quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz handigt SB een emmertje sop en een pakje Biotex aan...
Ga je broeken eens wassen!!![]()
beetje heel de SC onder zitten kledderen![]()
ik bedoelde het spankenquote:
topquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:
Ik heb misschien maandag een Rabobank spotje.Maar dan moet ik wel vrij vragen. En ze moeten me deze keer niet vergeten...
oeh gaaf!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:
Ik heb misschien maandag een Rabobank spotje.Maar dan moet ik wel vrij vragen. En ze moeten me deze keer niet vergeten...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef Toeps het volgende:
Jammer, SpeedyGJ!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:19 schreef SpeedyGJ het volgende:middag
Nope ik heb geen foto van die kat, geen tijd meer voor gehad.
Straks even naar de foto's kijken
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verveel me helemaal de tering
ik wil weg, naar Sail, boten, drank, vrouwen, foto's, zulke dingen
Idd!quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef RonaldV het volgende:
Die fotografie-scores, zijn op een schaal van 1-10 neem ik aan?
Ik ga zo nog ff naar buiten, ik heb vandaag nog geen plaatjes geschoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik verveel me helemaal de tering
ik wil weg, naar Sail, boten, drank, vrouwen, foto's, zulke dingen
Ik was het niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:46 schreef RonaldV het volgende:
jullie ouwehoeren ook wat af he? alweer een nieuw topic!
hoi erwtje!
Morgen naar Maastrichtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd!
Erg jammer, maar ja niks aan te doen![]()
Heb net een weerbericht lopen te typen dus misschien voor jullie ook wel makkelijk
Het weerbericht
Vandaag heeft het hele land flink wat zon!
Alleen in het noorden kunnen nog wat de nodige bewolking overheersen, maar ook daar schijnt de zon regelt door.
De temp liggen vandaag in het noorden 21 graden, midden 24 graden en zuiden 25 graden, in het oosten kan het makkelijk nog wel een graad wamer zijn.
De wind komt uit het oosten en is zwak.
Fotografie score: 7
Vanacht zelfde weerbeeld als vandaag.
Hele land helder, behalfe in het noorden, daar komen nog steeds de nodige wolkenvelden over.
De temp liggen dan rond 13 graden in het noorden, 14 graden in het midden en 15 in het zuiden, in het oosten kan het mogelijk nog een graad warmer zijn, in het westen moeten ze doen met temp van 17 graden.
Morgen een complete zomerdag in nederland, en waarschijndelijk ook de laaste
In de ochtend trekken de nodige wolkenvelden in het noorden weg en neemt de zon de hele dag in bezet!
De temp in het noorden, 25 graden midden 26/27 graden en zuiden 28/29 lokaan mogelijk zelfs de 30 graden!!!!! Het oosten maakt ook kans op 29/30 graden, het westen blijft ook zeker niet achter, temp van 25 graden in het NW tot 26 graden in het ZW!
De wind is zwak tot matig en komt uit het oosten en draaid gedurende dag naar het ZO.
Fotografie score 10!
De vooruitzichten:
Vrijdag een dag met weersverandering.
In de ochtend is het nog droog met flink wat zon.
Temp liggen dan rond de 18 graden in het noorden en 21 in het zuiden.
In de middag neemt het onstabiliteit toe en gaan van het zuiden uit FLIKSE regen en onweersbuien vallen!
Deze kunnen gepaart gaan met hagel en mogelijk zware windstoten en wateroverlast!
De temp ligt dan 21 graden in het noorden, 22 in het midden en 23/24 in het zuiden.
De wind wind komt het ZO en draaid gedurende dag naar het ZW en is zwak tot matig.
Fotografie score 6
Zaterdag kan overal in het land nog een paar buitjes vallen, geen grote hoeveel heden!
Ook de zon komt er doorheen.
De temp liggen dan rond 21 graden in het noorden in het midden zo'n 22 graden en in het zuiden 23 graden.
De wind is zwak tot matig en komt uit het noordwesten.
Fotografie score 5 (wegens de vele wolkenvelden)
Zondag is het vrijwel overal droog, met geregeld zon.
De temp liggen dan zo rond de 22 graden in het noorden, 23 in het midden en 24 graden in het zuiden van het land.
De wind is zwak tot matig en komt het uit noorden.
Fotografie score: 7
Verdere vooruitzichten:
Volgende week wisselvallig weer, geregelt zon maar buien kans blijft ook zeker bestaan.
De temp in het noorden zo'n 19/22 graden midden 20/22 en zuiden 21/23 graden.
Fotografie score: 4-7
Ja oke dat is waar, had ik even niet aan gedachtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Morgen naar Maastrichtmaaruh, superzonnig wil niet altijd zeggen dat het superfotoweer is hoor. Harde schaduwen enzo, en zeulen met je camera in de hitte is ook minder...doe mij die zeventjes maar
Jij solliciteerd naar een FLIKS pak rammelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Afgezien van de enorme spelfouten is het wel een fijne weersvoorspelling
Behalfe ik, kan ik nog wel iemand bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar een FLIKS pak rammel
Cam1 heeft een mooi fregat!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij solliciteerdt naar een FLIKS pak rammel
pwnedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Behalfe Behalve ik, kan ik nog wel iemand bedenken
Lees ff omhoogquote:
Hoesoow joh?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Behalfe ik, kan ik nog wel iemand bedenken
Ik had het gezien, maar *ik* maakte er geen opmerking over.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lees ff omhoogdan vooral het weerbericht
sowwiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het gezien, maar *ik* maakte er geen opmerking over.
lekker blijven plakken danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:45 schreef Xilantof het volgende:
F*ckik ga mijn trein van 15.47 niet redden... moet ik 15 min wachten
Boatties Kiek'nquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef Toeps het volgende:
Wat is er zo leuk aan die sail behalve een stel bootjes?
spammertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em wel lekker apart
Anyway, foto's staan op erop
www.speedygj.nl
Even naar mijn website en dan foto's, rest verwijst vanzelf
Staat die foto niet op zijn kop?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em wel lekker apart
Anyway, foto's staan op erop
www.speedygj.nl
Even naar mijn website en dan foto's, rest verwijst vanzelf
en wat er allemaal nog meer aan wiegends aan mijn oog voorbij trekt, zodra ik achter een groot koel glas bier geīnstalleerd benquote:
Nog maar eens gekeken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Staat die foto niet op zijn kop?
En ik denk dat hij dat opzettelijk gedaan heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog maar eens gekeken..
[afbeelding]
Boven zoals speedy hem post, en onder zoals ie volgens mij zou moeten.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik denk dat hij dat opzettelijk gedaan heeft
lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:nu je het zegt
![]()
Zal em meteen aanpassen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:nu je het zegt
![]()
Zal em meteen aanpassen
za'k de bovenste ff op zijn kop hangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ RonaldV
Zou je de bovenstaande foto weer even weg willen halen?
Staat nu 2X
Doe maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
za'k de bovenste ff op zijn kop hangen?
Breng maar langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil er nog taart? Ik denk dat ik echt superveel taart over ga houden... Dat wordt lekker lunchen de komende dagen!
Als ik nou een grote diepvries had, had ik het ingevroren en meegenomen naar de Lekmeet, maar helaas, ik moet het doen met een klein vriesvakje in m'n koelkastje die nu al vol zit...quote:
Ik kom wel even langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik nou een grote diepvries had, had ik het ingevroren en meegenomen naar de Lekmeet, maar helaas, ik moet het doen met een klein vriesvakje in m'n koelkastje die nu al vol zit...
Gewoon PowerDVD of WinDVD installeren, ben je van al het gezeik af.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
GVD!!![]()
![]()
Ik heb net WindowsMedia Player 10 zitten installeren omdat mijn laptop zat te zeiken over een DVD Decoder die ik moest hebben, en mijn collega zei dat ik gewoon Media Player 10 moest downloaden, maar dat fucking kutding draait nog steeds geen DVD af en zit nog steeds te zeiken over die Decoder
zo dat is eruitHelp anyone??
Ik wil ook naar het strand! Het is eindelijk mooi weer!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
Ik wil naar het straaaaand! Maar er is niemand om mee te gaan.
Is dat gratis? ik blijf nederlands hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gewoon PowerDVD of WinDVD installeren, ben je van al het gezeik af.
Niet alles is gratis hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat gratis? ik blijf nederlands he![]()
Oke dan, superquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
Subbie helpt me al![]()
Ik hoop dat het lukt![]()
om alle ellende compleet te maken staat mijn Kevertje ook nog eens ergens langs de wegAlle remmen zijn weer geblokkeerd, die moet zeker tot morgen daar staan en dan krijg ik 'm hopelijk naar huis gereden........
Hekel aan je buren???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Subbie is okee olee olee
* Puckzzz kan nu ook DVD kijken met de schootcomputert
en nu ga ik buiten lekker fikkie stoken
Wie en wiequote:
WSZquote:
Nederland - Duitsland (oefeninterland)quote:
mooie score, denk wel een stuk of 25 te hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland (oefeninterland)
Ik heb net even een selectie foto's gepakt en ik mag er 104 gaan bewerken.
.
foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland (oefeninterland)
Ik heb net even een selectie foto's gepakt en ik mag er 104 gaan bewerken.
.
Terroristje shark!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ooow..
Ik was foto's op schiphol aan het maken. Ondevraagd door de pliesie.
En nee, ik had die ene keer geen identificatie bij me. Goed hee? Maar ik heb wel een stel zonnebloemen geschoten.
Volgens mij krijg ik geen bekeuring dit keer
Je bent al snel thuis zeg...dat is niet lang terasje zitten geweest...quote:
Nee was hard werken, 254 foto's in krap 2½ uurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je bent al snel thuis zeg...dat is niet lang terasje zitten geweest...
De leukste laat je wel ff zien natuurlijk he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee was hard werken, 254 foto's in krap 2½ uur
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De leukste laat je wel ff zien natuurlijk he?
Uhm...nou ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk zit op een fotoforum om te patsen met het feit dat ik zus en zoveel foto's gemaakt heb, maar ik ga ze niet laten zien zeg
Wat denk je wel??
Alquote:
Prima cameraatje die S1, nog fillempies?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is allemaal met dde S1 gedaan, EOSwerk ben ik nog mee bezig
opgeschoond? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Re het volgende:
ik ook foto's hebben
post ze wel in het opgeschoondeevenementen topicje
Vast. laat me raden, dat K_man gezeik en onze reacties daarop zijn verwijderd?quote:
Inclusief mijn cola en chipsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast. laat me raden, dat K_man gezeik en onze reacties daarop zijn verwijderd?
Hebbie ook zijn snoetje erop?quote:
Kan niet bommen, sop was kool niet waardquote:
niksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef pea4fun het volgende:
hee vertel eens? ik weet weer eens van niks? wat was er nu weer niet goed?
Er was niks goed? oooohw, niks nieuws dusquote:
Ik heb ook nieuwe gekregen van HGTquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet bommen, sop was kool niet waard![]()
K_man? Staat niet op de kaart...quote:Komt die huilebalk zondag ook weer dan?
oeiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik krijg jou nog wel Rewacht maar ff
Het lijkt haast of ie met een stinger staatquote:
Mwoa, er zijn meer zulke foto's, en overal die moeilijke bekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het lijkt haast of ie met een stinger staat
En een dergelijk onguur sujet met duidelijk veel te dure camera wordt niet eens opgemerkt? lekkere beveiliging weer...quote:
Fotograferen is een serieuze zaak natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, er zijn meer zulke foto's, en overal die moeilijke bek![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Fotograferen is een serieuze zaak natuurlijk
Zeker welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En een dergelijk onguur sujet met duidelijk veel te dure camera wordt niet eens opgemerkt? lekkere beveiliging weer...
Welke krant heb je genoemd?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zekereen meisje bij een bierwagen vroeg ook voor wie we werkten
oww die ja hi-hiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weldoor dat meisje bij die bierwagen dus
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Re het volgende:
[..]
oww die ja hi-hija daar moet je wel even serieus een gekke bek voor trekken he
Eh geen enkele. Die tacticus van een Re zei dat we voor niemand werkten. Nou toen waren we meteen een stuk minder interessantquote:
oww ff zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weldoor dat meisje bij die bierwagen dus
je horizon...uhm...leuk meisje, telefoonnr gevraagd?quote:
Kan mij die horizon bommen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
je horizon...uhm...leuk meisje, telefoonnr gevraagd?
ow zeker hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Re wanneer zou nog schikken voor dat vuurwerk, aannemende dat ik dan bij jou kan blijven slapen?![]()
Vrijdag mogelijk een optie?
Oh ben benieuwd. Ik heb ook wel wat closer geschoten nog maar die waren bewogenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
de daadwerkelijke foto die ik nam dan he![]()
Hmm lijkt me erg coolquote:
ga zaterdag toch ook richting eindhovenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm lijkt me erg coolIs er idd iedere avond vuurwerk?
oow gezelliequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
ga zaterdag toch ook richting eindhoven
uurtje of 7?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oow gezellieniet te vroeg hoop ik? er wordt vast enigszins knetterhard gedronken vrijdag
Ik vond deze wel leuk http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845015quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845021
er moet nog ff wat aan gesoept worden, dat onscherpe bord links moet weg, maar wat doe ik met die touwen?? Dit kan weleens de beste foto van de avond zijn wmb
ja die gasten zitten HOOGquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845015![]()
denk dat er een paar flink in hun broek hebben gescheten jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die gasten zitten HOOG
Niet meer grappigEn ze zijn met zn alleen een half uur lang bezig om allemaal uit die masten te klimmen
was gaaf om te zien
Nou ik denk van nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat er een paar flink in hun broek hebben gescheten ja
Jij zit gewoon billen te kijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845015![]()
gave kleuren ja, touw zou ik niets aan doen, wel dat hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.pbase.com/dr_flash/image/47845021
er moet nog ff wat aan gesoept worden, dat onscherpe bord links moet weg, maar wat doe ik met die touwen?? Dit kan weleens de beste foto van de avond zijn wmb
Ja mag ik ook esquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij zit gewoon billen te kijken...![]()
nou weet niet of ze nou allemaal daar hoorden hoor, zaten ook gasten bij denk ik .. maar idd anders niet neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk van nietDie gasten zijn gewoon niet anders gewend
Hoofd ook jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
gave kleuren ja, touw zou ik niets aan doen, wel dat hoofd
zekers....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofd ook jaBen geen PS wizard op zich, maar met een links en onder crop wordt het al wat
denk ik
zo beter?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofd ook jaBen geen PS wizard op zich, maar met een links en onder crop wordt het al wat
denk ik
ja lekkerbier-wagenmeisjefotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw bierwagenmeisjefoto is trouwens ook best okee Re
Vrijdag gaan we d'r schakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekkerbier-wagenmeisjefoto
ownee evenementen bier van HJ
meid ze.. uhmm shop zequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef pea4fun het volgende:
nou mensen, ik ga sluiten, morgen shoppen met de meiden
Helemaal nietsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
netjes gedaan trouwens PdHgeelfilter gebruikt bij die eerste?? En mss die 2e ook wel?
klein tikkie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal nietsWitbalans op cloudy gezet en kleurensettings op vivid. Da's alles
En een klein tikkie aan de levels gezeten.
Alleen de correcties links en rechts eigenlijkquote:
hoiquote:
Kruimels? Halve taarten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:29 schreef Re het volgende:
[..]
hoi
topic is niet meer up to date he.. nog kruimels over?
Ze zijn heerlijk, staan nu in de koelkast.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
zow, lekker of staan ze een beetje te verpieteren?
ja anders wordt het droge kost hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk, staan nu in de koelkast.
Ik heb eentje in de diepvries weten te proppen, maar de twee die nog in de koelkast staan moeten wel snel op.
ja dat moeten we dan wel voorkomen... dus ontbijt ze met taart lunch ze met taart en dineer ze met taartquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet te vreten... En dat zou zonde zijn!
Als je zo'n hele dikke ziet lopen op een meet, dan weet je wie het is!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:56 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat moeten we dan wel voorkomen... dus ontbijt ze met taart lunch ze met taart en dineer ze met taart
Hopelijk iets leuks voor jou en mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:31 schreef Xilantof het volgende:De post, de post, wat brengt vandaag de post
collega die dat altijd zingt
Ik kreeg gisteren een pakket over de post!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:31 schreef Xilantof het volgende:De post, de post, wat brengt vandaag de post
collega die dat altijd zingt
Zit nu op het werkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hopelijk iets leuks voor jou en mij
Mogguh
Ik vind post ook leuk, maar niet leuk als je iets verwacht en het komt maar niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:51 schreef Toeps het volgende:
Ik heb al een aantal dagen geen post gehad.
Ik vind post altijd leuk. Maar ja, geen nieuws is goed nieuws hč.
beetje croppen zou idd wel okee zijn, maar niet te veel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Puckzzz hoiJa dat mannetje zat er zo mooi bij... kon het niet laten
![]()
en die figuur in dat licht... misschien een beetje croppen aan de onderkant ook?Zou dat beter zijn denk je?
Xi durft het vast niet te zeggen: de foto is scheefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Fles, dit vind ik nou een heerlijk voorbeeld van straatfotografie, die lijnen van de tafeltjes, en het gebouw, de trap binnen. Die man, krantje, briertje, verrekijkertje. Echt top! *kuch* inzending Oosters!*kuch*
[afbeelding]
potverdikkie Re hoe krijg jij toch altijd die mooie DOF?
De foto van dat mannetje is van Flesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoewel, Puckzzz, je foto is best aardig horizontaal als ik Fles zijn zeil foto's zie![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
De foto van dat mannetje is van Fles
Nee hoor, is nergens voor nodig. Ik vind wel dat je iets aan je horizonnetjes moet doen. Ik denk dat elke fotograaf er last van heeft, maar ik probeer er wel voor te zorgen om het in de laatste fase voor het wereldkundig maken van mijn foto om het nog recht te trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik maar weer ff gaan happen shark?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef Xilantof het volgende:
Shark. Trietste mededeling...
Tis wel weer een plusje op je bankrekening
ja ach, is wel zo in een bepaald aantal gevallen. Overigens zijn er eigenlijk maar weinig Sailfoto's waar überhaupt een horizon op staatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee hoor, is nergens voor nodig. Ik vind wel dat je iets aan je horizonnetjes moet doen. Ik denk dat elke fotograaf er last van heeft, maar ik probeer er wel voor te zorgen om het in de laatste fase voor het wereldkundig maken van mijn foto om het nog recht te trekken.
aha.. dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik altijd vrij lui qua bewerken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Toeps het volgende:
Ik ben maandag in Amsterdam, voor een reclame!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Toeps het volgende:
Ik ben maandag in Amsterdam, voor een reclame!
Da's mijn broer, met zijn 10D en Bigma.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ellekkere foto's!
Wie is die man met die Canon?
hangt er vanaf vanuit welke hoek ze de achterkant schietenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Woeiiiii
en o wee als we later alleen een hand of je achterkant zien
Haha, dat is ongetwijfeld het geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Woeiiiii
en o wee als we later alleen een hand of je achterkant zien
Ja, okee, haar achterkant mag er wel wezenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
hangt er vanaf vanuit welke hoek ze de achterkant schieten
Heb jij een grote neus?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Toeps het volgende:
Hmm, zou ik onopvallend overal met mijn grote neus bij kunnen gaan staan?
Echt wat voor jou Sharkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, okee, haar achterkant mag er wel wezen
Maar als je op TV komt wil ik wel mensen herkennen. Bespaart genante opmerkingen in het dagelijks leven als Zeg, je kontje komt me bekend voor. Wil je mij ook vertellen waarvan?"
Het zit je soms ook niet mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef elcastel het volgende:
Goeiemorgen ook.
En ik zie dat mijn katten hun statiegeld eruit hebben gegooid vannacht, dus ik heb gelijk een fijne klus.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wat voor jou Shark
"Zeg, je kontje komt me bekend voor. Wil je mij ook vertellen waarvan?"
-"JaIk ben van de Rabobank-reclame!"
"Oh nee dan ben ik met iemand anders in de war, ik dacht even dat ik je kende uit Extreme Bumrusher 114. Daar zou je zo in mee kunnen spelen trouwens!"
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Toeps het volgende:
Willen jullie niet zo grappig doen?Het moet nog lijken of ik werk hoor!
Muhahaha!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"
"Hoezo?"
"Ze heeft duidelijk plezier in d'r werk,
.....en ik herken haar uit Extreme Bumrusher 114"
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"
"Hoezo?"
"Ze heeft duidelijk plezier in d'r werk,
.....en ik herken haar uit Extreme Bumrusher 114"
Whahahahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
Is ie nou nog niet vol???
Nieuwe topictitel voor de volgende SC wordt toch wel "Extreme Bumrusher 114" he?
Mogguh Sub!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toen ik in de videotheek werkte kwam ik wel eens klanten op verjaardagsfeestje van de kids tegen die heel vaak 'dubieuze' sexfilms huurde bij ons
maar net doen of je ze daar niet van herkent
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Toen ik in de videotheek werkte kwam ik wel eens klanten op verjaardagsfeestje van de kids tegen die heel vaak 'dubieuze' sexfilms huurde bij ons
maar net doen of je ze daar niet van herkent
Graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mogguh Sub!![]()
nog bedankt voor je hulp, we hebben gisteren lekker buiten bij de open haard een film zitten kijken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef Toeps het volgende:
Als het maar niet in combinatie met mijn naam is!
Tja L, dat zuigt kont....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef elcastel het volgende:
Ik zat even zelf naar mijn foto's te kijken en vond ze erg 'brokkelig', en dat viel me tegen, want ik heb amper sharpening gebruikt en heb me sowieso erg ingehouden qua bewerkingen. Nu blijkt het dus echt aan die gallery site te liggen, als ik mijn bewerkte foto er hier naast hou, is het allemaal veel strakker..
Ik denk een compressie gevalletje, nou ja ik ben er niet gelukkig van. Zeker bij deze foto's zie je het heel erg terug, ik had het trouwens al eerder geconstateerd, maar nu met die drukke foto's en touwtjes vind ik het wel heeeel erg hinderlijk geworden. Kutleven, kan ik alles weer op gaan zetten ergens anders.quote:
King Arthur...buttfilmquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!
Welke film heb je gekeken?
quote:
"Lance-a-lot and the knights of the round ***"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja idd
, maar dan heb ik toch een verkeerde gehuurd volgens mij
eensch, lekkere fotoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Fles, dit vind ik nou een heerlijk voorbeeld van straatfotografie, die lijnen van de tafeltjes, en het gebouw, de trap binnen. Die man, krantje, briertje, verrekijkertje. Echt top! *kuch* inzending Oosters!*kuch*
[afbeelding]
uhmmmm ja goeie lens + teleconverter die wel voor die lens gemaakt lijkt te zijn, gewoon perfecte combinatie (F4.8 op 340 mm)quote:potverdikkie Re hoe krijg jij toch altijd die mooie DOF?
340 mmquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Re het volgende:
[..]
eensch, lekkere foto
[..]
uhmmmm ja goeie lens + teleconverter die wel voor die lens gemaakt lijkt te zijn, gewoon perfecte combinatie (F4.8 op 340 mm)
Volgens de DOF converter heb jij op 3 meter een DOF van 2 cm die oploopt naar 8 cm op 10 meter afstand van je onderwerp. Erg dun dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Re het volgende:
uhmmmm ja goeie lens + teleconverter die wel voor die lens gemaakt lijkt te zijn, gewoon perfecte combinatie (F4.8 op 340 mm)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens de DOF converter heb jij op 3 meter een DOF van 2 cm die oploopt naar 8 cm op 10 meter afstand van je onderwerp. Erg dun dus
Hmmm strikt genomen is er altijd maar 1 punt ECHT scherp natuurlijk.... en het is maar net hoeveel onscherpte je nog bij je DOF wilt rekenen.. Maar het is duidelijk dat de diepte groter wordt bij toenemende objectafstand en bij toenemend diafragma. De link met brandpuntslengte is me niet helemaal duidelijk, daarvoor zou ik ff een tekeningetje moeten maken/zienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens de DOF converter heb jij op 3 meter een DOF van 2 cm die oploopt naar 8 cm op 10 meter afstand van je onderwerp. Erg dun dus
Nee. 2cm is je DOF, DOF=depth of field, dat is dus je scherptediepte. Bij Re is alles in die 2 cm scherp, oplopend naar alles in die 10cm diepte...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:hoe hoger het getal in CM hoe vager je achtergrond?
In wezen wel dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hoe hoger het getal in CM hoe vager je achtergrond?
zenks. google is my friendquote:
Aha.. vandaar de pliessie gisterenquote:Makers 'nepbom' Schiphol gezocht
Door een onzer redacteuren
ROTTERDAM, 17 AUG. De recherche van de Koninklijke Marechaussee zoekt de makers van een pakketje dat vorige week dinsdag is ontdekt op Schiphol. Een bron rond het onderzoek spreekt over een in elkaar geknutselde 'nepbom'.
Het pakketje is ontdekt in een van de terminals van de luchthaven. De marechaussee ontkent dat er explosieven in zaten. Aan de vondst is geen ruchtbaarheid gegeven.
De marechaussee, belast met de veiligheid op de luchthaven, wil niets zeggen over de inhoud van het pakket en de precieze vindplaats. Een woordvoerder meldt desgevraagd enkel dat de recherche de vondst van een pakket onderzoekt, dat er geen explosieven in zaten en dat de omgeving een tijd lang is afgezet. ,,Wat er in het pakket zat, kan ik niet zeggen in het belang van het onderzoek'', aldus de woordvoerder.
Op Schiphol is de waakzaamheid van zowel reizigers als beveiligers verhoogd sinds de aanslagen in New York (september 2001), Madrid (maart 2004) en Londen (vorige maand). Dat leidt vaker tot vondsten en meldingen van verdachte pakketten. Daarbij gaat het meestal om vergeten bagage. In juni en juli zijn delen van de vertrekhal afgezet na de vondst van verdachte pakketten.
De marechaussee zegt terughoudend te zijn met het verspreiden van berichten over bommeldingen en verdachte pakketten. ,,We zitten midden in vakantietijd'', aldus de woordvoerder. ,,We weten dat één bericht over een bommelding de dag erna zes bommeldingen oplevert. Dus zijn we terughoudend, al wordt wel onderzoek gedaan. En als er echt iets aan de hand is, wordt wel actie ondernomen.''
In opdracht van minister Donner (Justitie, CDA) wordt op dit moment onderzoek gedaan naar de veiligheid van Schiphol. De politie in Amsterdam zegt dat het korps sinds de terroristische aanslagen substantieel meer bommeldingen ontvangt.
morguhquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
340 mm![]()
daarom lukt mij dat niet
Mogguh trouwens
Same old same old dusquote:
Wil IEMAND die kip zonder kop ff afschietenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah![]()
*in paniek rond gaat rennen
doodsverwensingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wil IEMAND die kip zonder kop ff afschieten
quote:
een kip zonder kop is meestal toch al dood? dus is het ook geen doodsverwensingquote:
Middag puckzzzzzquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een kip zonder kop is meestal toch al dood? dus is het ook geen doodsverwensing![]()
middag Speedy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |