Really?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik denk dat jij opgroeide in een wat naïve tijd, de jaren zeventig hebben ons geleerd dat alleen liefde en praten de beesten het idee geeft dat ze je in stukken kunnen scheuren.
Nee, dat beslecht ik mondeling of ik ren weg (heb ik 1x moeten doen na mijn 18'e) en daar ben ik dan ook erg trots op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:39 schreef Hallulama het volgende:
Maar eeh, vertel me eens, HarigeKerel, hoe los jij ruzies of meningsverschillen op, door er op te slaan?
Het gaat hier natuurlijk vooral over het slaan van de verkeerde. ipv een beetje dom mensen aan te houden kun je beter de terroristen opsporen en bestrijden, hun financien blokkeren en hun aanhang van ze vervreemden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee, dat beslecht ik mondeling of ik ren weg (heb ik 1x moeten doen na mijn 18'e) en daar ben ik dan ook erg trots op.
Maar goed, ik heb dan ook nog nooit ruzie met iemand gehad die ten koste van desnoods zijn eigen leven het mijne wilde nemen, dat lijkt mij namelijk geheel iets anders.
In zo'n situatie zou ik er wel op los slaan, namelijk.
Liever een kind naast me zitten dan een doorsnee Amerikaan die 1,5 stoel nodig heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:21 schreef Vampier het volgende:
EINDELIJK!!! minder van die jank babies op 12 uurs vluchtenniet om uit te houden dat ellenlang gekrijs van die gedrochten!
Duitsers en Engelsen zijn gemiddeld al dikker dan een Amerikaan, dacht ik. Nederland zal wel snel volgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Liever een kind naast me zitten dan een doorsnee Amerikaan die 1,5 stoel nodig heeft.![]()
Ik bedoel maar, een baby kan wellicht uitgroeien tot een terrorist, dús zijn alle baby's bij voorbaat al verdacht, dat is immers uiterst logisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef kLowJow het volgende:
Op basis waarvan concludeer je dat het hier om "onschuldige" baby's gaat?.
En daarom behoren alle baby's bij voorbaat al uitegrust te worden met een RFID chip, zodat we fijn geen misstanden meer krijgen. Dus ouders, als u uw vlucht wilt halen, injecteer uw baby dan met een RFID chip, gratis. Men kan hiervoor terecht bij de informatiebalie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, een baby kan wellicht uitgroeien tot een terrorist, dús zijn alle baby's bij voorbaat al verdacht, dat is immers uiterst logisch.
bedoel je duitser en engelsen samen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:19 schreef klez het volgende:
[..]
Duitsers en Engelsen zijn gemiddeld al dikker dan een Amerikaan, dacht ik. Nederland zal wel snel volgen.
Peuters zijn tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef kLowJow het volgende:
Wat een asociale opmerking.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:21 schreef Vampier het volgende:
EINDELIJK!!! minder van die jank babies op 12 uurs vluchtenniet om uit te houden dat ellenlang gekrijs van die gedrochten!
Toch haalt Europa de VS snel in. Zoals gewoonlijk doen de Europeanen alles wat de Amerikanen doen, maar dan later/slechter/middelmatiger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:20 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
bedoel je duitser en engelsen samen?
amerikanen staan op nummer 1 qua obesitas
50 a 60 % van de amerikanen heeft te maken met een vorm van overgewicht.
het is zelfs al zo erg daar dat het dagelijkse leven op dikke mensen wordt aangepast terwijl je ze een schop onder die luie dikke reet moet geven en ze de wijk moet doorjagen!
quote:In most European countries, the overweight and obesity rates have increased during the last two decades. In some countries the EU rivals the US in adult obesity figures. In Cyprus, the Czech Republic, Finland, Germany, Greece, Malta and Slovakia, the percentage of overweight and obese people combined surpasses the 67 percent in the US. Nine European countries have male obesity levels above 20 percent, Greece and Cyprus reporting 27 percent. Greece shows 38 percent prevalence in female obesity. Countries with typically low rates in obesity, such as France, Netherlands and the UK, also see their figures significantly rising.
Er bestaan geen onschuldige baby's. In feite zijn baby's bloeddorstige vleeseters die, indien ze de kans krijgen, je compleet aan stukken scheuren. Het enige dat ze er van afhoudt is het feit dat ze geen tanden hebben. Vergelijkbaar met paarden, die zijn ook van nature agressief.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef kLowJow het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef robh het volgende:
Er bestaan geen onschuldige baby's. In feite zijn baby's bloeddorstige vleeseters die, indien ze de kans krijgen, je compleet aan stukken scheuren.
Baby lover!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:31 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Wat een asociale opmerking.
Babies zijn geen gedrochten.
Jij hebt zeker nooit gejankt toen je een baby was, of lig je nog wakker van de schuldgevoelens die je je ouders hebt veroorzaakt met je voortdurend gekrijs?
ook het eerste waaraan ik moest denkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer eens zover in het land van de onbegrensde moeilijkheden. Zelfs een lijst met verdachte personen kunnen ze niet eens fatsoenlijk bijhouden![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free people own guns! Slaves do not!
De INS kent mij serieus als Patrick Can Abkelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:29 schreef StefanP het volgende:
Als je naam op die lijst voorkomt of ergens op lijkt, maak je borst maar nat. Je komt de VS nooit meer in, ook al ben je geboren in Friesland en zo blank als een lelie. Vragen of opmerkingen? Waar? Je kunt nergens terecht, laat staan om je te laten schrappen van die lijst. Is een tijdje terug een artikel over geweest dat een senator van de VS hetzelfde had. Na wat bellen had hij het voor zichzelf geregeld, maar hij realiseerde zich wel dat normale mensen dat nooit en te nimmer voor elkaar krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |