Laat ik nu net op het land wonenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:59 schreef Againzender het volgende:
Hm, die buienlijn lijkt zich wel heel netjes tot het land te beperken. Hij groeit in het noorden steeds aan tot aan de kustlijn:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
@funnie: als je bliksem ziet of rommel hoort, dan kan er onweer komen
Schijnt dat je een 'onweersneus', een stijging van de luchtdruk enkele minuten voor de onweersbui aankomt, kunt zien. Tot op heden is me dat nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:04 schreef Funnie het volgende:
[..]
Jaaa hooor!
Nee serieus. Wat kan je zien aan een luchtdruk meter? Wanneer die plots enorm stijgt of daalt?
Het is hier nu overigens 22.9 graden buiten.
25.7 binnen
ik heb alleen maar onweersvliegjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:46 schreef -chefke- het volgende:
het zal vandaag wel eerst super benauwd worden en straks lekker aan het eind van de midag een knallende onweersbij![]()
thx speedy! Ik heb je nieuwe website nog niet bekeken! Ga ik zo ff doenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
WB M-B!!!!!!!![]()
![]()
Mijn nieuwe website al bekeken?
Oja:
[afbeelding]hier wordt je niet vrolijk van
Ik zit op m'n werk, maar ben m'n camera vergeten.. lekker handig weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef Marky-Boom het volgende:
Hier nog heerlijk warm, denk rond de 25 graden wel. Zit was castellanus richting het oosten, maar zit op me werk dus kan geen foto's maken. Verder nog een heerlijk blauwe lucht. OPWARMEN![]()
doorzichtige smoes was dat hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, maar ben m'n camera vergeten.. lekker handig weer![]()
De aliens komen!~!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:14 schreef kasper het volgende:
Amsterdam: hemel verandert langzaam van blauw naar wit. Zon schijnt (nog).
jah, ik moet toch ietsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
doorzichtige smoes was dat he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |