abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29721556
Ben eerder terug van vakantie uit Turkije. Ik zat in een resort dat een half uurtje bij Marmaris vandaan zat. Verder prima tijd gehad, maar afgelopen maandag is onze vakantie abrupt tot een einde gekomen.
Er is daar op het terrein een discotheekje waar je elke avond wat kunt drinken met wat muziek erbij. Wij waren er nog niet geweest (meer naar Marmaris zelf en de bars in het hotel), maar omdat de vakantie bijna ten einde liep besloten we maar eens een kijkje te nemen. Nou, geweldige avond gehad. Beetje drinken en blij doen, je kent het wel. Tot het einde...
Wij stonden op de dansvloer en eromheen stonden een stelletje Russen alleen maar te zuipen. Een van ons stond met wat dames te praten, die verder niets met die Russen te maken hadden. Blijkbaar vonden zij dit niet zo leuk en kwamen ze op hem af. Ik zat op dat moment net aan de zijkant en voor ik het wist ontstond er voor mij een massale vechtpartij, waar vier van mijn vrienden en mijn broer in stonden.
Ik kon er nog net inrennen en een aantal van die gasten wegduwen bij een van mijn vrienden. Het was 12 van hun tegen 6 van ons. Het was gewoon een geplande actie van die honden, want de twee grootsten (mijn broer en nog een vriend) werden meteen tegen de grond gewerkt en in elkaar getrapt door 3, 4 man. Resultaat: een gescheurde wenkbrauw en gebroken neus bij mijn broer.Ze stonden met een aantal gewoon tegen zijn hoofd te schoppen als een voetbal.
Dit laatste hoorde ik allemaal achteraf want op het moment moment zelf kon ik hem niet vinden. Hij was meegesleurd naar een hoek en daar getrapt. Het was gewoon een onverwachte aanval.
Ik heb nog nooit gevochten en wil het ook nooit meer doen, want dit was geen fijne ervaring. Aan de manier waarop die Russen bezig waren kon je zien dat het een stel asociale vechtersbazen waren.
Uiteindelijk is die hele troep Russen het hotel uitgegooid en het land uitgezet, omdat ze de hele week al overlast aan het veroorzaken waren. Het is gewoon een baggervolk dat zich niet kan gedragen op vakantie.
Ze vallen vrouwen lastig, scheppen enorme hoeveelheden eten op en laten het dan allemaal staan, zuipen zich helemaal klem, zijn alleen maar chagrijnig en slaan je tenslotte het ziekenhuis in als je iets doet dat ze niet bevalt. Dit is overigens niet alleen mijn mening, dit kun je bij elke Nederlander die in Turkije op vakantie is of is geweest verifieren. ( In ieder geval alle Nederlanders die ik gesproken heb).
Gelukkig konden een vlucht eerder naar huis boeken en is mijn broer hier behandeld. Ik hoop nooit meer een Rus in mijn leven tegen te komen. Wat een kankervolk.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:53:22 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29721586
Mooi achter elkaar door getikt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_29721614
leest lekker zo!
I am the greatest man on earth.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:54:11 #4
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_29721617
Interessant.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_29721629
tja...

lullig...

niet iedereen over 1 kam scheren..

ik heb nog steeds liever russen als bijvoorbeeld amerikanen
pi_29721655
Wij werden vorig jaar in Turkije ook al gewaarschuwd niet met cruises en uitstapjes mee te gaan als er veel Russen zouden zijn. Het schijnt dat ze zich inderdaad echt ontzettend onbehouwen en asociaal gedragen.

Helaas, want voor Turkije zijn de Russen natuurlijk een nieuwe leuke inkomstenbron en zullen ze ze toch nog met open armen blijven ontvangen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:56:41 #7
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29721693
Poserkovci!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_29721709
Russen zijn okee.
pi_29721711
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef Woldo het volgende:
Interessant.
Ja zeker, daarom heb je het ook gelezen en er een reactie op gegeven.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_29721720
Wijf, gewoon terugvechten .
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:57:43 #11
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_29721734
Die hou je overal .. Eerst waren het de Engelsen, nu gaat het de Russen economisch iets beter en kunnen ook zij op vakantie.. En ook zij midragen zich .. Evenals groepen uit ieder land, heeft niets met Russen te maken, maar met individuen ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_29721852
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef Woldo het volgende:
Interessant.
Interessanter dan al die anti-Talpa topics en gejank over top 40-muziek en shit
pi_29721863
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wijf, gewoon terugvechten .
Tuurlijk.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:03:38 #14
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29721914
Misschien dat we een kant van het verhaal horen. Want verontwaardiging over iets heeft altijd eerst een verhaal.

Ik schroom er dan ook niet voor om een beetje te lachen na het lezen van jou verhaal.
Je mag blij zijn dat het geen Spetsnaz waren die op verlof waren
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29722107
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Misschien dat we een kant van het verhaal horen. Want verontwaardiging over iets heeft altijd eerst een verhaal.

Ik schroom er dan ook niet voor om een beetje te lachen na het lezen van jou verhaal.
Wat bedoel je nou? Dat wij iets deden waardoor het gerechtvaardigd was dat we klappen kregen? En wat is er dan zo grappig?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:11:35 #16
110987 ErwinRommel
pi_29722162
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou? Dat wij iets deden waardoor het gerechtvaardigd was dat we klappen kregen? En wat is er dan zo grappig?
Niets
Laat ook maar
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:11:41 #17
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_29722166
quote:

[..]

Dit soort verhalen worden vaak eenzijdig verteld. Wat er werkelijk is gebeurd ligt vaak anders dan men claimt.

En de Spetznaz, daar moet je geen ruzie mee krijgen idd.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:12:47 #18
110987 ErwinRommel
pi_29722212
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Dit soort verhalen worden vaak eenzijdig verteld. Wat er werkelijk is gebeurd ligt vaak anders dan men claimt.

Een ander die het voor me uitlegt TS.
pi_29722275
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Ehhh, ze zijn dezelfde nacht van het terrein afgegooid en het land uitgezet. Dat zegt wel iets over hoe de verhoudingen liggen, denk je ook niet?
We zijn geholpen door Nederlandse hostesses van de reisorganisatie en Turken. Iedereen vertelde ons hetzelfde: het is een asociaal baggervolk. Alleen brengen ze geld in het laatje voor de Turken, dus moeten ze ze wel toelaten.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:15:42 #20
110987 ErwinRommel
pi_29722297
quote:

[..]

Mag ik nu vragen hoe dat aanvoelt om klappen te krijgen?
Werkt je kuif dan nog steeds zoals in jou avatar, dus daarmee bedoel ik,blijft die in model?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:15:51 #21
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_29722298
Op vakantiewijzer kan je de ervaringen van de vakantiegangers lezen.....

Voorbeeld: http://www.vakantiereiswi(...)/13112/royal-resort/

Zoek eens naar turkse hotels, veel nare ervaringen met de Russen inderdaad
Amsterdam + Boekel = werelds...
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:17:28 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29722349
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wellicht waren ze undercover.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:18:51 #23
110987 ErwinRommel
pi_29722388
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wellicht waren ze undercover.
Dat zou ook nog kunnen. Of medewerkers van het GRU. FF lekker stoom afblazen op vakantie in Turkije.
pi_29722479
rusische dames zijn wel

heb dit weekend ook moeten vechten tijdens het uitgaan, heb die kerel zijn kaak gebroken
ik zelf had een fok!ng bloedneus en moest 4 uur in de cel overnachten
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:23:20 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29722515
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen. Of medewerkers van het GRU. FF lekker stoom afblazen op vakantie in Turkije.
Tja en dan kan het helpen een hollander af te tuigen die de wodka vergeten is mee te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')