Ben ik vanmiddag onderweg naar mijn werk (Bios Cine City) zie ik een kartonnenpak op de Spuikomweg te Vlissingen liggen half natgeregend / opengereten. Dus ik pak het op en zie duidelijk dat dit van TPG Post is waarschijnlijk uit een tas / busje gevallen van hen.
Er staan wel NAW gegevens op voor wie het pakje (ga ik natuurlijk niet posten hier)
Dus ik denk zo sociaal als dat ik ben bel ik de klantenservice van TPG Post op. En leg het verhaal uit dat ik pakketje heb gevonden half open gereten. Zegt dat Pauper wijf tegen mij kun je het langsbrengen op het postkantoor
![]()
ik zo van huh???
Ik zeg jullie kunnen het toch wel op halen bij mijn werk, ik heb namelijk geen tijd om het langs te brengen en vind het een taak van de TPG Post. Dus na een lange discussie komt het erop neer dat ik het moet afleveren bij ze
![]()
en aangezien ik pas rond 2300 uur klaar ben met werken komt het morgen wel
Zie trouwens dat er 2 goedkope pauperbroeken ofzo inzetten
![]()
.
Aardig dat ik ben heb ik het pakje wel even op de kachel neergelegd zodat het kan drogen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..