Nou, hier nog één. Verschrikkelijk. En dan staan mensen je af en toe raar aan te kijken als je met de post loopt te zwaaien om die spinnenwebben weg te krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Elusive het volgende:
bleeh klote spinnen, vandaag wel 10 keer met m'n hasses recht door zo'n spinnenweb gelopen
alle spinnen mogen van mij nu ook dood
Haha, heb ik ook een keer gehad. Een meisje genaamd "Annelot" was jarig, ze woont in de straat achter ons. Allerlei slingers, ballonnen en toestanden. Heb ik een pak kaarten voor haar, komt ze naar buiten gehuppelt, ik zo "Zo Annelot, ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:13 schreef sk888er het volgende:
Ik heb mezelf in kunnen houden![]()
Ik had een envelop in mn handen met ik denk zo 5 muntjes van 2 euro, dus ik dacht zo van zal wel een verjaardag zijn. En ja hoor er hingen slingers buiten.
Ik zo aanbellen bij die mensen deed er een meisje van denk ik 10 open. Ik feliciteerde der maar en gaf die envelop![]()
Je hebt groot gelijk hoor. Heb je misschien het idee dat ze je weg willen hebben?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef texelonia het volgende:
Troeta, ik had idd ook al bedacht om me desnoods ziek te melden.
Maar het is de laatste tijd het ene gezeik na het andere gezeik en ik vind het gewoon echt niet leuk meer werken zo, dus ik wil gewoon weg.
Heb maandag sollicitatie dus met een beetje geluk...
Een postbode bij ons deed hetzelfde, die bezorgde het gewoon niet die liet het in zijn garage staan, 3 zaterdagen lang.... kwamen ze snel achter, is gelijk ontslagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef Troeta het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? Postbode verzamelt post in kelder
Nam die alle post mee naar huis dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een postbode bij ons deed hetzelfde, die bezorgde het gewoon niet die liet het in zijn garage staan, 3 zaterdagen lang.... kwamen ze snel achter, is gelijk ontslagen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:58 schreef TheSorrow het volgende:
Gewoon de wijken die hij moest doen, en liet die gewoon in de garage staan...
We hadden eerst ook een postbezorger, die heeft 2 weken bij ons gewerkt, en die nam steeds de fietstassen mee naar huisDie kwam na 2 weken met iets van 20 tassen terug
Nee niet dat ze me weg willen hebben. Meer dat ik gewoon "maar een postbezorger" ben. Lekker goedkoop voor hun, en voor mij tien anderen. Had ik in een ander groot bedrijf ook al last van. Nou vind ik het in principe niet erg om "maar een postbezorger" te zijn hoor, maar ik wil wel met een beetje respect behandeld worden. En als ik alles van hun maar moet accepteren, dan mogen ze ook wel eens een keertje moeite voor mij doen vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef Troeta het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor. Heb je misschien het idee dat ze je weg willen hebben?
Heb ik namelijk ook wel eens gehad bij een baan waar ik me wat vaker als normaal ziek heb gemeld.
Dan werken ze ineens zo tegen dat het gewoon niet meer mogelijk is om zonder tegenzin te gaan.
Voor wat heb je een solicitatiegesprek maandag? Veel succes iig.
Ik hoop dat je volgende week trots ontslag kunt nemen
Ah, dat is ook een vervelend gevoel, want je hebt toch keihard gewerkt voor ze, ook al is dat maar een heel piepkleinbeetje van wat er in het bedrijf gedaan moet worden.quote:
Zo dat is wel streng zeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben eens gehad dat iemand een dag later naar TPG had gebeld met de vraag waarom zijn pakje nog niet aangekomen was. Waren medicijnen. Zouden die dag komen. TPG gebeld naar de postbode, bleek het pakje nog onderin z'n fietstassen te zitten. Hij hoefde na het inleveren van de tassen ook niet weer terug te komen.![]()
Van de Frontpage.quote:Bewoners van het Jagerpad in Landgraaf hebben de afgelopen maanden niet alle post gehad die voor hen bestemd was. De postbode die daar de brieven bestelde hield namelijk een deel van de post achter en sloeg dit op in zijn kelder.
Na klachten van bewoners is TPG Post een intern onderzoek gestart naar het functioneren van de betreffende postbode. Toen bekend werd dat hij poststukken verzamelde is de politie ingelicht. De brievenbesteller is inmiddels op non-actief gesteld en wordt mogelijk ontslagen. Ook hangt hem een eventuele juridische procedure boven het hoofd. Het achterhouden van post is namelijk strafbaar.
De in de kelder aangetroffen brieven en pakketjes zijn inmiddels bij de bewoners van het Jagerpad bezorgd. Maar volgens de buurt missen er nog steeds enkele poststukken.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:57 schreef TheSorrow het volgende:
Hier is de Satan incassoffies t adres van hun + de gerichte persoon eruit gepaint, wel zo fatsoenlijk
[afbeelding]
Waarschijnlijk heeft dat poststuk vastgezeten in de machine. Het wil nog wel eens voorkomen dat die machines de post liever opeten dan sorteren. Het gehavende stuk wordt dan in een plastic gestopt en alsnog bezorgd. Als het stuk er heel erg slecht aan toe is, gaat het retour afzender als puzzel..quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef RiDo78 het volgende:
Wij hebben eens zwaar gehavende post gekregen wat verzegeld was in een plastic tasje.
Waar gaat dat dan weer over?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:03 schreef Carport het volgende:
[..]
Wil er iemand trouwens nog op zijn TV-debuut maken als postbode? SBS is op zoek naar postbodes voor een nieuw programma![]()
Werkt die machine onder water dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:05 schreef Carport het volgende:
Waarschijnlijk heeft dat poststuk vastgezeten in de machine. Het wil nog wel eens voorkomen dat die machines de post liever opeten dan sorteren. Het gehavende stuk wordt dan in een plastic gestopt en alsnog bezorgd. Als het stuk er heel erg slecht aan toe is, gaat het retour afzender als puzzel..
Ok, in dat geval zal het inderdaad geen machine zijn geweestquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:15 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Werkt die machine onder water dan?
De post (meerdere stukken) was duidelijk nat geweest.
Bovendien zat een excuusbrief van TPG waarin dit uitgelegd werd en wij waren niet de enige, de complete straat heeft op die bewuste dag geen post ontvangen. Dit heeft zelfs het regionale huis aan huis vodje gehaald.
Voor het programma 'Van rommelzolder tot droomhuis’. Op IntranetMail staat er een artikeltje overquote:
Het zijn ook medicijnen he? Dan kan ik het nog wel begrijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:31 schreef Troeta het volgende:
[..]
Zo dat is wel streng zeg!
Ik neem ook altijd m'n fietstasen mee naar huis en neem ik de volgende dag weer mee.
Zag ik sóchtends dat er nog een pakje in zat, lag onder alle reclamezooi, maar ik mocht het gewoon weer meenemen om alsnog te geven.
Was een jaar of 5 geleden in ALRquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:32 schreef Carport het volgende:
Ok, in dat geval zal het inderdaad geen machine zijn geweest![]()
In welke gemeente was dat trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |