abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29812068
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Elusive het volgende:
bleeh klote spinnen, vandaag wel 10 keer met m'n hasses recht door zo'n spinnenweb gelopen
alle spinnen mogen van mij nu ook dood
Nou, hier nog één. Verschrikkelijk. En dan staan mensen je af en toe raar aan te kijken als je met de post loopt te zwaaien om die spinnenwebben weg te krijgen.

O, en hier moest die hoerige kut Kampioen mee. Normaal gesproken gaat die zooi toch pas op dinsdag mee, of niet soms?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_29812155
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef sk888er het volgende:
Ik heb mezelf in kunnen houden
Ik had een envelop in mn handen met ik denk zo 5 muntjes van 2 euro, dus ik dacht zo van zal wel een verjaardag zijn. En ja hoor er hingen slingers buiten.
Ik zo aanbellen bij die mensen deed er een meisje van denk ik 10 open. Ik feliciteerde der maar en gaf die envelop
Haha, heb ik ook een keer gehad. Een meisje genaamd "Annelot" was jarig, ze woont in de straat achter ons. Allerlei slingers, ballonnen en toestanden. Heb ik een pak kaarten voor haar, komt ze naar buiten gehuppelt, ik zo "Zo Annelot, ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd!"

Annelot keek echt zo van wtf.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29812788
Veel spinnenwebben weer, weinig dikke post, wel Hydron Maarja dan nog viel het mee...net pas klaar, maar heb het superrelaxed aan gedaan, ze hadden gevraagd of ik nabrengzakken kon wegrijden dus ik w8en tot de Citroën er weer was, en gevraagd of ik er ook mn wijk mee mocht doen...en dat mocht
Ik had trouwens vandaag post voor iemand van de S.A.T.A.N Incasso Ik zal de pic vanaaf wel ff posten, mobiel ligt op te laden
† The 3 Kings †
pi_29812798
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef texelonia het volgende:
Troeta, ik had idd ook al bedacht om me desnoods ziek te melden.
Maar het is de laatste tijd het ene gezeik na het andere gezeik en ik vind het gewoon echt niet leuk meer werken zo, dus ik wil gewoon weg.
Heb maandag sollicitatie dus met een beetje geluk...
Je hebt groot gelijk hoor. Heb je misschien het idee dat ze je weg willen hebben?
Heb ik namelijk ook wel eens gehad bij een baan waar ik me wat vaker als normaal ziek heb gemeld.
Dan werken ze ineens zo tegen dat het gewoon niet meer mogelijk is om zonder tegenzin te gaan.
Voor wat heb je een solicitatiegesprek maandag? Veel succes iig.
Ik hoop dat je volgende week trots ontslag kunt nemen
pi_29812807
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef Troeta het volgende:

Hebben jullie dit gelezen? Postbode verzamelt post in kelder
Een postbode bij ons deed hetzelfde, die bezorgde het gewoon niet die liet het in zijn garage staan, 3 zaterdagen lang.... kwamen ze snel achter, is gelijk ontslagen
† The 3 Kings †
pi_29812892
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Een postbode bij ons deed hetzelfde, die bezorgde het gewoon niet die liet het in zijn garage staan, 3 zaterdagen lang.... kwamen ze snel achter, is gelijk ontslagen
Nam die alle post mee naar huis dan?
pi_29813195
Gewoon de wijken die hij moest doen, en liet die gewoon in de garage staan...

We hadden eerst ook een postbezorger, die heeft 2 weken bij ons gewerkt, en die nam steeds de fietstassen mee naar huis Die kwam na 2 weken met iets van 20 tassen terug
† The 3 Kings †
pi_29813261
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon de wijken die hij moest doen, en liet die gewoon in de garage staan...

We hadden eerst ook een postbezorger, die heeft 2 weken bij ons gewerkt, en die nam steeds de fietstassen mee naar huis Die kwam na 2 weken met iets van 20 tassen terug

Wij hebben eens gehad dat iemand een dag later naar TPG had gebeld met de vraag waarom zijn pakje nog niet aangekomen was. Waren medicijnen. Zouden die dag komen. TPG gebeld naar de postbode, bleek het pakje nog onderin z'n fietstassen te zitten. Hij hoefde na het inleveren van de tassen ook niet weer terug te komen.
pi_29813370
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef Troeta het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk hoor. Heb je misschien het idee dat ze je weg willen hebben?
Heb ik namelijk ook wel eens gehad bij een baan waar ik me wat vaker als normaal ziek heb gemeld.
Dan werken ze ineens zo tegen dat het gewoon niet meer mogelijk is om zonder tegenzin te gaan.
Voor wat heb je een solicitatiegesprek maandag? Veel succes iig.
Ik hoop dat je volgende week trots ontslag kunt nemen
Nee niet dat ze me weg willen hebben. Meer dat ik gewoon "maar een postbezorger" ben. Lekker goedkoop voor hun, en voor mij tien anderen. Had ik in een ander groot bedrijf ook al last van. Nou vind ik het in principe niet erg om "maar een postbezorger" te zijn hoor, maar ik wil wel met een beetje respect behandeld worden. En als ik alles van hun maar moet accepteren, dan mogen ze ook wel eens een keertje moeite voor mij doen vind ik.

Die sollicitatie is bij een videotheek. Een grote hobby van mij is films, dus zoiets leek me wel leuk. Maar zelfs als ik daar word aangenomen is het nog een gedoe eigenlijk. Ik weet niet of zij een maand op mij willen wachten, en ik weet ook niet of ik zomaar een 2e baantje erbij mag nemen nu ik gedeeltelijk aangepast werk doe vanwege die hernia. En als dat wel zou mogen, dan overlappen die tijden elkaar ook gedeeltelijk. Is maar voor een maandje, maar weet niet of zij daar zin in hebben natuurlijk Maar goed, wie niet waagt, wie niet wint!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29813442
pi_29814199
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:03 schreef texelonia het volgende:

[..]

knip
Ah, dat is ook een vervelend gevoel, want je hebt toch keihard gewerkt voor ze, ook al is dat maar een heel piepkleinbeetje van wat er in het bedrijf gedaan moet worden.
Jammer dat het vaak zo gaat he..

Maar leuk zeg een videotheek!! Ben ik ook op zoek naar geweest, maar helaas waren er geen vacatures in Den Haag.
Een maand opzegtermijn is heel gewoon, dat snapt die videotheek denk ik wel.
Het staat misschien zelfs beter, want iemand die meteen kan beginnen is meestal werkloos.
Maar nogmaals succes, ik hoop echt dat je die baan krijgt, het klinkt zo leuk namelijk
pi_29814272
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wij hebben eens gehad dat iemand een dag later naar TPG had gebeld met de vraag waarom zijn pakje nog niet aangekomen was. Waren medicijnen. Zouden die dag komen. TPG gebeld naar de postbode, bleek het pakje nog onderin z'n fietstassen te zitten. Hij hoefde na het inleveren van de tassen ook niet weer terug te komen.
Zo dat is wel streng zeg!
Ik neem ook altijd m'n fietstasen mee naar huis en neem ik de volgende dag weer mee.
Zag ik sóchtends dat er nog een pakje in zat, lag onder alle reclamezooi, maar ik mocht het gewoon weer meenemen om alsnog te geven.
pi_29818696
quote:
Bewoners van het Jagerpad in Landgraaf hebben de afgelopen maanden niet alle post gehad die voor hen bestemd was. De postbode die daar de brieven bestelde hield namelijk een deel van de post achter en sloeg dit op in zijn kelder.

Na klachten van bewoners is TPG Post een intern onderzoek gestart naar het functioneren van de betreffende postbode. Toen bekend werd dat hij poststukken verzamelde is de politie ingelicht. De brievenbesteller is inmiddels op non-actief gesteld en wordt mogelijk ontslagen. Ook hangt hem een eventuele juridische procedure boven het hoofd. Het achterhouden van post is namelijk strafbaar.

De in de kelder aangetroffen brieven en pakketjes zijn inmiddels bij de bewoners van het Jagerpad bezorgd. Maar volgens de buurt missen er nog steeds enkele poststukken.
Van de Frontpage.

Oké... wie kent hem?

Ik moet zeggen dat deze verhalen me zeer bekend voorkomen. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Wat mij nog het meeste verbaasd is dat mensen daadwerkelijk schijnen te denken dat ze hiermee weg kunnen komen. Mensen gaan toch post missen op een gegeven moment. Erg naïef. Ook valt me op dat die mensen blijkbaar een soort van wroeging hebben en de post 'opslaan' in plaats van 'vernietigen' en daarmee dus ook het bewijsmateriaal bewaren in plaats van op te ruimen...
pi_29838286
ik werk int zelfde kantoor als die post bezorger (geen postbode) dus heb het hele verhaal meegekregen.
snap niet dat hij dacht dat het niet zou uitkomen,maarja zo slim zag hij ook niet uit.
verder is het bij ons wel leuk werken, ben zelf ook postezorgster, en je hoeft maar wat te vragen of wat dan ook en je word geholpen.
zie je ook vaak anders.
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_29839355
Hier is de Satan incasso ffies t adres van hun + de gerichte persoon eruit gepaint, wel zo fatsoenlijk

† The 3 Kings †
pi_29839471
Wij hebben eens zwaar gehavende post gekregen wat verzegeld was in een plastic tasje.

Iemand had een complete postzak in het bos gevonden en dat weer naar het postkantoor gebracht. Die post heeft daar dus een week gelegen.
Don't hurry, be crappy!
pi_29839480
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:57 schreef TheSorrow het volgende:
Hier is de Satan incasso ffies t adres van hun + de gerichte persoon eruit gepaint, wel zo fatsoenlijk

[afbeelding]
Je zal zo'n brief maar krijgen

Zaterdag was het trouwens wel te doen allemaal. De hoeveelheid post was niet zo heel erg veel, maar de bundels waren toch van redelijk formaat. Wel hadden we hier zowat HAH van de Casema. Iedereen kreeg een brief over de klantenservice oid.
Wil er iemand trouwens nog op zijn TV-debuut maken als postbode? SBS is op zoek naar postbodes voor een nieuw programma
pi_29839531
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef RiDo78 het volgende:
Wij hebben eens zwaar gehavende post gekregen wat verzegeld was in een plastic tasje.
Waarschijnlijk heeft dat poststuk vastgezeten in de machine. Het wil nog wel eens voorkomen dat die machines de post liever opeten dan sorteren. Het gehavende stuk wordt dan in een plastic gestopt en alsnog bezorgd. Als het stuk er heel erg slecht aan toe is, gaat het retour afzender als puzzel..
pi_29839638
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef Carport het volgende:

[..]

Wil er iemand trouwens nog op zijn TV-debuut maken als postbode? SBS is op zoek naar postbodes voor een nieuw programma
Waar gaat dat dan weer over?
pi_29839746
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:05 schreef Carport het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat poststuk vastgezeten in de machine. Het wil nog wel eens voorkomen dat die machines de post liever opeten dan sorteren. Het gehavende stuk wordt dan in een plastic gestopt en alsnog bezorgd. Als het stuk er heel erg slecht aan toe is, gaat het retour afzender als puzzel..
Werkt die machine onder water dan?
De post (meerdere stukken) was duidelijk nat geweest.

Bovendien zat een excuusbrief van TPG waarin dit uitgelegd werd en wij waren niet de enige, de complete straat heeft op die bewuste dag geen post ontvangen. Dit heeft zelfs het regionale huis aan huis vodje gehaald.
Don't hurry, be crappy!
pi_29840190
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:15 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Werkt die machine onder water dan?
De post (meerdere stukken) was duidelijk nat geweest.

Bovendien zat een excuusbrief van TPG waarin dit uitgelegd werd en wij waren niet de enige, de complete straat heeft op die bewuste dag geen post ontvangen. Dit heeft zelfs het regionale huis aan huis vodje gehaald.
Ok, in dat geval zal het inderdaad geen machine zijn geweest
In welke gemeente was dat trouwens?
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:09 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Waar gaat dat dan weer over?
Voor het programma 'Van rommelzolder tot droomhuis’. Op IntranetMail staat er een artikeltje over
pi_29840639
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:31 schreef Troeta het volgende:

[..]

Zo dat is wel streng zeg!
Ik neem ook altijd m'n fietstasen mee naar huis en neem ik de volgende dag weer mee.
Zag ik sóchtends dat er nog een pakje in zat, lag onder alle reclamezooi, maar ik mocht het gewoon weer meenemen om alsnog te geven.
Het zijn ook medicijnen he? Dan kan ik het nog wel begrijpen.
pi_29840882
Ik ben tot 2 jaar geleden pakketchauffeur geweest in het district Prinsenbeek e.o. Het ware zotte tijden en vooral met de zomer trof je het vaak aan dat je makkelijk een paar extra districten moest rijden. Nu dat dat niet heel erg is, want je hebt immers ook minder pakketjes.

Ik heb in mijn laatste jaar werken (ben overigens hierdoor niet weggegaan) een Mercedes Sprinter compleet in de puinpoeier gereden. Ik kwam aanrijden op een wat onoverzichtelijke kruising en ik pakte net mijn routelijst. Ik keek weer op en daar kwam plotseling een zandwagen (volgeladen) van rechts aan. Ik kon niks meer doen en hij reed er zo van de zijkant is.... Gevolg: Mercedes Sprinter afgeschreven en een Wehkamp Televisie cinema set compleet in de puinpoeier!

Tip: kijk eerst op je routelijst voor je gaat rijden!
The time is fun when you've flies!
pi_29842413
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:32 schreef Carport het volgende:
Ok, in dat geval zal het inderdaad geen machine zijn geweest
In welke gemeente was dat trouwens?
Was een jaar of 5 geleden in ALR
Don't hurry, be crappy!
pi_29842687
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Was een jaar of 5 geleden in ALR
Ah, oké. Wat je beschreef leek namelijk erg op een recent voorval bij mij op de vestiging, vandaar dat ik het me even afvroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')