quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jakkie. buiten het feit dat het wettelijk niet mag is het walgelijk
Ga je er vanuit dat ik dan net zo kortzichtig ben als jij?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
^
Preciessssssss ALSSSSSSSSS !!!!! Kom op zeg..... spreek je later wel als je dochter 15 is en met een man van 30 thuiskomt![]()
Ach, mijn moeder was zo'n naief 17 jarig meissie en mijn vader zo'n ouwe snoeper van 34 jaar. Ondanks zijn niet-fatsoenlijke intenties is hij wel met haar getrouwd (en gebleven tot zijn dood) en hebben ze twee geweldige kinderenquote:Op zondag 16 oktober 2005 10:18 schreef Ciurlizza het volgende:
Alsof die 30-jarige wel fatsoenlijke intenties heeft met jouw dochter. Een 30-jarige kansloze vrijgezel die met gladde praatjes even een naïef 15-jarig pubertje het bed in weet te praten, een paar keer goed hard neukt en dan is het mooi geweest.
Overigens mijn respect aan Frixir die zich prima staande houdt in dit topic ook haar bekkie bij zich heeft betreft dit onderwerp!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:54 schreef frixir het volgende:
[..]
Zou je mij dan ook nu even als slet willen bestempelen?
Mijn scharrel was 23,ik 15.
overigens zal ik,als ik straks mn 27 jarige vriend neuk,even denken aan jou
Ik ben 28 en m'n ex was 16. We hebben een geweldig half jaar gehad. Uiteindelijk heeft ze het uitgemaakt terwijl ik nog met m'n kop in de wolken liep.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:18 schreef Ciurlizza het volgende:
Alsof die 30-jarige wel fatsoenlijke intenties heeft met jouw dochter. Een 30-jarige kansloze vrijgezel die met gladde praatjes even een naïef 15-jarig pubertje het bed in weet te praten, een paar keer goed hard neukt en dan is het mooi geweest.
Je moet je gewoon gedragen. Ale het nou eenmaal loopt zoasl het gaat dan moet je niet zo'n probleem. Ik had van tevoren ook niet gedacht dat ik met zo'n jonge meid wat zou krijgen en had 18 als minimum gesteld. Stappen gisteren bewees dat ik het gros van de meiden onder de 20 niet eens interressant vind. Het gaat her dus echt over een uitzondering en dan toch iets speciaals.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef mikki_is_lief het volgende:
Maar zolang je niets tegen de zin van dat meisje doet, is er niets aan de hand. Maar je weet nooit wat er gebeurd als je het uitmaakt. misschien gaat ze dan uit wraak je aangeven.
(je weet niet hoe ziek mensen kunnen zijn...)
ach ligt ook aan je leeftijd. ik had als 18 jarige met een 14 jarig meisje. geestelijk was ik jonger, sexueel wat ouder. tja, heb der altijd gerespecteerd omdat ik van der hou. zij was toch anders dan leeftijdsgenootjes, zelfs nu ze 20 is is ze anders dan de gemiddelde meid. tja helaas mijn vriendin niet meer maar ik heb der altijd netjes behandeld.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
mij levens motto is Niet onder de 18 wat het ook kost. t is gewoon een regel voor mezelf en je moet regels maken als je goed in het leven wil staan ook al betekent het dat ik met mij vriedin ook nog moet wachten en ze kan er mischien uitzien als boven de 18 dat kan alemaal wel maar als jou vriendin 16 dan moet je van mij wachten dus wees verstandig
Gatverdamme,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef frixir het volgende:
Ja hoor. Mijn vriend is 27,ik ben 16. vanaf je 16de mag je vrij met iedereen sex hebben. Al wil ik het met iemand van 52 doen. het mag,of het normaal is,is een 2deZolang het zonder dwang e.d gaat,mag het
nu is het bekend dat fok enorm bevoor oordeelt is. Dus van de mensen die je voor pedo uitmaken,die zijn zelf niet snik
half fok zou zelf gewoon willen dat ze een 16 jarige mogen nueckenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:52 schreef frixir het volgende:
Ja hoor. Mijn vriend is 27,ik ben 16. vanaf je 16de mag je vrij met iedereen sex hebben. Al wil ik het met iemand van 52 doen. het mag,of het normaal is,is een 2deZolang het zonder dwang e.d gaat,mag het
nu is het bekend dat fok enorm bevoor oordeelt is. Dus van de mensen die je voor pedo uitmaken,die zijn zelf niet snik
msn?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef mikki_is_lief het volgende:
het begint er ook op te lijken dat ik jongens van rond de 20 erg leuk vind.
Zoals al vaker gezegd in dit topic, mag je wettelijk wel met meisjes van 16 naar bed. De betreffende bepaling (art. 245 Sr) gaat over meisjes van 12 of ouder en jonger dan 16.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NEEJakkie. buiten het feit dat het wettelijk niet mag is het walgelijk
Nu maar hopen dat niemand een klacht tegen je indient he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef Poezemans het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd in dit topic, mag je wettelijk wel met meisjes van 16 naar bed. De betreffende bepaling (art. 245 Sr) gaat over meisjes van 12 of ouder en jonger dan 16.
Het is een zogeheten klachtdelict: pas na een klacht (een soort aangifte) kan (en MOET) er worden vervolgd door het OM.
En... Onder de 12 is gemeenschap wel verboden (art. 244 Sr).
Dat doet er dus niet toequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef belusting het volgende:
onder de 16 mag het in principe niet, maar wel als de minderjarige niet zoveel in leeftijd verschilt met de ander en zo. [...]
A. Het is geen klachtdelict meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef Poezemans het volgende:
Het is een zogeheten klachtdelict: pas na een klacht (een soort aangifte) kan (en MOET) er worden vervolgd door het OM.
Ik ben bang dat JIJ de naieveling bent en zij haar zaakjes prima voor elkaar heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef Mieks het volgende:
[..]
Gatverdamme,hoe ernstig misbruik kan hij maken
![]()
Of jij bent echt heel naief.
Goh, je hebt gelijk zie ik, iig wat B betreft. Slordig van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
A. Het is geen klachtdelict meer.
B. De OvJ MOET niet vervolgen, maar MAG. Indien de OvJ besluit niet te vervolgen staat daar wel weer een rechtsmiddel tegen open, maar dat is een ander verhaal. In beginsel is er dus geen vervolgingsplicht.
eindelijk....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:05 schreef Poezemans het volgende:
[..]
Goh, je hebt gelijk zie ik, iig wat B betreft. Slordig van mij
Maar sinds wanneer is het geen klachtdelict meer? De bepaling wordt vaak, samen met belediging, nog als 'schoolvoorbeeld' van een klachtdelict gebruikt.
Ik meen sinds 2002-2003... Pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:05 schreef Poezemans het volgende:
Maar sinds wanneer is het geen klachtdelict meer? De bepaling wordt vaak, samen met belediging, nog als 'schoolvoorbeeld' van een klachtdelict gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |