abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 02:48:26 #1
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29709763
Vliegverbod VS treft onschuldige baby's

WASHINGTON - De Amerikaanse regering bereidt zich overal op voor, ook op terreurbaby's. Al diverse Amerikaanse ouders hebben vlak voor hun binnenlandse vlucht te horen gekregen dat hun baby's naam voorkomt op de lijst van mensen die van de regering niet mogen vliegen.

Voor de ouders is het verre van grappig. Ze missen vluchten terwijl ze hun best doen om de paspoorten van hun baby's en andere documenten gefaxt te krijgen. De 1-jarige dochter van Ingrid Sanden werd op het vliegveld van Phoenix verboden het vliegtuig naar Washington te nemen. "Het was bizar" , zei Sanden. "Ik was hoogzwanger en ik had zoiets van: 'Wat zien wij er bedreigend uit."'

De American Civil Liberties Union vindt dat de regering te weinig informatie verschaft over de mensen die een vliegverbod hebben gekregen, waardoor onschuldige reizigers de dupe kunnen worden als ze dezelfde naam hebben als iemand die een vliegverbod heeft.

Bron: Telegraaf

---

---

Wat moeten we nou, wat willen we nou, is dit de weg? Moeten we onszelf dan echt volledig ingraven, of valt er wellicht een ander pad te bewandelen?

Wat ik vroeger heb geleerd, is dat ruzies of meningsverschillen het makkelijkst zijn op te lossen door liefde, begrip, met elkaar praten, naar elkaar luisteren, door compassie, meevoelen met, etc., en niet door preemptive strikes, bunkers bouwen, wapenwedlopen, etc.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 17 augustus 2005 @ 03:13:58 #2
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29709901
Ik denk dat jij opgroeide in een wat naïve tijd, de jaren zeventig hebben ons geleerd dat alleen liefde en praten de beesten het idee geeft dat ze je in stukken kunnen scheuren.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 17 augustus 2005 @ 03:39:10 #3
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29710050
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik denk dat jij opgroeide in een wat naïve tijd, de jaren zeventig hebben ons geleerd dat alleen liefde en praten de beesten het idee geeft dat ze je in stukken kunnen scheuren.
Really?

Maar eeh, vertel me eens, HarigeKerel, hoe los jij ruzies of meningsverschillen op, door er op te slaan?

Ik ben overigens opgegroeid in de jaren 80, en heb het zelf dankzij diverse ervaringen geleerd.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 17 augustus 2005 @ 04:08:09 #4
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29710252
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 03:39 schreef Hallulama het volgende:

Maar eeh, vertel me eens, HarigeKerel, hoe los jij ruzies of meningsverschillen op, door er op te slaan?
Nee, dat beslecht ik mondeling of ik ren weg (heb ik 1x moeten doen na mijn 18'e) en daar ben ik dan ook erg trots op.
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit ruzie met iemand gehad die ten koste van desnoods zijn eigen leven het mijne wilde nemen, dat lijkt mij namelijk geheel iets anders.
In zo'n situatie zou ik er wel op los slaan, namelijk.
pi_29710323
EINDELIJK!!! minder van die jank babies op 12 uurs vluchten niet om uit te houden dat ellenlang gekrijs van die gedrochten!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_29711025
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 04:08 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Nee, dat beslecht ik mondeling of ik ren weg (heb ik 1x moeten doen na mijn 18'e) en daar ben ik dan ook erg trots op.
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit ruzie met iemand gehad die ten koste van desnoods zijn eigen leven het mijne wilde nemen, dat lijkt mij namelijk geheel iets anders.
In zo'n situatie zou ik er wel op los slaan, namelijk.
Het gaat hier natuurlijk vooral over het slaan van de verkeerde. ipv een beetje dom mensen aan te houden kun je beter de terroristen opsporen en bestrijden, hun financien blokkeren en hun aanhang van ze vervreemden.
pi_29711141
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 04:21 schreef Vampier het volgende:
EINDELIJK!!! minder van die jank babies op 12 uurs vluchten niet om uit te houden dat ellenlang gekrijs van die gedrochten!
Liever een kind naast me zitten dan een doorsnee Amerikaan die 1,5 stoel nodig heeft.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:19:56 #8
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_29711472
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:52 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Liever een kind naast me zitten dan een doorsnee Amerikaan die 1,5 stoel nodig heeft.
Duitsers en Engelsen zijn gemiddeld al dikker dan een Amerikaan, dacht ik. Nederland zal wel snel volgen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_29711742
Op basis waarvan concludeer je dat het hier om "onschuldige" baby's gaat? .
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:08:08 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29712199
Ja, zijn baby's per definitie onschuldig ofzo? Ze smokkelen tegenwoordig vanalles! En laats, die baby in Palestina die met een steen in ze hand was geboren, noem het maar onschuldig!

Als we dan toch bezig zijn, waarom maken we ons niet druk om de terroristen hier in eigen land!

Terroristen in Nederland:

In de haven van Amsterdam zijn er minstens 10 (rubber) bootjes opgeblazen en op de vliegvelden zijn er al meerdere vliegtuigen de lucht in gegaan!

En jullie je maar druk maken om onschuldige baby's!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:13:01 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29712290
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef kLowJow het volgende:
Ik bedoel maar, een baby kan wellicht uitgroeien tot een terrorist, dús zijn alle baby's bij voorbaat al verdacht, dat is immers uiterst logisch.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:15:19 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29712345
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik bedoel maar, een baby kan wellicht uitgroeien tot een terrorist, dús zijn alle baby's bij voorbaat al verdacht, dat is immers uiterst logisch.
En daarom behoren alle baby's bij voorbaat al uitegrust te worden met een RFID chip, zodat we fijn geen misstanden meer krijgen. Dus ouders, als u uw vlucht wilt halen, injecteer uw baby dan met een RFID chip, gratis. Men kan hiervoor terecht bij de informatiebalie.

Dinggg donnnggg, wil de eigenaar van de auto met het kenteken "I WILL BLW U UP" even zijn auto weghalen? Deze auto staat nu namelijk al 20 minuten voor de hoofdingang, ding donnggg...
pi_29712443
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:19 schreef klez het volgende:

[..]

Duitsers en Engelsen zijn gemiddeld al dikker dan een Amerikaan, dacht ik. Nederland zal wel snel volgen.
bedoel je duitser en engelsen samen?
amerikanen staan op nummer 1 qua obesitas
50 a 60 % van de amerikanen heeft te maken met een vorm van overgewicht.
het is zelfs al zo erg daar dat het dagelijkse leven op dikke mensen wordt aangepast terwijl je ze een schop onder die luie dikke reet moet geven en ze de wijk moet doorjagen!
Islam=facisme
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:39:34 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29712904
maar southwest airlines in de USA verplicht dan wel weer dikke mensen om 2 tickets te betalen.
Dus ook 2 stoelen te betalen, als ze zo groot zijn als 2 stoelen.
Ik bedoel maar, zo een aanpassing mag wel hoor
pi_29713074
quote:
Peuters zijn tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen.

[ Bericht 10% gewijzigd door SteveBallmer op 17-08-2005 10:56:42 ]
pi_29714237
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 04:21 schreef Vampier het volgende:
Wat een asociale opmerking.
Babies zijn geen gedrochten.
Jij hebt zeker nooit gejankt toen je een baby was, of lig je nog wakker van de schuldgevoelens die je je ouders hebt veroorzaakt met je voortdurend gekrijs?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:42:15 #17
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_29714544
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:20 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

bedoel je duitser en engelsen samen?
amerikanen staan op nummer 1 qua obesitas
50 a 60 % van de amerikanen heeft te maken met een vorm van overgewicht.
het is zelfs al zo erg daar dat het dagelijkse leven op dikke mensen wordt aangepast terwijl je ze een schop onder die luie dikke reet moet geven en ze de wijk moet doorjagen!
Toch haalt Europa de VS snel in. Zoals gewoonlijk doen de Europeanen alles wat de Amerikanen doen, maar dan later/slechter/middelmatiger.
quote:
In most European countries, the overweight and obesity rates have increased during the last two decades. In some countries the EU rivals the US in adult obesity figures. In Cyprus, the Czech Republic, Finland, Germany, Greece, Malta and Slovakia, the percentage of overweight and obese people combined surpasses the 67 percent in the US. Nine European countries have male obesity levels above 20 percent, Greece and Cyprus reporting 27 percent. Greece shows 38 percent prevalence in female obesity. Countries with typically low rates in obesity, such as France, Netherlands and the UK, also see their figures significantly rising.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:44:06 #18
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29714606
quote:
Er bestaan geen onschuldige baby's. In feite zijn baby's bloeddorstige vleeseters die, indien ze de kans krijgen, je compleet aan stukken scheuren. Het enige dat ze er van afhoudt is het feit dat ze geen tanden hebben. Vergelijkbaar met paarden, die zijn ook van nature agressief.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29717153
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef robh het volgende:
Er bestaan geen onschuldige baby's. In feite zijn baby's bloeddorstige vleeseters die, indien ze de kans krijgen, je compleet aan stukken scheuren.

pi_29720524
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:31 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Wat een asociale opmerking.
Babies zijn geen gedrochten.
Jij hebt zeker nooit gejankt toen je een baby was, of lig je nog wakker van de schuldgevoelens die je je ouders hebt veroorzaakt met je voortdurend gekrijs?
Baby lover!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 15:21:47 #21
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29720769
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Vampier het volgende:

Baby lover!

Dat zeggen ze ook over jou
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29722440
T is weer eens zover in het land van de onbegrensde moeilijkheden. Zelfs een lijst met verdachte personen kunnen ze niet eens fatsoenlijk bijhouden
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:23:27 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29722517
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer eens zover in het land van de onbegrensde moeilijkheden. Zelfs een lijst met verdachte personen kunnen ze niet eens fatsoenlijk bijhouden
ook het eerste waaraan ik moest denken
pi_29731053
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef robh het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ook over jou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 01:33:41 #25
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29741218
En ben je een priester toch Vamp, en dus boven iedere verdenking verheven?
pi_29743473
Als je naam op die lijst voorkomt of ergens op lijkt, maak je borst maar nat. Je komt de VS nooit meer in, ook al ben je geboren in Friesland en zo blank als een lelie. Vragen of opmerkingen? Waar? Je kunt nergens terecht, laat staan om je te laten schrappen van die lijst. Is een tijdje terug een artikel over geweest dat een senator van de VS hetzelfde had. Na wat bellen had hij het voor zichzelf geregeld, maar hij realiseerde zich wel dat normale mensen dat nooit en te nimmer voor elkaar krijgen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_29743480
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 04:29 schreef StefanP het volgende:
Als je naam op die lijst voorkomt of ergens op lijkt, maak je borst maar nat. Je komt de VS nooit meer in, ook al ben je geboren in Friesland en zo blank als een lelie. Vragen of opmerkingen? Waar? Je kunt nergens terecht, laat staan om je te laten schrappen van die lijst. Is een tijdje terug een artikel over geweest dat een senator van de VS hetzelfde had. Na wat bellen had hij het voor zichzelf geregeld, maar hij realiseerde zich wel dat normale mensen dat nooit en te nimmer voor elkaar krijgen.
De INS kent mij serieus als Patrick Can Abkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')