Nee hoor, is nergens voor nodig. Ik vind wel dat je iets aan je horizonnetjes moet doen. Ik denk dat elke fotograaf er last van heeft, maar ik probeer er wel voor te zorgen om het in de laatste fase voor het wereldkundig maken van mijn foto om het nog recht te trekken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik maar weer ff gaan happen shark?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef Xilantof het volgende:
Shark. Trietste mededeling...
Tis wel weer een plusje op je bankrekening
ja ach, is wel zo in een bepaald aantal gevallen. Overigens zijn er eigenlijk maar weinig Sailfoto's waar überhaupt een horizon op staatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Nee hoor, is nergens voor nodig. Ik vind wel dat je iets aan je horizonnetjes moet doen. Ik denk dat elke fotograaf er last van heeft, maar ik probeer er wel voor te zorgen om het in de laatste fase voor het wereldkundig maken van mijn foto om het nog recht te trekken.
aha.. dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ben ik altijd vrij lui qua bewerken
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Toeps het volgende:
Ik ben maandag in Amsterdam, voor een reclame!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef Toeps het volgende:
Ik ben maandag in Amsterdam, voor een reclame!
Da's mijn broer, met zijn 10D en Bigma.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ellekkere foto's!
Wie is die man met die Canon?
hangt er vanaf vanuit welke hoek ze de achterkant schietenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Woeiiiii
en o wee als we later alleen een hand of je achterkant zien
Haha, dat is ongetwijfeld het geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Woeiiiii
en o wee als we later alleen een hand of je achterkant zien
Ja, okee, haar achterkant mag er wel wezenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
hangt er vanaf vanuit welke hoek ze de achterkant schieten
Heb jij een grote neus?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef Toeps het volgende:
Hmm, zou ik onopvallend overal met mijn grote neus bij kunnen gaan staan?
Echt wat voor jou Sharkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, okee, haar achterkant mag er wel wezen
Maar als je op TV komt wil ik wel mensen herkennen. Bespaart genante opmerkingen in het dagelijks leven als Zeg, je kontje komt me bekend voor. Wil je mij ook vertellen waarvan?"
Het zit je soms ook niet mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef elcastel het volgende:
Goeiemorgen ook.
En ik zie dat mijn katten hun statiegeld eruit hebben gegooid vannacht, dus ik heb gelijk een fijne klus.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wat voor jou Shark
"Zeg, je kontje komt me bekend voor. Wil je mij ook vertellen waarvan?"
-"JaIk ben van de Rabobank-reclame!"
"Oh nee dan ben ik met iemand anders in de war, ik dacht even dat ik je kende uit Extreme Bumrusher 114. Daar zou je zo in mee kunnen spelen trouwens!"
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Toeps het volgende:
Willen jullie niet zo grappig doen?Het moet nog lijken of ik werk hoor!
Muhahaha!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"
"Hoezo?"
"Ze heeft duidelijk plezier in d'r werk,
.....en ik herken haar uit Extreme Bumrusher 114"
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Die Toeps, die moet opslag hebben hoor"
"Hoezo?"
"Ze heeft duidelijk plezier in d'r werk,
.....en ik herken haar uit Extreme Bumrusher 114"
| Forum Opties | |