Boatties Kiek'nquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:03 schreef Toeps het volgende:
Wat is er zo leuk aan die sail behalve een stel bootjes?
spammertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em wel lekker apart
Anyway, foto's staan op erop
www.speedygj.nl
Even naar mijn website en dan foto's, rest verwijst vanzelf
Staat die foto niet op zijn kop?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind em wel lekker apart
Anyway, foto's staan op erop
www.speedygj.nl
Even naar mijn website en dan foto's, rest verwijst vanzelf
en wat er allemaal nog meer aan wiegends aan mijn oog voorbij trekt, zodra ik achter een groot koel glas bier geīnstalleerd benquote:
Nog maar eens gekeken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Staat die foto niet op zijn kop?
En ik denk dat hij dat opzettelijk gedaan heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog maar eens gekeken..
[afbeelding]
Boven zoals speedy hem post, en onder zoals ie volgens mij zou moeten.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik denk dat hij dat opzettelijk gedaan heeft
lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:nu je het zegt
![]()
Zal em meteen aanpassen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef SpeedyGJ het volgende:nu je het zegt
![]()
Zal em meteen aanpassen
za'k de bovenste ff op zijn kop hangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
@ RonaldV
Zou je de bovenstaande foto weer even weg willen halen?
Staat nu 2X
Doe maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
za'k de bovenste ff op zijn kop hangen?
Breng maar langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:28 schreef Subhuman het volgende:
Wie wil er nog taart? Ik denk dat ik echt superveel taart over ga houden... Dat wordt lekker lunchen de komende dagen!
Als ik nou een grote diepvries had, had ik het ingevroren en meegenomen naar de Lekmeet, maar helaas, ik moet het doen met een klein vriesvakje in m'n koelkastje die nu al vol zit...quote:
Ik kom wel even langsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ik nou een grote diepvries had, had ik het ingevroren en meegenomen naar de Lekmeet, maar helaas, ik moet het doen met een klein vriesvakje in m'n koelkastje die nu al vol zit...
Gewoon PowerDVD of WinDVD installeren, ben je van al het gezeik af.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef Puckzzz het volgende:
GVD!!![]()
![]()
Ik heb net WindowsMedia Player 10 zitten installeren omdat mijn laptop zat te zeiken over een DVD Decoder die ik moest hebben, en mijn collega zei dat ik gewoon Media Player 10 moest downloaden, maar dat fucking kutding draait nog steeds geen DVD af en zit nog steeds te zeiken over die Decoder
zo dat is eruitHelp anyone??
Ik wil ook naar het strand! Het is eindelijk mooi weer!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Toeps het volgende:
Ik wil naar het straaaaand! Maar er is niemand om mee te gaan.
Is dat gratis? ik blijf nederlands hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:49 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gewoon PowerDVD of WinDVD installeren, ben je van al het gezeik af.
Niet alles is gratis hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat gratis? ik blijf nederlands he![]()
Oke dan, superquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
Subbie helpt me al![]()
Ik hoop dat het lukt![]()
om alle ellende compleet te maken staat mijn Kevertje ook nog eens ergens langs de wegAlle remmen zijn weer geblokkeerd, die moet zeker tot morgen daar staan en dan krijg ik 'm hopelijk naar huis gereden........
Hekel aan je buren???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Subbie is okee olee olee
* Puckzzz kan nu ook DVD kijken met de schootcomputert
en nu ga ik buiten lekker fikkie stoken
Wie en wiequote:
WSZquote:
Nederland - Duitsland (oefeninterland)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |