besloten we maar eens een kijkje te nemen. Nou, geweldige avond gehad. Beetje drinken en blij doen, je kent het wel. Tot het einde...
Wij stonden op de dansvloer en eromheen stonden een stelletje Russen alleen maar te zuipen. Een van ons stond met wat dames te praten, die verder niets met die Russen te maken hadden. Blijkbaar vonden zij dit niet zo leuk en kwamen ze op hem af. Ik zat op dat moment net aan de zijkant en voor ik het wist ontstond er voor mij een massale vechtpartij, waar vier van mijn vrienden en mijn broer in stonden.
Ik kon er nog net inrennen en een aantal van die gasten wegduwen bij een van mijn vrienden. Het was 12 van hun tegen 6 van ons. Het was gewoon een geplande actie van die honden, want de twee grootsten (mijn broer en nog een vriend) werden meteen tegen de grond gewerkt en in elkaar getrapt door 3, 4 man. Resultaat: een gescheurde wenkbrauw en gebroken neus bij mijn broer.Ze stonden met een aantal gewoon tegen zijn hoofd te schoppen als een voetbal.
Dit laatste hoorde ik allemaal achteraf want op het moment moment zelf kon ik hem niet vinden. Hij was meegesleurd naar een hoek en daar getrapt. Het was gewoon een onverwachte aanval.
Ik heb nog nooit gevochten en wil het ook nooit meer doen, want dit was geen fijne ervaring. Aan de manier waarop die Russen bezig waren kon je zien dat het een stel asociale vechtersbazen waren.
Uiteindelijk is die hele troep Russen het hotel uitgegooid en het land uitgezet, omdat ze de hele week al overlast aan het veroorzaken waren. Het is gewoon een baggervolk dat zich niet kan gedragen op vakantie.
Ze vallen vrouwen lastig, scheppen enorme hoeveelheden eten op en laten het dan allemaal staan, zuipen zich helemaal klem, zijn alleen maar chagrijnig en slaan je tenslotte het ziekenhuis in als je iets doet dat ze niet bevalt. Dit is overigens niet alleen mijn mening, dit kun je bij elke Nederlander die in Turkije op vakantie is of is geweest verifieren. ( In ieder geval alle Nederlanders die ik gesproken heb).
Gelukkig konden een vlucht eerder naar huis boeken en is mijn broer hier behandeld. Ik hoop nooit meer een Rus in mijn leven tegen te komen. Wat een kankervolk.![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:12 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat een boefjes toch he? Wat zijn de verschillen met je eigen vakantie?
1. Vrouwen lastig vallen: jij hebt zin om te neuken en zij niet...Niet met jou, en ook niet met een Rus
2. Eten opscheppen: zoals alle Hollanders heb ook jij een all-in vakantie geboekt, waarbij het 'buffet' niet te freten is. Gevolg: je laat je bord staan.
3. Jezelf klemzuipen: aangezien punt 1. en 2. kut waren, blijft enkel punt 3. over: het op een zuipen gooien. Heb jij ff geluk dat je all-in hebt geboekt!
En ontopic: in mekaar getimmerd worden is kut
Leuk voor je man. Dat je dan ook nog de moeite neemt om het bericht te quoten en het helemaal door te strepen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
bij de eerste paar woorden stopte ik al.
Ik. Vertel, waar ga jij op vakantie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Wie gaat er dan ook naar zo'n tokkie vakantiebestemming als Turkije
Eigen schuld dikke bult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |