hier ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, lekker weer inderdaad.
Pas op voor de bijtschilpad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:22 schreef Sylvana het volgende:
in Deventer echt stralend weer, vanmiddag lekker naar de IJssel relaxen, je moet er wel van genieten als het maar zo kort duurt he
Bijtschildpad? Ik heb wat gemist geloof ik? Maar het water was nog te koud om in te zwemmen, dus alleen lekker gezondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Pas op voor de bijtschilpad.![]()
Juistem, ik liep hier net in de stad maar in de volle zon is het zeker 25 +quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:08 schreef DemonRage het volgende:
23,5°C in Eindhoven... maar achter in de tuin in de volle zon voelt het als veeeeel warmer.
Mooie foto!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:01 schreef StefanP het volgende:
Regen in Texas voor de verandering!
[afbeelding]
Wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef StefanP het volgende:
JokkerdsHet is precies 40,0 graden buiten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:51 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben vandaag jarig en kijk eens wat voor 'n weer het word![]()
Das bij mij!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is hier 23.8 graden
@evil, die kans zit er wel groot in helaas+ @ Sylvana: De hefigste onweer zal waarschijndelijk in het midden het noorden komen.
Daar kunnen de temp nog flink oplopen
[afbeelding]
De BBQ is aantal dagen geleden al geregeldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gefeliciteerd keiichi.
Je hebt vandaag geluk!!!!!!
Ga maar vlees binnen halen, nodig je vrienden uit voor een BBQ!
Het wordt namelijk prachtig weer!
VEEL ZON!
Temp in het noorden 25 graden, zuiden 27/28 graden!
Weinig wind!
Avond temp rond de 21 graden is gewoon erg lekker om nog lang buiten te zitten![]()
Kortom, geniet van deze dag, niet alleen jij MAAR OOK DE REST!
Mogelijk zal dit wel eens de laaste mooie warme dag worden van dit jaar.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De BBQ is aantal dagen geleden al geregeldVlees word zodadelijk vers nog even gehaald
![]()
Dat is dan toch juist een prachtig moment om het te leren, anders word je maar zo'n mooi-weer-rijderquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:48 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop ook niet dat het vrijdagavond hard gaat onweren enzo, met rijles vind ik dat nooit echt lekker rijden
Ziet er niet best uit nee. Deze paar dagen zijn kennelijk weer even de uitzondering waarna we weer terug vallen in het kwakkelweer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja:
[afbeelding]
hier wordt je niet vrolijk van
Hmm. Nou ja, fototoestelletje mee en op het strand gaan zitten schietenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
@evil, die kans zit er wel groot in helaas
Wat probeer je online te zetten? Gegevens van je weerstation?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
28.9 graden hier inc zon effect.
Nu ben ik ook achter gekomen wat de oorzaak is waarom ik mijn gegevens niet online kan zetten.
Router![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja effe topic openen
Yepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat probeer je online te zetten? Gegevens van je weerstation?
Smorgens komen de eerste buien zeeland binnen en trekt dan verder naar het noord-oosten toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het is hier volop benauwd.
Ik ben benieuwd of de lichtshow vannacht gaat plaatsvinden of in de ochtenduren.
Liefst in het aanlopen van de nacht natuurlijk omdat 's-morgens onweer nooit zo hevig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |